تور

اجاره خودرو در دبی
اروپاجهانگردیهلند

دهکده گیتورن هلند ، تجربه زندگی در بهشت | Giethoorn

دهکده گیتورن هلند

خیت‌هورن یا گیتورن (به هلندی: Giethoorn) یک منطقهٔ مسکونی در هلند است که در استین‌ویکرلاند واقع شده‌ است. اگر می خواهید زندگی در بهشت را قبل از مرگ تجربه کنید به گیتورن بروید. شهری بدون جاده که رفت و آمد فقط از طریق قایق ها انجام می شود.

دهکده‌ی Giethoorn در هلند یکی از همان دهکده‌های زیبایی است که بسیاری از افراد، تنها در خواب می توانند آن را ببینند. در ادامه مطلب همراه دوباره سفر باشید تا با دهکده گیتورن هلند بیشتر آشنا شوید.

دهکده‌ی رویایی و دیدنی گیتورن  “Giethoorn” که با عنوان «ونیز هلند» نیز شناخته می‌شود در سال  ۱۲۳۰ پایه‌ریزی شده است. دهکده‌ای که هیچ جاده یا وسایل حمل و نقل مدرنی ندارد، تنها کانال‌ها و ۱۷۶ پل، راه‌های ارتباطی این دهکده را تشکیل می‌دهند.

گیتورن | هلند

آشنایی بیشتر با دهکده گیتورن

گردشگران برای بازدید از این دهکده باید وسایل نقلیه‌ی خود را بیرون از آن پارک کنند و پیاده یا با استفاده از قایق‌هایی که whisper boats نام دارند می‌توانند در این دهکده گردش کنند. از این رو محیط این دهکده بسیار آرامش‌بخش است حتی زمانی که سیل توریست‌ها در گوشه و کنار آن دیده می‌شود.

حتی در وبسایت این دهکده نیز به این نکته اشاره شده است که در Giethoorn بلندترین صدایی که خواهید شنید، صدای اردک‌ها و سایر پرندگان است؛ یک دهکده‌ی آرام و رویایی.

دهکده گیتورن | هلند

قیمت این قایق های کوچک موتوری برای یک ساعت ۵۰ یورو است . راندن قایق هم با شخص اجاره کننده است. کل جمعیت روستا ۲۶۰۰ نفر است ولی در سال فقط ۲۰۰ هزار توریست چینی از این روستا بازدید می کنند. شاید یکی از علت های اینکه خیلی از خونه های این روستا رو برای فروش میگذارند همین باشد.

دهکده گیتورن | هلند

در ادامه تصاویری زیبا از دهکده گیتورن ” ونیز هلند ” در یک روز ابری و بارانی را ببینید که حتی در یک روز پاییزی و ابری هم زیبایی فوق العاده ای دارد. برای گیتورن یا ونیز هلند میتوانید خیلی راحت یک تور از آمستردام خریداری کنید. تورهای این دهکده با احتساب رفت و برگشت و قایق سواری حدود ۸ ساعت طول میکشد و قیمتش حدود ۸۰ یورو است.

دهکده گیتورن | هلند

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا