تور

اجاره خودرو در دبی
رپورتاژ آگهی

راهنمای سفر به اتاوا از خرید بلیط تا رزرو هتل

گاهی افراد به‌منظور گردش و تفریح و گاهی به‌قصد مهاجرت و انتقال زندگی خود به شهر و کشوری جدید اقدام به سفر می‌کنند؛ یک سفر خوب و شاد، می‌تواند حال شما را خوب کند. یکی از شهرهایی که ایرانی‌ها بسیار به آن سفر یا مهاجرت می‌کنند، شهر اوتاوا است. اتاوا پایتخت کانادا و چهارمین شهر بزرگ این کشور محسوب می‌شود که در استان انتاریو و در مرز استان کبک واقع شده است. مردم اوتاوا به دو زبان انگلیسی و فرانسوی صحبت می‌کنند. این شهر با نمایشگاه‌های هنرهای ملی و موزه‌های بین‌المللی، توانسته فرهنگ غنی کانادا را در معرض مشاهده سایرین بگذارد. تنها راه سفر به این شهر از طریق هواپیما است و شما با خرید بلیط اتاوا می‌توانید به این شهر سفر کنید.

همچنین باید گفت که اتاوا در طول سال به انواع مراسمات و جشن‌ها اهمیت بسیاری می‌دهد و هرساله جشن‌ها و مراسمات بسیار بزرگی در آن انجام می‌شود. سفر به این شهر می‌تواند برای شما لذت‌بخش باشد، به این شرط که شرایط مساعدی را از خرید بلیط تا رزرو هتل پشت سر بگذارید.

راهنمای سفر به اتاوا از خرید بلیط تا رزرو هتل

موارد مهم پیش از اخذ بلیط اتاوا

شما پیش از آنکه به خرید بلیط اتاوا اقدام کنید، باید اطلاعاتی در مورد این شهر کسب نمایید؛ این اطلاعات به شما کمک می‌کنند تا لوازم مهم و موردنیاز را به همراه خود داشته باشید و در حین سفر سردرگم یا دچار مشکل نشوید. برخی از این موارد مهم برای سفر به اتاوا عبارت‌اند از:

1.لباس مناسب هوای گرم یا سرد

یکی از موارد بسیار مهم پیش از سفر، بررسی وضعیت آب‌وهوایی شهر موردنظر است، تا بتوانید لباس‌های مناسبی را انتخاب کنید. اتاوا دارای آب‌وهوای شبه قاره‌ای است؛ یعنی هوا در تابستان گرم و شرجی و در زمستان بسیار سرد می‌شود. میزان شدت بارش برف در این شهر، در مقایسه با تورنتو نیز بیشتر است. در واقع این شهر در طول سال با تغییرات آب‌وهوایی زیادی مواجه می‌شود و شما در هر فصلی که قصد سفر به اتاوا را دارید، باید مناسب همان فصل به همراه خود لباس ببرید.

2.جمعیت شهر اتاوا

جمعیت اتاوای کانادا بر اساس آخرین سرشماری در سال 2017، حدود 994837 نفر اعلام شده است. اکثر جمعیت مهاجر مستقر در این شهر از کشورهای خاورمیانه همچون ایران هستند. ایرانیان بسیاری هرسال به‌عنوان سفر و یا مهاجرت بلیط اتاوا و سایر شهرهای کانادا را تهیه می‌کنند.

3.حمل‌ونقل عمومی شهر اتاوا

شبکه حمل‌ونقل عمومی اتاوا با دو سیستم بزرگ اتوبوس‌رانی، شرق این شهر را به غرب آن متصل می‌کند؛ ازاین‌رو می‌توان گفت نگرانی برای حمل‌ونقل وجود ندارد. این شهر علاوه بر سیستم اتوبوس‌رانی، دارای قطار شهری است.

4.هزینه زندگی در شهر اتاوا

درصورتی‌که شما نیز می‌خواهید با خرید بلیط اتاوا به این شهر سفر و یا مهاجرت کنید، باید بتوانید هزینه‌های زندگی و سفر در این شهر را برآورد نمایید. می‌توان گفت باتوجه‌به سطح کیفی زندگی در این شهر، هزینه‌های زندگی در آن مقرون‌به‌صرفه است. هزینه اجاره خانه در مناطق مختلف این شهر متغیر است؛ علاوه بر اجاره خانه، هزینه‌های آب، برق، گاز و اینترنت نیز وجود دارد. تقریباً هزینه اکثر رستوران‌های این شهر بالا است و شما حتماً باید به این موضوع دقت کنید.

5.سیستم مراقبت‌های بهداشتی در شهر اتاوا

قطعاً پیش از اخذ بلیط اتاوا، باید بدانید این شهر از چه شرایط بهداشتی برخوردار است. اتاوا دارای سیستم مراقبت‌های بهداشتی عالی در سطح جهانی است. در این شهر 4 بیمارستان مجهز به تجهیزات پزشکی پیشرفته و جدیدترین تکنولوژی‌های روز دنیا وجود دارد. در کنار این بیمارستان‌ها تعداد بسیاری کلینیک تخصصی در این شهر ایجاد شده که از سطح بالایی در بهداشت برخوردار هستند. اتاوا به‌ازای هر 1000 نفر دارای 2.64 پزشک است. درنهایت می‌توان گفت که در صورت بروز هر گونه مشکل در سلامتی خود یا همسفران خود، برای یافتن یک پزشک به زحمت نخواهید افتاد.

6.مکان‌های گردشگری و تفریحی شهر اتاوا

این شهر به دلیل معماری ویکتوریایی فوق‌العاده‌ای که دارد، از شهرت جهانی برخوردار است و هرسال گردشگران بسیاری را در خود جای می‌دهد. برخی از بهترین مکان‌های زیبای تفریحی اتاوا، شامل ساختمان پارلمان، کانال ریدو اتاوا، بایوارد مارکت، رودخانه اتاوا، موزه جنگ کانادا، گالری ملی کانادا، موزه هوا و فضا کانادا، کلیسای نوتردام اتاوا، موزه طبیعت کانادا، یادبود جنگ ملی، ضرابخانه سلطنتی کانادا، خیابان یورک، پارک گاتینو، پارک Major’s Hill، عمارت Rideau Hall و ساختمان دادگاه عالی کانادا می‌شود.

6. مکان‌های گردشگری و تفریحی شهر اتاوا

7.خرید بلیط اتاوا

تهیه بلیط اتاوا کار سختی نیست؛ شما با مراجعه حضوری و یا به‌صورت آنلاین، می‌توانید بلیط سفر به این شهر را از آژانس‌های هواپیمایی خریداری کنید. فقط باید به ساعت آن دقت کنید تا بدانید که چه زمانی به این شهر می‌رسید و شرایط را برای آن زمان مهیا کنید.

8.رزرو هتل در شهر اتاوا

برای مقاصد تفریحی و گردشگری نیازی به اجاره خانه وجود ندارد و شما در هتل اقامت می‌کنید. هزینه هتل‌ها ثابت نیست؛ بلکه هر هتل در این شهر شامل هزینه‌های گوناگون است. از جمله موارد مهم و تأثیرگذار بر روی هزینه‌های هتل در این شهر، محل قرارگیری هتل است. شما متناسب با بودجه خود، می‌توانید در هر کجای شهر هتل رزرو نمایید. برای رزرو هتل بهتر است که پیش از سفر و بعد از خرید بلیط اتاوا اقدام کنید؛ پس از سفر به این شهر ممکن است برای پیدا کردن هتل و مستقر شدن در آن با مشکل مواجه شوید و درصورتی‌که به یکی از زبان‌های انگلیسی و فرانسوی مسلط نباشید، این فرایند به‌مراتب برای شما سخت‌تر خواهد بود.

9.بهترین مراکز خرید شهر اتاوا

پس از سفر به این شهر، قطعا نیاز به خرید پیدا می‌کنید. از جمله بهترین مراکز خرید شهر اتاوا می‌توان به مرکز خرید Under Armour Factory House Ottawa، مرکز خرید Toy Soldier Market، مرکز خرید Treasures Anew Consignment، مرکز خرید Rideau Centre، مرکز خرید Bayshore Shopping Centre، مرکز خرید Les Promenades Gatineau، مرکز خرید St Laurent، مرکز خرید Carlingwood Mall، مرکز خرید ByWard Market و مرکز خرید Ottawa Trainyards اشاره کرد.

10.بهترین رستوران‌های شهر اتاوا

اگر مایل بودید که غذاهای خود را خارج از هتل میل نمایید، باید رستوران‌های معروف آن را بشناسید. از جمله بهترین رستوران‌های این شهر می‌توان به رستوران Atelier، رستوران Gezellig، رستوران Beckta Dining & Wine، رستوران NeXT، رستوران Courtyard Restaurant، رستوران E18hteen، رستوران Amuse Kitchen & Wine، رستوران 1 Elgin، رستوران Cucina da Vito، رستوران Riviera، رستوران Le Baccara، رستوران Le Cellier، رستوران Stofa، رستوران The Shore Club و رستوران Fauna Ottawa اشاره کرد.

کلام آخر

شهرهای زیبای بسیاری در سراسر دنیا وجود دارد که می‌توان به آنها سفر کرد. یکی از این شهرها، اتاوا واقع در کشور کانادا است. این شهر اصالت کانادا را در خود جای‌داده و از موزه‌های ملی و بین‌المللی موجود به‌خوبی محافظت کرده است. شرایط آب‌وهوایی این شهر به فصل بستگی دارد؛ در فصول گرم سال هوا گرم و شرجی و در فصول سرد سال هوا بسیار سرد و سخت است. بارش برف در این شهر بسیار زیاد است و می‌توان گفت زمستان سختی را در آن پشت سر می‌گذارند. شما نیز می‌توانید با اخذ بلیط اتاوا و رزرو هتل در این شهر مستقر شده و از زیبایی‌های آن لذت ببرید. شما می‌توانید از طریق فلای تودی از خرید بلیط تا رزرو هتل را انجام دهید و یا به همراه تور به این شهر سفر کنید. تمامی فرایندهای خرید بلیط تا رزرو هتل به دو صورت حضوری و آنلاین امکان‌پذیر است؛ اما پیشنهاد می‌شود این کار را از اینجا به صورت اینترنتی انجام دهید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا