تور

اجاره خودرو در دبی
رپورتاژ آگهی

تجربه اقامتی بی نظیر در هتل های 4 و 5 ستاره یزد

سفر به شهرهای تاریخی مثل سفری در دل تاریخ استاگر در این سفر به سراغ هتل‌ های لوکس یزد بروید، تجربه اقامت در عمارتی سنتی اما شاهانه را هم به دست می‌آوریدالبته همه هتل‌های لوکس یزد، کلاسیک نیستند و بعضی از آن‌ها هم به شیوه مدرن طراحی شده‌انددر این مقاله بهترین هتل‌های شهر خشتی ایران را معرفی می‌کنیم و درباره امکانات آن توضیح خواهیم داد.

هتل باغ مشیر الممالک یزد

هتل مشیر الممالک هتل باغی سنتی است که عمارت آن در زمان قاجار ساخته شده و از سال ۱۳۷۹ به هتل تغییر کاربری داده استاین هتل به بافت سنتی یزد نزدیک است و خودش هم ساختار کاملا سنتی داردحتی خود هتل باغ مشیر الممالک را می‌توان به عنوان یکی از آثار دیدنی یزد شناخت؛ بسیاری از افرادی که در این هتل اقامت ندارند هم برای یک وعده غذایی به رستوران هتل می‌روند.

جالب است بدانید که این هتل حتی فضایی برای جلسات رسمی هم در نظر گرفته و اتاق کنفرانسی با معماری کلاسیک ایجاد کرده استبنابراین می‌توان گفت هتل مشیرالممالک یزد هم برای مسافران تفریحی و هم برای افرادی که قصد دارند برای کار به یزد بروند، مناسب است.

این هتل در خیابان انقلاب یزد، بلوار مشیر الممالک قرار دارد.

هتل داد یزد

هتل داد در میان لیست هتل‌های لوکس یزد، تاریخی‌ترین مورد محسوب می‌شود و به بسیاری از دیدنی‌های تاریخی یزد از جمله آتشکده زرتشتیان نزدیک استعمارت این هتل به سبک و سیاق معماری یزد ساخته شده و حتی بادگیرهای مشهور یزد هم در پشت بام این ساختمان خشت و گلی دیده می‌شود.

هتل داد یزد، علاوه بر اتاق‌های لوکس و فول امکانات، رستوران و کافی شاپی با دکوراسیون و ویوی بسیار زیبا داردحیاط بزرگ هتل داد، محلی برای سرو غذا و میان‌وعده استاین قسمت شب‌ها دیدنی‌تر می‌شود، زیرا در شب نورافکن‌های جذاب هتل روشن می‌شوند و جذابیت نمای عمارت را دوچندان می‌کنند.

این هتل در میدان شهید بهشتی یزد، خیابان ۱۰ فروردین و پلاک ۲۱۴ قرار دارد.

هتل داد یزد

هتل پارسیان صفائیه یزد

هتل پارسیان صفائیه یزد در یکی از بهترین مناطق یزد قرار گرفته و دسترسی خوبی به نقاط مختلف شهر و جاذبه‌های گردشگری دارداین هتل برای افراد با تمام سلیقه‌ها مناسب است؛ زیرا از دو قسمت هتل جدید و هتل باغ تشکیل شده استهتل باغ معماری سنتی یزدی دارد و اتاق‌های آن در سراسر باغ پراکنده شدهمسافران برای دسترسی به اتاقشان باید مسافتی را در باغ پیاده‌روی کنند؛ این موضوع احساس خوبی به گردشگران می‌دهد، اما برای افرادی مثل معلولین چالش برانگیز استبه همین دلیل هتل صفاییه بهترین امکانات را برای این افراد در بخش جدید هتل تدارک دیده است.

هتل جدید معماری اصیل یزد را با سبک مدرن ترکیب کرده و برای افرادی که دنبال اقامتگاه لوکس مدرن هستند، انتخاب خوبی محسوب می‌شودرستوران، کافه، اتاق کنفرانس و لابی هتل در عمارت جدید قرار گرفته استالبته یکی از کافه‌های هتل هم در محوطه آن واقع شده و پذیرای افرادی است که ترجیح می‌دهند زمانشان را در هوای آزاد سپری کنند.

هتل صفاییه در خیابان تیمسار فلاحی منطقه صفاییه قرار دارد.

هتل تهرانی یزد

هتل تهرانی یزد هم از دیگر هتل‌های لوکس و مدرن یزد محسوب می‌شوداین هتل پذیرای هموطنان و گردشگران خارجی استجالب است بدانید که این هتل در مسابقات بین‌المللی هتل‌داری کاندید بوده و جوایزی هم دریافت کرده استهتل تهرانی یک مجموعه چهار ستاره استاین هتل برای افرادی که به دنبال محلی رسمی هستند که علاوه بر اقامت بتوانند جلسات کاریشان را هم برگزار کنند، انتخاب مناسبی استهتل تهرانی در مرکز یزد قرار گرفته و فاصله چندانی تا آثار دیدنی شهر ندارد.

هتل تهرانی در میدان ابوالفضل، ابتدای بلوار جانباز قرار دارد.

هتل تهرانی یزد

هتل زنبق یزد

اگر جزو افرادی هستید که علاوه بر فضای داخلی هتل، به قسمت بیرونی هم اهمیت می‌دهید، هتل زنبق یزد را برای اقامت انتخاب کنیدحیاط این هتل شبیه به یک باغ تفریحی است که در آن امکانات مختلفی مثل آلاچیق، آبنما، مسیر پیاده‌روی و دوچرخه سواری وجود داردهتل دوچرخه‌هایی را برای گردش در باغ در اختیار مسافران قرار می‌دهد.

کاربرد هتل زنبق به اقامت مسافران محدود نمی‌شوداین مجموعه اتاق کنفرانس و فضایی برای برگزاری مراسم‌ عقد و عروسی دارد و می‌تواند پذیرای مراسم‌های مختلف باشدبه همین دلیل اکثر افراد بومی این هتل را با نام مجتمع زنبق یزد می‌شناسند.

این هتل در بلوار جمهوری، کوچه جنب نیروگاه برق واقع شده است.

هتل موزه فهادان یزد

هتل فهادان یکی از اعضای هتل‌های زنجیره‌ای مهر است که خدمات باکیفیتی در شهرهای مختلف ارائه می‌دهنداین هتل هم بافت سنتی دارد و یک عمارت شاهنشین استبه همین دلیل افرادی که دوست دارند اقامتی به سبک کلاسیک را در یزد تجربه کنند، به سراغ این هتل می‌روند.

این هتل اولین هتل موزه‌ای بود که در ایران افتتاح شدبخشی از جاذبه‌های تاریخی این هتل به معماری آن برمی‌گردد، حتی اتاق‌های آن نیز از هنر معماری بهره‌مندندعمارت هتل در دوران قاجار ساخته شده و هنر معماران سه قرن قبل در همه جای هتل دیده می‌شود.

هتل فهادان در خیابان امام خمینی، خیابان فهادان، مقابل زندان تاریخی اسکندریه قرار دارداین هتل به بسیاری از جاهای دیدنی یزد نزدیک است.

هتل ارگ جدید یزد

هتل ارگ جدید یزد هم همانطور که از نامش مشخص است عمارتی شاهانه با دکوراسیون مدرن استالبته از بیرون عمارتی آجری می‌بینید و ممکن است تصور کنید این هتل هم مانند بسیاری از هتل‌های لوکس یزد، بافت سنتی دارداین هتل برای افرادی مناسب است که به دنبال اقامت در فضایی خلوت و به دور از هیاهوی شهر می‌گردندهتل ارگ جدید در نزدیکی دخمه زرتشتیان قرار دارد و ویوی بعضی از اتاق‌های آن هم به سمت دخمه است.

هتل ارگ جدید در بلوار صفاییه، بلوار شهیدان اشرف، انتهای بلوار مناجات، جنب پارک مهرآوران قرار دارد.

کلام آخر؛ چگونه این هتل ها را رزرو کنیم؟

بهتر است پیش از اینکه راهی یزد شوید، برای رزرو هتل‌های لوکس این شهر اقدام کنید؛ به خصوص اگر قصد دارید در روزهای پرمسافر مثل تعطیلات نوروز به یزد برویددر این روزها ظرفیت‌ هتل‌ها تکمیل می‌شود و مسافرانی که بدون رزرواسیون قبلی به هتل می‌روند، با مشکل مواجه خواهند شد.

رهی نو پلتفرم رزرو هتل در سراسر کشور است و امکان رزرو هتل‌های لوکس یزد را نیز فراهم کردهدر این پلتفرم، امکان رزرو هتل برای چند روز تا چند ماه آینده وجود داردبنابراین به محض اینکه مشخص کردید چه زمانی قرار است به یزد بروید، می‌توانید برای رزرو هتل اقدام کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا