تور

اجاره خودرو در دبی
استان تهرانایرانگردیتهرانمعرفی رستوران

رستوران نایب تهران

رستوران نایب تهران

با توجه به تعدد رستوران ­ها در شهر تهران، پیدا کردن یک رستوران مناسب حتی در روزهای تعطیل کار چندان سختی نیست؛ اما افرادی که به دنبال غذاهای عالی و درجه یک هستند و ذائقه غذایی سخت­ پسندی دارند، معمولا رستوران­ های باسابقه و پرآوازه را برای صرف غذا انتخاب می­ کنند. یکی از این رستوران ­ها، رستوران نایب تهران است که شعب متعددی داشته و از سال­ها پیش به عنوان یکی از بهترین کبابی ­های پایتخت شناخته می­ شود.در ادامه همراه ما در مجله گردشگری دوباره سفر باشید.

رستوران نایب تهران

معرفی رستوران نایب

رستوران­­ های زنجیره­ ای نایب جزو معروف­ترین رستوران­ های تهران هستند که نزدیک به 120 سال قدمت داشته و در تمام این سال­ ها توانسته ­اند با حفظ کیفیت غذاهای خود رضایت مشتریان بسیاری را جلب نمایند. موسس زنجیره رستوران ­های نایب، حاج علی نایب آشپز شخصی ناصرالدین شاه است که در آن زمان مهارت او در پختن غذاهای مختلف زبانزد عام و خاص بود. رستوران نایب بعدها توسط فرزندان او توسعه پیدا کرد و امروزه تقریبا در تمامی مناطق تهران می­ توانید به یکی از شعب رستوران نایب دسترسی داشته باشید. غذاهای لذیذ و باکیفیت این رستوران در کنار محیط بهداشتی و دلپذیر، مهم­ترین علت شهرت رستوران­ های نایب در سراسر تهران است.

رستوران نایب تهران

شعب رستوران نایب

رستوران نایب دارای چندین شعبه مختلف در مناطق گوناگون تهران است و در تمامی شعب، غذاهای درجه یک و عالی با طعمی فراموش نشدنی برای مشتریان سرو می شوند. اگر شما هم هوس کرده ­اید که یک چلوکباب لذیذ و آبدار را در کنار خانواده صرف کنید و از آخر هفته خود لذت ببرید، تنها کافی است به نزدیک­ترین شعبه رستوران نایب مراجعه کرده و اوقات خوشی را برای خود و همراهانتان رقم بزنید. در زیر آدرس دقیق شعب رستوران نایب ذکر شده است:

رستوران نایب تهران

 

  • رستوران نایب شعبه عباس آباد: تهران، خیابان وزرا، کوچه 11

تلفن: 88710656

  • رستوران نایب شعبه ولیعصر: تهران، خیابان ولیعصر، پایین­تر از پارک ساعی، پلاک 1030

تلفن: 88713474

  • رستوران نایب شعبه سعادت آباد: تهران، سعادت آباد، میدان کاج، مجتمع تجاری ابریشم

تلفن: 22078463

  • رستوران نایب شعبه مفتح: تهران، خیابان مفتح جنوبی، روزولت، قبل از میدان هفت تیر، کوچه تور، پلاک 4

تلفن: 88810965

منوی رستوران نایب

رستوران نایب انواع غذاهای ایرانی و فرنگی را با بهترین کیفیت برای مشتریان خود سرو کرده و در تلاش است تا با سنجش کیفیت غذاها به صورت مداوم، سطح کیفی غذاهای خود را ارتقا ببخشد. تمامی غذاهای این رستوران توسط سرآشپزهای ماهر مجموعه و با استفاده از مواد درجه یک و مرغوب طبخ و سرو می­شوند. منوی رستوران نایب به شرح زیر می ­باشد:

  • پیش غذا: سوپ، سالاد فصل، زیتون پرورده، ماست موسیر، سبزی و پنیر
  • غذاهای ایرانی: باقالی پلو با ماهیچه، ته چین مرغ، زرشک پلو با مرغ، چلوکباب سلطانی، چلوکباب ممتاز، چلوکباب برگ، ماهی قزل آلا، خوراک شنیسل
  • غذاهای فرنگی: کباب یونانی، فیله استیک، بشقاب سبزیجات، ماهی اوزون برون، میگو، فیله ژاپنی، وایت گریل، جوجه چینی

سخن پایانی

صرف یک وعده غذای خوش ­طعم و لذیذ می ­تواند خاطره ­ای به یاد ماندنی و تجربه ­ای جالب را برای شما و عزیزانتان رقم بزند پس باید در انتخاب یک رستوران مناسب دقت کافی به خرج دهید. ما در این مطلب یکی از برترین و خوش­نام ­ترین رستوران­ های تهران را به شما همراهان گرامی معرفی کردیم. شما می ­توانید با مراجعه به این رستوران، غذایی باکیفیت و عالی را در محیطی دنج و دلپذیر نوش جان کرده و اوقات خوشی را در رستوران نایب سپری کنید.

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا