تور

اجاره خودرو در دبی
رپورتاژ آگهی

سریع‌ ترین راه مهاجرت به کانادا

چکیده : انجام خدمات ارزیابی ملک، آپارتمان، شرکت و… برای مهاجرت توسط کارشناسان رسمی مجموعه مفروز – با انجام خدمات 1 روزه برای شهروندان تهرانی و برای شهرستان ها در سریع ترین زمان ممکن

مهاجرت

قرن‌هاست که افراد برای دستیابی به محل زندگی بهتر و دلایل مختلفی که در ذهن دارند به مهاجرت روی می‌آورند. مهاجرت به معنی نقل مکان و جابجایی افراد به مکان دیگر برای دستیابی به سطح بالای زندگی، تحصیلات عالی، خدمات درمانی بهتر و… می‌باشد.

یکی از کشورهایی که افراد ایرانی علاقمند مهاجرت به آن به دلیل رهایی از فقر هستند، کشور کانادا می‌باشد. کانادا توانسته است با راه‌اندازی یک شبکه اجتماعی کاری و توسعه آن در کشورهای دیگر، افراد زیادی را به خود جذب کند. این کشور با ایجاد رفاه کاری، ایجاد زندگی با کیفیت و همچنین رفاه اقتصادی توانسته است، افراد زیادی را به مهاجرت کانادا ترغیب کند. در سال‌های اخیر مهاجرت افراد ایرانی به کانادا یکی از بحث‌های داغ بوده است. به همین دلیل افراد به دنبال یافتن راه‌های سریع و آسان اقامت به کانادا هستند.

قبل از هر اقدامی افراد باید با شرایط و چالش‌های مهاجرت به کانادا آشنا شوند و پس از کسب اطلاعات لازم به این راه قدم بگذارند. همانطور که گفته شد کانادا به دلیل داشتن فرصت‌های شغلی، آموزشی، سیستم درمانی پیشرفته، امنیت بالا، داشتن ثبات اقتصادی و سیاسی، داشتن آب و هوای متنوع و یک محیط آرام و پایدار برای زندگی، تفریحی، جاذبه‌های دیدنی بی‌شمار، سیستم حمل و نقل پیشرفته، به یک مقصد مهاجرتی بی‌نظیر و ایده‌آل تبدیل شده است.

همچنین کانادا به دلیل چند ملیتی بودن و داشتن فرهنگ‌های متنوع، می‌تواند پذیرای افراد با فرهنگ‌های مختلف باشد. اگر قصد مهاجرت به کانادا را دارید اما نمی‌دانید چگونه اطلاعات کافی در زمینه مهاجرت به کانادا را به دست بیاورید، مطالب این مقاله می‌تواند بهترین کمک را به شما کند تا به بهترین و سریع‌ترین راه مهاجرت دست یابید.

مهاجرت

روش‌های مهاجرت به کانادا

روش‌های متعددی برای مهاجرت به کانادا وجود دارد، که افراد می‌توانند بر اساس موقعیت زندگی، تحصیلی و کاری خود اقدام به انتخاب یکی از راه‌ها کنند. هر کدام از راه‌های مهاجرت به کانادا دارای یکسری مراحل است. راه و روش‌های مهاجرت به کانادا شامل موارد زیر می‌شود:

  • مهاجرت با داشتن ویزای کارآفرینی
  • مهاجرت با داشتن ویزای استارتاپ
  • مهاجرت کاری مانند برنامه اکسپرس‌اینتری
  • مهاجرت به عنوان نیروی کار ماهر به دلیل برنامه‌های استانی کانادا
  • مهاجرت از طریق سرمایه‌گذاری در کارآفرینی
  • مهاجرت از طریق اسپانسرشیپ والدین
  • مهاجرت تحصیلی
  • مهاجرت به دلیل ازدواج
  • مهاجرت از طریق خود اشتغالی
  • مهاجرت از طریق تولد فرزند
  • مهاجرت از طریق پروژه پایلوت

سریع‌ترین روش مهاجرت به کانادا کدام است؟

با توجه به روش‌های نام برده شده در بالا برای مهاجرت، چهار مورد از آن به سریع‌ترین روش‌های مهاجرت به کانادا معروف هستند. که در ادامه مقاله سما‌حساب به معرفی هر کدام می‌پردازیم.

 مهاجرت از طریق برنامه‌های استانی کانادا: ۱۳ استان کانادا که از برنامه‌های استانی برخوردار است، از زمان پردازش حدود ۶ ماهه برخوردار هستند. با این حال یکی از استان‌های آن چون بریتیش کلمبیا، درخواست ویزای مهاجرین را در کم‌تر از ۳ ماه پردازش می‌کند. به همین منظور مهاجرت براساس برنامه‌های استانی کانادا می‌تواند یکی از سریع‌ترین راه‌های مهاجرت باشد.

 مهاجرت از طریق کارآفرینی و استعدادیابی: اگر در بخش‌هایی چون کشاورزی، راننده کامیون، بهداشت و مهمان‌نوازی در حال انجام وظیفه هستید، می‌توانید برای گرفتن مجوز کار‌ موقت اقدام کنید. درخواست شما حداکثر تا ۶ ماه پردازش می‌شود.

 مهاجرت از طریق پروژه پایلوت آتلانتیک: یکی دیگر از روش‌های سریع مهاجرت با حداکثر ۶ ماه زمان پردازش، پروژه پایلوت آتلانتیک است، که می‌توانید توسط برنامه ماهر آتلانتیک و تحصیلات تکمیلی بین‌المللی اقدام به درخواست اقامت کنید.

 مهاجرت از طریق سیستم اکسپرس‌اینتری (کاری): امکان اقامت دائم توسط سیستم اکسپرس اینتری قابل اجرا است. به همین منظور علاوه‌بر ویژگی مثبت گفته شده، می‌تواند درخواست شما را تا حداکثر ۶ ماه پردازش کند. بنابراین می‌تواند یکی از روش‌های کارآمد مهاجرت به کانادا باشد.

همه چیز در مورد شهروند کانادا، اقامت دائم و موقت در کانادا

یک شهروند کانادا در سایه قانون می‌تواند به تحصیل و زندگی بپردازد. همچنین به سیستم درمان، پشتیبانی و خدمات اجتماعی دسترسی دارد. به همین دلیل شهروند کانادا دارای یکسری وظایف قانونی و حقوقی است که افراد غیر شهروند از آن برخوردار نیستند. حقوق شهروندهای کانادا شامل موارد: حق رای، اقامت دائمی، کاندیداتوری، داشتن پاسپورت کانادایی، امنیت اجتماعی و دسترسی به دادگستری می‌شود. اقامت موقت معمولاً برای تحصیل، تفریح، کار و یا ملاقات خانواده گرفته می‌شود و افراد به مدت مشخصی در کانادا اقامت می‌کنند.

زمان اقامت بسته به هدف فرد می‌تواند متفاوت باشد. پس از اتمام زمان مشخص، فرد باید به تمدید اقامت بپردازد، یا به کشور مبدا برگردد و یا به تغییر وضعیت اقامت خود بپردازد. در صورتی که فرد دارای کارت اقامت دائم در کانادا باشد، می‌تواند از تمامی مزایای شهروندی بهره‌مند شود. برای داشتن کارت اقامت دائم، به یکسری شرایط چون امتیاز دهی، برنامه مهاجرتی، پاسپورت، تمکن مالی نیاز است. پس از کسب اقامت دائم، همانطور که گفته شد افراد می‌توانند بطور دائم به کار و زندگی در کانادا بپردازند و از مزیت‌های بی‌شمار زندگی در کانادا برخوردار شوند. از جمله مزیت‌های زندگی در کانادا می‌توانیم موارد زیر را  نام ببریم:

  • فرصت شغلی
  • سیستم بهداشتی پیشرفته
  • سیستم آموزشی با کیفیت
  • زندگی آرام

مدارک لازم جهت مهاجرت به کانادا

هر کدام از روش‌های مهاجرت به کانادا نیازمند یکسری مدارک مختص به خود است. با این حال تعدادی از مدارک مشترک و برای هر نوع روش مهاجرت باید ارائه شود. این مدارک شامل موارد:

  • مدرک شناسایی چون ترجمه کارت ملی، شناسنامه، پاسپورت
  • ارزیابی اموال و دارایی برای مهاجرت
  • ترجمه سند ازدواج در صورت داشتن
  • نامه شغلی
  • ترجمه ریز نمرات تحصیلی
  • داشتن مدرک زبان معتبر
  • سوابق بیمه
  • ارائه و داشتن گواهی پزشکی و عدم سوء پیشینه
  • ارائه برنامه مهاجرتی است.

مهاجرت

 همانطور که گفته شد روش‌های متعددی برای مهاجرت به کانادا وجود دارد، که سریع‌ترین آن می‌تواند مهاجرت از طریق برنامه اکسپرس‌اینتری باشد. با این حال بهترین روش مهاجرت بستگی به شرایط هر فرد دارد و هر روش زمان‌بر و نیاز به طی مراحلی دارد. برای مهاجرت به کانادا نیازمند صرف هزینه‌هایی چون هزینه بررسی اپلیکیشن، هزینه استخدام، هزینه ارزیابی مدارک و… هستید. به همین منظور مهاجرت به کانادا رایگان امکان‌‌پذیر نیست. افراد علاقمند به مهاجرت به کانادا می‌توانند از طریق  راه‌های ذکر شده با صرف زمان و هزینه کم اقامت این کشور را به دست آورند.

انجام خدمات ارزیابی اموال، ملک، آپارتمان، دارایی، شرکت و… برای مهاجرت توسط کارشناسان رسمی مجموعه مفروز – با انجام خدمات 1 روزه برای شهروندان تهرانی و برای شهرستان ها در سریع ترین زمان ممکن

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا