تور

اجاره خودرو در دبی
رپورتاژ آگهی

معرفی هتلهای کرمانشاه، سفر به شهر بیستون

اگر سفر به تاریخ را دوست دارید، شهر تاریخی کرمانشاه با جاذبه‌های گردشگری متنوع خود منتظر شماست. این شهر تاریخی کردنشین از شهرهای مهم غرب ایران بوده و آب‌وهوایی معتدل دارد. کرمانشاه یکی از مقاصد گردشگری ایده‌آل در فصل‌های بهار و تابستان است. این شهر که پیش از حمله اعراب به ایران با نام کامبادان شناخته می‌شد، از اولین زیستگاه‌های انسان بوده و ظهور تمدن بشری را شاهد بوده است. اگر به این شهر تاریخی سفر می‌کنید، می‌توانید در هتل پارسیان کرمانشاه یا دیگر هتل‌های آن اقامت کنید. در ادامه برخی از بهترین هتل‌ های کرمانشاه را معرفی می‌کنیم.

هتل پارسیان کرمانشاه

هتل 5 ستاره پارسیان به عنوان یکی از بهترین هتل‌های کرمانشاه معرفی می‌شود. این هتل در بلوار شهید کشوری واقع شده و با 100 اتاق مجهز و لوکس پذیرای گردشگران است. رستوران‌های مختلف، سالن‌های همایش و اجتماعات، پارکینگ و کافی‌شاپ از جمله امکانات عمومی این هتل هستند. دسترسی به مناطق گردشگری مهم شهر هم‌چون طاق بستان از مزایای اقامت در این هتل است. هتل پارسیان کرمانشاه دسترسی ایده‌آلی به فرودگاه و راه‌‌آهن دارد.

هتل پارسیان کرمانشاه
هتل پارسیان کرمانشاه

اتاق‌ها و امکانات هتل پارسیان

این هتل با انواع اتاق‌ها و سوئیت‌های مجلل زیر پذیرای مهمانان خود است.

  • اتاق دو تخته دبل _ دو نفره با یک تخت دبل _ با صرف صبحانه _ بدون ظرفیت اضافه.
  • اتاق دو تخته یک نفره _ با صرف صبحانه _ بدون ظرفیت اضافه
  • اتاق دو تخته توئین _ 2 نفره با 2 تخت سینگل _ با صرف صبحانه _ بدون ظرفیت اضافه
  • سوئیت یک خوابه دو نفره _ 2 نفره با 1 تخت دبل _ با صرف صبحانه _ با ظرفیت 2 نفر اضافه
  • سوئیت رویال یک خوابه _ 2 نفره با 1 تخت دبل _ با صرف صبحانه _ با ظرفیت 3 نفر اضافه

از امکانات تفریحی و رفاهی هتل می‌توان به سونا، استخر و جکوزی اشاره کرد. سالن بیستون هتل با امکانات مختلف صوتی و تصویری و ویدئو پروژکتور آماده‌ی برگزاری جلسات کاری، آموزشی و انواع همایش‌هاست.

هتل لاله بیستون

اگر می‌خواهید در فاصله‌ی بسیار کمی از کوه بیستون اقامت کنید، هتل لاله پذیرای شما خواهد بود. ساختمان این هتل در دوره‌ی صفوی بنا شده و خود به‌نوعی اثری تاریخی تلقی می‌شود. با 20 واحد اقامتی، هتل امکان میزبانی از 100 مسافر را دارد. به رغم معماری سنتی، هتل لاله از امکانات رفاهی مختلفی برخوردار است. رستوران سنتی هتل انواع غذاهای ایرانی و فرنگی را سرو کرده و کافی‌شاپ هتل با انواع نوشیدنی‌ها و دسرها پذیرای شما خواهد بود. علاوه بر این‌ها رستوران تابستانی هتل نیز فضایی دلنشین را به همراه غذاهای متنوع و خوشمزه به مهمانان هتل پیشنهاد می‌کند. فروشگاه صنایع دستی، فروشگاه لوازم صخره نوردی، سالن همایش و … دیگر امکانات مهم هتل هستند.

هتل لاله
هتل لاله

هتل جمشید کرمانشاه

این هتل در بلوار طاق بستان واقع شده و در طراحی معماری آن از قلعه‌های قدیمی الهام گرفته شده است. امکانات رفاهی مختلف و خدمات ایده‌آل در کنار قیمت مناسب، هتل جمشید را به یکی از اولین گزینه‌ها برای اقامت در کرمانشاه بدل کرده است. قرارگیری هتل در کنار دریاچه، سبب جذابیت هر چه بیشتر اقامت در این هتل شده است. در طول اقامت در هتل جمشید می‌توانید از امکانات متنوع آن هم‌چون رستوران، سفره‌خانه سنتی و کافی شاپ آن استفاده کنید. این هتل در منطقه‌ای بسیار خوش آب‌وهوا واقع شده و در نزدیکی اماکن گردشگری هم‌چون شکارگاه خسروپرویز، بیستون، طاق بستان و غار شکارچیان قرار دارد.

هتل آزادگان کرمانشاه

این هتل در سال 67 تاسیس شده و اخیراً مورد بازسازی واقع شده است. 111 اتاق مجهز این هتل در سه طبقه پذیرای گردشگران این شهر است. وجود سالن‌های متعدد امکان برگزاری جلسات و کنفرانس‌های مختلف را در هتل فراهم کرده است. هتل آزادگان در فاصله‌ی بسیار کمی از فرودگاه قرار داشته و هتلی ایده‌آل برای اقامت کسانی‌ست که با هواپیما سفر می‌کنند. اماکن گردشگری نظیر طاق بستان، موزه پارینه سنگی زاگرس و موزه مردم شناسی در فاصله‌ی کمی از هتل قرار دارند.

هتل آزادگان
هتل آزادگان

معرفی چند هتل آپارتمان

اگر دوست دارید در هتل آپارتمان اقامت کنید، بهتر است با موارد زیر آشنا شوید.

  • هتل آپارتمان لیژان: یک هتل 3 ستاره که در سال 85 آغاز به کار کرده است. با اقامت در این هتل می‌توانید در طول روز با صرف زمان کمی خود را به اماکن گردشگری مختلف برسانید.
  • هتل آپارتمان کوروش: با 8 واحد اقامتی در 5 طبقه، هتل آپاراتمان کوروش در بلوار گلریزان واقع شده است. نزدیکی به مجموعه بیستون، تندیس هرکول، موزه پارینه سنگی، طاق بستان و … از مزایای اقامت در این هتل آپارتمان است. برخی از امکانات هتل کوروش عبارتند از: استخر، پارکینگ، مینی‌بار، یخچال، اینترنت رایگان، تلویزیون و … .
  • هتل آپارتمان پاتاق: از دیگر هتل‌آپارتمان‌های خوب کرمانشاه که به جاذبه‌های گردشگری متنوعی هم‌چون پارک کوهستان، باغ گل‌ها و سراب نیلوفر دسترسی راحتی دارد.

رزرو هتل پارسیان کرمانشاه با فلای تودی

علاوه بر هتل‌ها و هتل‌آپارتمان‌ها، شما می‌توانید اقامتگاه‌های بوم‌گردی را هم در بین گزینه‌های خود قرار دهید. اقامتگاه‌هایی هم‌چون اقامتگاه بوم‌گردی عمارت بامگاه و اقامتگاه بوم‌گردی کیکم دو مورد از بهترین‌ها هستند. انتخاب بهترین اقامتگاه و هتل در کرمانشاه باید با توجه به نکات مختلفی انجام شود. امکانات هتل، موقعیت مکانی، قیمت، ظرفیت اتاق‌ها و قوانین هتل از جمله نکاتی هستند که در هنگام انتخاب و رزرو هتل باید به آن‌ها توجه کنید. با کارشناسان فلای تودی تماس گرفته و جزئیات سفر خود را در میان بگذارید. با توجه به زمان سفر، تعداد مسافر، مقاصد گردشگری و امکانات مورد نیازتان، فلای تودی بهترین اتاق را در مناسب‌ترین هتل به شما پیشنهاد و آن را با قیمت مناسب رزرو خواهد کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا