تور

اجاره خودرو در دبی
استان خراسان رضویایرانگردیمشهد

مرکز خرید مروارید گوهرشاد مشهد

یکی از مجتمع‌های تجاری لوکس در شهر مقدس مشهد، مرکز خرید مروارید گوهرشاد است. این مجتمع مجموعه‌ای از لذت خرید، شادی، سرگرمی و تفریح است که شما می‌توانید تجربه کنید. این مجتمع دنیای موردعلاقه خریداران برند است. همچنین همان‌طور که می‌دانید یکی از شهرهای توریستی ایران نیز مشهد است. جاذبه‌های گردشگری شهر مشهد به‌قدری زیاد است که شما نمی‌توانید تنها وقتی فقط یکبار به مشهد سفر می‌کنید از همه ‌آن‌ها دیدن کنید.

مراکز خرید و برج‌های زیادی در مشهد وجود دارند. این مراکز خرید دارای تنوع محصولات بالایی هستند و یک موقعیت رقابتی بین آن‌ها وجود دارد. یکی از لوکس‌ترین برج‌ها، برج تجاری – اداری مروارید گوهرشاد است. این برج در یکی از معروف‌ترین میدان‌های شهر قرار دارد. در ادامه همراه با مجله گردشگری دوباره سفر ، بازارگردی لذت بخشی را تجربه می‌کنید.

پاساژ مروارید مشهد و ماجرای یک وقف

مرکز خرید گوهرشاد یکی از برج‌های تجاری – اداری شهر مشهد است. برج مروارید گوهرشاد داستان زیبایی دارد. این برج در زمینی به مساحت 3500 مترمربع قرار دارد و از محل درآمد موقوفه‌های گوهرشاد بانو است. این مرکز خرید 22 طبقه و 105 واحد است. مرکز خرید مروارید گوهرشاد جزو یکی از لوکس‌ترین برج‌های تجاری – اداری ایران است. در طبقات اول تا سوم مرکز خرید این برج فروشگاه‌های پوشاک، زیورآلات، تجهیزات الکترونیکی، وسایل دکوری و اسباب‌بازی وجود دارد.

مرکز خرید مروارید گوهرشاد مشهد

امکانات مرکز خرید مروارید گوهرشاد

ساخت این برج دارای خلاقیت‌های فراوانی است. درگذشته فروشگاه‌ها و مرکز خریدها فقط مکانی برای خرید افراد بودند؛ اما در دنیای امروز هر مرکز خرید و فروشگاه، محلی برای تفریح، بازارگردی، لذت از غذاهای مختلف این مراکز است. یکی از نشانه‌های تغییر بزرگ در مراکز خرید، وجود فست‌فود، شهربازی، سینما و تفریحات برای بزرگسالان است.

مرکز خرید مروارید گوهرشاد به این دلیل که دارای شهربازی و رستوران است؛ مشتریان زیادی را به خود جذب کرده است. در ادامه به برخی از امکانات این مرکز خرید اشاره می‌کنیم.

نمازخانه

در این مرکز خرید، نمازخانه مجهزی وجود دارد که مردم می‌توانند در کنار تفریح و خرید، فرائض دینی خود را انجام دهند. همچنین کسبه می‌توانند از برنامه‌های فرهنگی مذهبی ویژه‌ای لذت ببرند.

رستوران VIP

این رستوران‌ دارای معماری اصیل ایرانی است. اگر شما به معماری‌های اصیل ایرانی علاقه‌مند هستید می‌توانید در کنار خرید، از رستوران این مرکز هم دیدن کنید و از غذاهای خوشمزه‌ این رستوران‌ نهایت لذت را ببرید. این رستوران لاکچری در آخرین طبقه برج مروارید گوهرشاد قرار دارد. در واقع هیچ غذایی به‌اندازه غذای سنتی ایرانی نمی‌تواند خستگی خرید را از تن شما درآورد. پس ما به شما پیشنهاد می‌کنیم که اگر به مرکز خرید مروارید گوهرشاد رفتید به این رستوران هم سری بزنید و از غذاهای خوشمزه آن میل کنید.

شهربازی مروارید گوهرشاد

باتوجه‌به اینکه مراکز خرید لوکس، دیگر مانند زمان‌های گذشته دارای معماری سنتی و حالت سنتی و قدیمی نیستند؛ برای اینکه خانواده‌ها و نوجوانان راحتی بیشتری داشته باشند، در این مجتمع بخش‌هایی جهت تفریح و بازی وجود دارد. مرکز خرید مروارید گوهرشاد با یک شهربازی جذاب و مجهز، فضایی شاد و مفرح را برای خانواده‌ها به وجود آورده است.

هلیوم پارک

هلیوم پارک یکی از مکان‌های تفریحی مرکز خرید مروارید گوهرشاد است که کودکان و نوجوانان زیادی طرف‌دار این پارک هستند. این پارک به‌عنوان نخستین پارک پرشی در ایران است که محیطی امن و مهیج را برای کودکان و نوجوانان شما است تا  اوج هیجان را در بازی‌های پرشی حس کنند. هلیوم پارک در برج مروارید گوهرشاد، در میدان جانباز قرار دارد.

پارک ترامپولین مشهد دارای زیربنا به مساحت 3000 متر است و دو سالن جدای 1500 متری دارد. این پارک را هم خانم‌ها و هم آقایان می‌توانند به‌صورت هم‌زمان از امکانات ورزشی این پارک استفاده کنند.

 سیستم ایمنی پارک پرشی مشهد باعث می‌شود که همه افراد از کودک تا بزرگسال بتوانند از سرگرمی‌های این پارک بی‌نظیر برخوردار شوند. اولین پروژه اجرایی که در این شهر قرار دارد؛ هلیوم پارک است و بقیه پروژه‌ها در برنامه‌های بعدی برای اجرا در شهر‌های مختلف است. ورزش ترامپولین باعث می‌شود تا هماهنگی و کنترل بین اعضا و عضلات بدن بیشتر شود.

هلیوم پارک مرکز خرید مروارید گوهرشاد مشهد

 پارک هلیوم در طبقه 4 و 5 برج مروارید گوهرشاد قرار دارد و هر طبقه به صورت جدا دارای کافی شاپ و ورزش و بازی مخصوص کودکان و حتی بزرگسالان است. در این پارک بخشی برای بازی‌ واقعیت افزوده وجود دارد که می‌توانید از آن لذت ببرید.

در طبقه چهارم بازی‌ها و ورزش‌هایی قرار دارد که دارای تم و رنگ اقیانوسی هستند؛ این بازی‌ها شامل: والیبال، صخره‌نوردی، بسکتبال، نینجا کورس، ژیمناستیک و فری جامپ است و در سالن طبقه پنجم بازی‌ها و ورزش‌هایی دارای تم جنگل و رنگ سبز قرار دارند و این بازی‌‌ها و ورزش‌ها شامل: فوتبال، دوج بال، کیک بال، بیلیارد، فایتینگ، ایربگ و فری جامپینگ است.

این پارک دارای محوطه صخره‌نوردی است. محوطه صخره‌نوردی شامل: صخره‌نوردی، مارپیچ، دیواری، نوجوانان، مسیر نینجا و دارای محوطه‌ای است که بازی‌های هیجان‌آوری برای کودکان و نوجوانان وجود دارد که شامل: بازی طناب تعادل، گلادیاتور، وایپ اوت، ژیمناستیک است.

این مجموعه تفریحی همه‌روزه از ساعت 10 صبح الی 10 شب دایر است. لازم به ذکر است که این پارک در روزهای خاصی مانند تعطیلات یا ایام شهادت بسته است. این پارک به دلیل امکانات بالا و تفریحات مهیج و وسعت بالا، مکان خوبی برای جشن‌های تولد است مخصوصاً اگر شما بخواهید جشن‌ تولد کودکانتان را در این محل برگزار کنید. برای این کار شما باید از قبل با مسئولین این پارک هماهنگی‌های لازم را انجام دهید و این شرایط دارای هزینه‌ها و مبلغ‌های جدا است.

قوانین هلیوم پارک شامل: والدین افراد زیر 18 سال باید تعهد بدهند و افراد بالای 18 سال هم باید فرم تعهد را پر کنند، افراد زیر 4 سال بدون همراه یا والدین نمی‌توانند وارد این پارک شوند، برای اینکه روی سطوح هلیوم پارک لیز نخورید باید جوراب‌های مخصوص بازی ترامپولین را پا کنید.

هلیوم پارک مرکز خرید مروارید گوهرشاد مشهد

همچنین نباید با خود عینک و گوشی تلفن و یا دوربین و تجهیزات دیگر حمل کنید، برای اینکه زخمی نشوید و آسیبی نبینید باید حتماً لباس آستین بلند بپوشید، نباید در این پارک خوراکی و آدامس و تنقلات ببرید. استفاده از این پارک برای کسانی که به‌تازگی عمل جراحی انجام داده‌اند یا خانم‌هایی که باردار هستند ممنوع است، هر سالن از لحاظ رده سنی دارای سه بخش خردسالان (1 تا 3 سال) و کودکان (3 تا 6 سال) و جوانان و بزرگسالان (7 تا 70 سال) است.

شهر مشاغل گوهرشاد

شهر مشاغل کودکان، یک محیط آموزشی و واقعی برای کودکان 4 تا 12 سال است تا کودکان مشاغل مختلف را یادگیرند. کودکان در این محل می‌توانند آتش‌نشان، دکتر، پلیس و… شوند و به افرادی مسئولیت‌پذیر تبدیل شوند.

رستوران مخصوص کودک

در مرکز خرید مروارید گوهرشاد رستوران مخصوصی برای کودکان وجود دارد که کودکانتان می‌توانند لحظاتی مفرح را در آن سپری کنند.

برج مروارید گوهرشاد کجا قرار دارد؟

این برج دارای بازار و محل خریدی بی‌نظیر است و در محله جانبازان مشهد و بلوار جانبازان قرار دارد. برج مروارید یکی از چهار بازار و مرکز خرید در محله جانبازان مشهد است. لازم به ذکر است که از نظر موقعیت جغرافیایی در نزدیکی مراکز مهمی مثل: مرکز خرید پروما، شهربازی پروما، پیتزا پونک، ال سی وایکیکی، کافه رستوران لیان، سازه‌های اطلاعاتی راژمان و هلیوم پارک ترامپولین قرار دارد. باتوجه‌به نظراتی که عده زیادی از کاربران در اپلیکیشن نشان نسبت به این مرکز ثبت کرده‌اند؛ می‌توانید اطمینان حاصل کنید که این مجتمع یکی از مراکز خرید عالی این منطقه است.

تعداد طبقات برج مروارید گوهرشاد

یکی از بزرگ‌ترین و بهترین مراکز تجاری در شهر مشهد برج مروارید گوهرشاد است. این برج دارای مساحت نزدیک به 3500 مترمربع است. این مرکز خرید دارای 22 طبقه و 105 واحد است و طراحی این برج به‌گونه‌ای است که شما به‌آسانی می‌توانید به تمام این طبقات و واحدها دسترسی پیدا کنید.

نیاز بازدیدکننده از این مکان به دلیل اینکه در این طبقات بالا و واحدهای زیاد، انواع فروشگاه‌ها و مغازه‌ها قرار دارد؛ به‌آسانی برطرف می‌شود.

مرکز خرید مروارید گوهرشاد مشهد

سال ساخت برج مروارید گوهرشاد

از زمان دقیق شروع سخت این برج اطلاعات دقیق و کاملی در دسترس نیست. اما در اواسط دهه 90 هجری شمسی، اطلاعاتی درباره ساخت این بنا وجود دارد. این برج را پیمانکاری با استعداد و قدرتمند ساخته است، زیرا کار ساخت برج را به‌ سرعت تمام کرده و شرایطی را به وجود آورده تا مردم از امکانات این برج به‌آسانی استفاده کنند.

پارکینگ اختصاصی برج مروارید گوهرشاد

این برج دارای 4 طبقه پارکینگ است که شما می‌توانید با خیال راحت به مدت سه ساعت به‌صورت رایگان از این پارکینگ استفاده کنید. همچنین این برج دارای 7 آسانسور است که باعث سهولت خرید شما است.

مروارید گوهرشاد مرکز خریدی لوکس

مرکز خرید مروارید گوهرشاد یکی از مراکز خرید لوکس و جاذبه‌های گردشگری شهر مشهد است. در این مرکز خرید برندهای معروف زیادی وجود دارد و رنج قیمت‌ها آن‌چنان ارزان نیست و اغلب قیمت‌ها بالا است. پس اگر شما به فکر خریدی ارزان و خرید سوغاتی هستید به شما این مرکز خرید لوکس را توصیه نمی‌کنیم. همچنین این مجتمع مجهز دارای شهربازی است که مکانی مستقل از این فروشگاه، جایی عالی برای تفریح شما و کودکانتان است. پس اگر حتی شما قصد خرید نداشته باشد می‌توانید از این امکانات تفریحی استفاده کنید. علاوه بر این، مرکز خرید مروارید گوهرشاد نزدیک به حرم امام رضا (ع) است.

مرکز خرید مروارید گوهرشاد مشهد

قیمت خرید ملک در مرکز خرید مروارید گوهرشاد

در این برج یک سری واحد وجود دارد که دارای قیمت بالاتری نسبت به بقیه هستند که از شرایط بهتری برخوردارند. این واحدها دارای متراژ بالاتری‌اند و از موقعیت مکانی بهتری نسبت به سایر واحدها برخوردارند.

نکاتی درباره مرکز خرید مروارید گوهرشاد

  • یکی از برج‌های دیدنی و لوکس مشهد که دارای طراحی بی‌نظیر و متفاوتی است؛ مرکز خرید مروارید گوهرشاد است.
  • مرکز خرید مروارید گوهرشاد در یکی از معروف‌ترین خیابان‌های شهر مشهد قرار دارد؛ جایی که مرکز خریدهای دیگر نیز در آن قرار دارند و دستتان برای انتخاب است.
  • رستوران‌های مرکز خرید مروارید گوهرشاد دارای محیطی متفاوت و جذاب هستند که نسبت به رستوران‌های دیگر شهر مشهد از جذابیت بیشتری برخوردار است.
  • مرکز خرید مروارید گوهرشاد محلی مناسب برای افراد علاقه‌مند به محصولات برند است. در این مرکز خرید برند‌های معروف فراوانی همچون کوتون و ال سی وایکیکی، وجود دارد.
  • مرکز مروارید گوهرشاد دارای رستوران و هایپرمارکت مخصوص کودک است.
  • مرکز مروارید گوهرشاد دارای باشگاه بدنسازی است.
  • شما می‌توانید 3 ساعت به‌صورت رایگان ماشین خود را در پارکینگ 4 طبقه این مرکز پارک کنید.
  • شما می‌توانید جشن‌ها و مناسبت‌های خاص خود را در این مکان برگزار کنید.
  • شما می‌توانید نسبت به خرید ملک در این مجتمع اقدام کنید.
  • از آنجایی که این فروشگاه دارای برندهای گرانی است گزینه مناسبی برای کسانی که بودجه لازم را ندارند نیست.

معماری مرکز خرید مروارید گوهرشاد

همان‌طور که گفتیم، مجتمع تجاری مروارید گوهرشاد یکی از بهترین مراکز خرید شهر مشهد است. این مرکز خرید دارای انواع اجناس برند داخلی و خارجی است و با سبک معماری اسلامی – ایرانی در بین زوار امام رضا (ع) معروف است. لازم به ذکر است که اولین شهربازی مشاغل کودکان شرق کشور در این محل فعالیت دارد که از شهر مشاغل کیدزانیا در سنگاپور کپی‌برداری کرده است.

بخش تجاری مرکز خرید مروارید گوهرشاد

در بخش تجاری این برج مغازه‌های لوکس با عرضه پوشاک زنانه، مردانه؛ لوازم آرایشی و بهداشتی، کیف، لوازم بچه‌گانه، اکسسوری، تزئینات منزل، صنایع‌دستی، تزئینات محل کار، لوازم ورزشی، ظروف و چینی، لوازم سیسمونی، اسباب‌بازی وجود دارد و فرصت خوبی را برای شما فراهم می‌کند تا کالای مورد نظرتان را تهیه کنید و گزینه‌های مختلفی برای خرید در این برج وجود دارد و تنوع بالا کالاها سبب شده است تا افراد زیادی طرف‌دار مرکز خرید مروارید گوهرشاد شوند.

مرکز خرید مروارید گوهرشاد مشهد

کلام نهایی

ما در این مقاله برای شما درباره مرکز خرید مروارید مشهد توضیح دادیم. امیدواریم اگر به شهر مشهد سفر کردید حتماً از مرکز خرید مروارید گوهرشاد دیدن کنید. شما می‌توانید باتوجه‌به مکان‌های تفریحی این مجتمع بزرگ و رستوران‌ مجلل این مجموعه با یک تیر چند نشان بزنید و بعد از اینکه لوازم و پوشاک موردنیاز خود را خرید کردید به رستورا‌ن مرکز خرید مروارید گوهرشاد بروید و با خوردن غذاهای ایرانی لذیذ، خستگی را از تن خود دور کنید. حتی شما اگر نخواهید خرید کنید می‌توانید از امکانات تفریحی و ورزشی این مجموعه استفاده کنید.

همچنین شما می‌توانید از فضای وسیع و مهیج پارک این برج برای تولد کودکانتان استفاده کنید و لحظات شادی را برای خود و کودکانتان رقم بزنید. این برج در نزدیکی حرم مطهر امام رضا ‌ (ع) قرار دارد و حتی می‌توانید بعد از زیارت از امکانات این برج بزرگ و بی‌نظیر بهره‌مند شوید و سوغاتی‌های مورد نظرتان را از این مرکز خرید تهیه کنید. اگر شما قصد دارید به مشهد بروید ما به شما مرکز خرید مروارید گوهرشاد، بهترین مرکز خرید شهر مشهد را پیشنهاد می‌کنیم. امیدواریم در کنار خانواده از خدمات و امکانات متنوع این برج باشکوه نهایت لذت را ببرید.

مقالات بیشتری بخوانید:

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا