تور

اجاره خودرو در دبی
آسیاجهانگردیمالدیو

جزیره باروس مالدیو؛ اقامتگاهی برای عاشقان

آیا به دنبال جزیره جذاب یک برای ماه عسل خود هستید؟ اگر می‌خواهید سفری عاشقانه را تجربه کنید می‌توانید به جزیره باروس مالدیو سفر کنید. مالدیو را بهشتی از اقیانوس هند می‌دانند و لقب کوچکترین کشور قاره آسیا را نیز با آن داده‌اند. این منطقه با دارا بودن دوازده هزار جزیره بسیار جذاب و شگفت‌انگیز خود را به یک مروارید در اقیانوس هند تبدیل کرده است. در این مطلب از مجله گردشگری دوباره سفر سعی داریم تا شما را بیشتر با جزیره باروس مالدیو آشنا کنیم.

آشنایی با جزیره باروس مالدیو

می‌توان گفت یکی از دلایلی که جزیره باروس مالدیو بسیار پر طرفدار است و لقب رمانتیک‌ترین جزیره را به خود اختصاص داده است، هتل زیبا و منحصر به فردی است که در آن مشغول فعالیت است. این هتل با وجود فضای بسیار جذاب و خاص، باروس مالدیو را چیزی حدود ۷ سال به مکانی رومانتیک روی زمین تبدیل کرد. در طی این مدت گردشگران بسیاری به این جزیره سفر کرده و از این هتل ۵ ستاره قدیمی‌ بازدید کردند و اقامت بسیار خوبی را نیز برای خود به ثبت رساندند. در این جزیره می‌توانید درختان نخل زیبایی را مشاهده کنید که به صورت عجیبی جزیره را احاطه کرده‌اند. ساحل تمیز و آرام جزیره سبب شده تا افراد بسیاری برای یوگا، قدم زدن، دوچرخه سواری و…  این مکان را انتخاب کنند. ساحل جزیره از ماسه‌های ظریف پوشیده شده که می‌توان قطعات مرجان را به خوبی در آنها مشاهده کرد.

جزیره باروس مالدیو

برای اقامت در جزیره باروس مالدیو چقدر هزینه باید پرداخت کرد؟

اگر به فکر سفر به این جزیره هستید و می‌خواهید بدانید چقدر باید برای این اقامت و سفر هزینه کنید، لازم است بدانید که شما می‌توانید با پرداخت کردن ۱۲۴۸ دلار تا چیزی حدود ۵ هزار و ۵۰۰ دلار اقامت خوبی را در این جزیره داشته باشید؛ البته این هزینه برای اجاره کردن ویلا برای دو نفر است

امکانات ویلاهای جزیره باروس مالدیو

گردشگرانی که پا به این جزیره را می‌گذارند، می‌توانند از میان ۷۵ ویلای موجود در جزیره یکی را انتخاب کنند و اقامت خود را در آن آغاز نمایند. هر کدام از این ویلاها تخت آفتابگیر، تراس شخصی و امکانات خاص و منحصر به‌فردی را در خود جای داده است. در تمام ویلا‌ها یک بار و حمام شخصی روباز قرار داده‌اند. البته در برخی از ویلاهای موجود در جزیره استخر نیز وجود دارد که مسافران می‌توانند از خدماتی همچون ماساژ و اسپا در آنها استفاده کنند. علاوه بر هتل‌هایی که در این جزیره قرار داده شده است، برخی از جشن‌های سنتی مالدیو در حین اقامت برگزار خواهد شد؛ بنابراین گردشگران می‌توانند با فرهنگ و سنت‌های بومی ‌مردم این منطقه آشنا شوند.

جزیره باروس مالدیو

چه ویلاهایی در جزیره باروس وجود دارد؟

ویلاهای مختلفی در جزیره باروس وجود دارد که هر کدام دارای رنج قیمتی خاصی هستند. ویلا‌هایی که در این جزیره در خدمت مسافران است، مساحت‌هایی از ۹۰ متر به بالا داشته و حمام‌های لوکسی در هر کدام آنها قرار داده شده است. البته ویلا‌های ۹۰ متری در فهرست ارزانترین ویلاهای جزیره هستند. از ویلاهایی دیگری که در این جزیره هست و می‌توان از نام برد، ویلاهای صد و دو متر هستند که از استخر شخصی برخوردار بوده و قیمت بالاتری را نسبت به هتل‌های ۹۰ متری باید برای اقامت در آنها پرداخت کرد. در این جزیره سوئیت‌های جذابی ایجاد شده که اگر در فصول توریستی سال به آنجا مسافرت کنید، باید به ازای هر شب ۳۹۰۰ دلار پرداخت کنید. این سوئیت‌ها نوساز هستند و برای هر کدام خدمتکار قرار داده‌اند که به صورت ۲۴ ساعته به مسافران سرویس‌های لازم را ارائه می‌کند. اگر در این جزیره به دنبال یک ویلای لوکس و در عین‌حال دنج هستید، پس باید ویلای ۲۶۸ متری آنجا را برای خود اجاره کنید. این ویلا دارای اتاق خواب مجزا و فضای نشیمن بوده و استخر شخصی در آن تعبیه شده است. برای اقامت در این ویلا باید شبی ۵۳۸0 دلار پرداخت کنید.

تفریحات جزیره باروس مالدیو

ممکن است برخی فکر کنند که امکانات تفریحی خاصی در این جزیره وجود ندارد، اما لازم است بدانید در جزیره باروس مالدیو مسافران می‌توانند از سرگرمی‌هایی همچون پدل بوردینگ و غواصی استفاده کنند. علاوه بر این انواع خدمات ماساژ را می‌توانید در مرکز اسپا‌ی جزیره استفاده کنید و از آنها بهره ببرید. برای مانیکور در مرکز اسپای جزیره مالدیو ۹۵ دلار، هزینه پدیکور ۱۱۵ دلار و انواع ماساژ‌هایی که در آن به مسافران ارائه می‌شود، قیمتی مابین ۱۷۵ تا ۲۱۵ دلار باید پرداخت کرد.

بهترین زمان سفر به باروس مالدیو

همانطور که می‌دانید این جزیره دارای آب و هوای گرمسیری است و همواره دمایی بین ۲۷ تا ۳۰ درجه سانتی‌گراد را می‌توان در آن تجربه کرد. با توجه به اینکه در اغلب جزایر ویژگی‌های فصل خاصی وجود دارد و هر کدام از آنها می‌تواند باب میل برخی از افراد نباشد، پس بهتر است بدانید که از اواسط آوریل تا اواخر اکتبر در این جزیره معمولاً باران می‌بارد. اما اگر ترجیح می‌دهید در یک فصل خشک به این جزیره سفر کنید، بهترین زمان سفر برای شما نوامبر تا آوریل خواهد بود. در صورتی که در این زمان به باروس مالدیو بروید، می‌توانید یک دریای شفاف را نظاره کنید.

جزیره باروس مالدیو

چطور به جزیره باروس مالدیو برویم؟

برای اینکه بتوانید به هتل‌های بسیار جذاب و سواحل فوق العاده جزیره باروس مالدیو دست پیدا کنید، لازم است که مسیر ۲۵ دقیقه‌ای را به وسیله قایق‌های پرسرعت از شهر ماله که پایتخت مالدیو است، طی کنید. در صورتی که با تور جزیره بروید هزینه‌های مناسبی را می‌توانید پرداخت کنید.

جمع بندی

جزیره باروس مالدیو با وجود هتل‌های بسیار زیبایی که در آن قرار دارد، بهشتی برای افرادی است که دوست دارند مسافرت‌های رمانتیک داشته باشند. در این مطلب سعی داشتیم تا شما را بیشتر با این جزیره فوق العاده آشنا کنیم. در صورتی که در خصوص سفر به این جزیره سوالی دارید، با ما به اشتراک بگذارید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا