تور

اجاره خودرو در دبی
راهنمای سفر

با رزرو تور مالدیو چه تفریحاتی در دسترستان برای انجام قرار دارد؟

با وجود اینکه در مالدیو سرگرمی‌های زیادی برای انجام دادن وجود دارد، اما بسیاری از مسافران هنوز هم نگران خسته کننده بودن مدت اقامت در این کشور هستند. برای همین هم ممکن است گردشگران زیادی مقصدی دیگر را در شرق آسیا برای سفر انتخاب کنند. در حالی که می‌توانند با پیدا کردن اطلاعاتی در مورد مالدیو، بیشترین تفریحات ممکن را انجام دهند. حتی در این شرایط شاید زمان برای انجام تفریحات نیز کم بیاورند. برای همین هم در این مقاله بهترین تفریحات و جاذبه‌های این کشور را به شما ارائه می‌دهیم تا در صورت رزرو تور مالدیو به تفریح در این کشور بپردازید.

رزرو تور مالدیو

از تفریحات آبی متنوع مالدیو استفاده کنید

مالدیو فقط برای استراحت و ریلکس کردن نیست. در اصل شما می‌توانید از تفریحات هیجان‌انگیز این کشور، از جمله ورزش‌های آبی استفاده کنید. اغلب این تفریحات در جزایر مختلف مالدیو انجام می‌شوند.شما در ازای پرداخت هزینه‌ای متناسب با آن تفریح مدت سفرتان را از استراحت مداوم خارج کرده و کمی هیجان به سفرتان تزریق خواهید کرد. در ادامه 5 مورد از تفریحات محبوب ساحلی مالدیو را برایتان می‌آوریم.

فلای برد؛ ورزشی محبوب و خطرناک

اگر اهل امتحان کردن خطرات و هیجانات شدید هستید، قطعا فلای برد مناسب شماست. در این ورزش شما باید تعادل خود را برای بالا ماندن از سطح دریا حفظ کنید. فقط از این طریق می‌توانید از سقوط فلای بورد که به جت اسکی متصل است، جلوگیری نمایید. در غیر این صورت باید منتظر سقوطی به داخل اقیانوس باشید. اگر در انجام این ورزش یا شنا مبتدی هستید، قبل از هرچیز نکات ایمنی بررسی کنید.

پیاده روی در اقیانوس یا شنا؛ انتخاب شما کدام است؟

شاید جالب باشد اما شما می‌توانید در مالدیو علاوه‌بر شنا، پیاده داخل اقیانوس را نیز تجربه کنید. در این حالت شما در آب‌های کم عمق مالدیو به پیاده‌روی می‌پردازید. در طول پیاده‌روی با برخورد ماهی‌ها به صورتتان مواجه می‌شوید. همچنین می‌توانید جانوران دریایی شگفت انگیزی را در اقیانوس ببینید. برای انجام پیاده روی در کف اقیانوس نیازی نیست حتما شنا بلد باشید.

کایاک سواری بر روی موج‌های آرام مالدیو

می‌توان گفت که برخی از نقاط مالدیو شفاف‌ترین آب دنیا را دارد. همین موضوع نیز مزید بر علت است که در دریای این کشور یک قایق کایاک اجاره کنید و به کایاک سواری بپردازید. در طول مسیرتان هم امکان دیدن حیوانات زیر دریا کاملا وجود دارد. شما می‌توانید کایاک سواری را تنها یا به همراه همسفرتان امتحان کنید. کایاک سواری یکی از تفریحاتیست که با رزرو تور مالدیو می‌توان آن را به شکل منحصر به فردی تجربه کرد.

تور مالدیو؛ برای سفرهای دو نفره و ماه عسلی

بیشتر مسافرانی که تور مالدیو را رزرو می‌کنند، قصد سفری دو نفره به همراه زوج خود را دارند. به همین دلیل هم سرگرمی‌های زیادی برای گذراندن تعطیلات رویایی در این کشور برای زوج‌ها تدارک دیده شده است. به طور مثال می‌توانید یک وعده شام را کنار همسرتان در کنار ساحل دریای ستاره‌ها و اوج آرامش صرف کنید. بی‌شک انجام این کار خاطره‌ای بی نظیر برایتان می‌سازد. همچنین استراحت در اسپای زیر آب گرم نیز یکی دیگر از تفریحات مورد اسقبال زوجین در مالدیو است.

رستوران‌های مالدیو، زبانزد بین مسافران

اولین رستوران زیر آب دنیا در کشور مالدیو ساخته شد. یکی از تفریحات محبوب گردشگران در سفر به مالدیو، صرف غذا در این نوع رستوران‌ها است. این رستوران‌ها غذاهای دریایی، فست فود، گیاهی و غیره را به مسافران ارائه می‌دهند. مزیت اصلی رستوران‌ها زیر آب دید 360 درجه به ماهی‌ها و حیوانات داخل آب از زاویه‌ای دیگر است. تجربه‌ای که شاید فقط در تعداد محدودی از کشورهای دیگر بتوانید آن را تجربه کنید. البته رستوران‌های مالدیو، به غذاخوری‌های زیر آب خلاصه نمی‌شود. بلکه می‌توانید همراه هر کسی که دلتان می‌خواهد، به یک رستوران دنج در هر یک از جزیره‌های این کشور در کنیار دریا یا در وسط جزیره بروید.

رستوران های مالدیو

تور مالدیو برای کشف جزایری پیدا و پنهان

یکی از پر هزینه‌ترین تفریحات مالدیو، رزرو تورهای جزایر مالدیو است. تورهایی که هر کدام به قصد انجام کار خاصی برگزار می‌شوند. به طور مثال شما می‌توانید تور سافاری سه نقطه‌ای مالدیو را رزرو کنید و به همراه کاپیتان قایق به سه نقطه برتر برای غواصی در مالدیو سر بزنید. در غواصی داخل این مناطق امکان مواجه‌ی شما با کوسه‌ها هم وجود دارد. یکی دیگر از تفریحات محبوب مالدیو، غواصی و عکس‌برداری در زیر آب است. برای این کار شما لباس غواصی به تن کرده و به دل آب میزنید. درون آب یک غواص عکاس از شما تصویر‌هایی را می‌گیرد. که این تور گران‌ترین پکیج گردشگری داخلی مالدیو محسوب می‌شود.

افزایش هزینه‌های سفر به مالدیو با این تفریحات

با توجه به تفریحات ذکر شده هزینه‌های شما در مالدیو افزایش می‌یابد. پس در صورتی که تمایل به انجام این تفریحات را دارید، در  زمان رزرو تور مالدیو باید بودجه‌ای را برای این موارد کنار بگذارید. در غیر این صورت ممکن است در طول سفرتان به مشکل بخورید؛ زیرا هزینه‌های تفریحات در این کشور نسبتا زیاد است. به طور مثال هزینه‌ی پاراسلینگ برای دو نفر 160 دلار می‌باشد. در صورتی که بخواهید به صورت روزانه در مالدیو به یک تفریح یا تور بپردازید هزینه‌ای معادل 80 دلار برای تفریحات هر روز مختص یک نفر باید کنار بگذارید.

مشاوره‌ی تور مالدیو به کمک آژانس گردشگری مالدیو

اگر برای رزرو تور مالدیو نیاز به اطلاعات بیشتری دارید، امکان مراجعه به سایت نهال گشت یا تماس با این آژانس گردشگری و دریافت مشاوره رایگان برایتان فراهم است. حتی می‌توانید اطلاعات مدنظرتان را در مورد تفریحات، هتل‌ها و نحوه پروازهای مالدیو از کارشناسان تور نهال گشت به دست بیاورید. در آخر هم برای رزرو یک تور مالدیو با قیمت مناسب، شماره تماس 0261830 همیشه در دسترستان قرار دارد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا