تور

اجاره خودرو در دبی
اروپاایتالیاجهانگردی

بندر پورتوفینو ایتالیا

بندر پورتوفینو ایتالیا

در این سری از مقالات جهانگردی قصد معرفی و آشنایی با بندر پورتوفینو  را که یکی از جاهای دیدنی ایتالیا است را داریم. در ادامه برای آشنایی بیشتر با این مکان زیبا با ما در مجله گردشگری دوباره سفر همراه باشید.

بندر پورتوفینو ایتالیا

کشور ایتالیا دارای دیدنی های فراوانی است که از بابت گردشگری بسیار به این کشور و موقعیت های گردشگری آن کم لطفی شده است. بندر پورتوفینو یکی از جاذبه های گردشگری ایتالیا می باشد که در شمال غربی این کشور قرار گرفته است. ساحل پورتوفینو که به نام دهکده ساحلی نیز شهرت یافته است دارای چشم اندازی زیبا و چشم نواز می باشد. قدم زدن و پیاده روی در شن های نرم این ساحل بسیار لذت بخش خواهد بود.

بندر پورتوفینو ایتالیا

آشنایی با بندر پورتوفینو

به دلیل زندگی تعداد زیادی از دلفین ها در این بندر نام این بندر را پورتوفینو گذاشته اند. پورتوفینو به معنای بندر دلفین ها می باشد. این بندر به عنوان عروس منطقه شمال غربی ایتالیا رخ نمایی می کند و همیشه گردشگران و مسافران زیادی را به سمت خود جذب می کند. در این بندر می توانید به ماهیگری مشغول شوید و از طبیعت زیبای آن لذت ببرید.

همانطور که گفتیم این بندر یکی از زیباترین بنادر اروپا به شمار می رود و سواحل بسیار زیبایی را در خود قرار داده است. هتل های لاکچری و مشهوری در این بندر وجود دارد که پذیرای گردشگران می باشند. از معروف ترین این هتل ها می توان به هتل اسپلندیو و میر اماره یاد کرد.

بندر پورتوفینو ایتالیا

شهرت پورتوفینو بیشتر به خاطر طبیعت زیبا و ساختمان های رنگارنگش می باشد و همچنین بناهای تاریخی بسیاری در این بندر وجود دارد که از دوره فلورانس باقی مانده اند. شاید جالب باشد که بدانید این بندر محل مورد علاقه برای استراحت افراد مشهوری مانند رکس هریسون بازیگر مهور انگلیسی می باشد که در این بندر صاحب یک ویلا می باشد.

بهترین زمان برای سفر

فصل تابستان این بندر بسیار شلوغ می شود و البته در فصل زمستان خلوت تر می باشد. بهترین زمان برای سفر به این منطقه فصل بهار و پاییز است زیرا آب و هوای مطلوب دارد و البته جمعیت کمتری در این زمان در این بندر وجود دارد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا