تور

اجاره خودرو در دبی
مشهدمعرفی هتل

بهترین هتل مشهد کدام است؟

شهر مشهد شهری زیارتی و سیاحتی است که سالانه افراد زیادی به‌عنوان مسافر و گردشگر از داخل و خارج از کشور خود را به این شهر مقدس می‌‌رسانند.

فضای شهری شهر مشهد به‌شدت زیبا و دلنشین است و مردمان مهربان و خون‌گرمی دارد. ضمن اینکه جاذبه‌های متعدد طبیعی، تاریخی و گردشگری آن در کنار حرم مطهر حضرت رضا علیه السلام، از جمله دلایل متعددی هستند که موجب حضور خیل عظیم گردشگران و مسافران در این شهر شده است. بر همین اساس هتل‌های مشهد بسیار فراوانی دارد که ما در ادامه قصد داریم بهترین هتل مشهد را به شما معرفی کنیم.

بهترین هتل مشهد

هتل درویشی مشهد

شهر مشهد به دلیل رفت‌وآمد زیاد در خود، شاهد حضور گردشگران و مسافران متعددی است. البته این شهر، هتل‌ها و اقامتگاه‌های فراوانی هم دارد. یکی از بهترین هتل‌های این شهر هتل درویشی مشهد است که بدون شک اقامت در آن برای شما خاطره‌ای جذاب و فراموش نشدنی خواهد بود. این هتل در خیابان امام رضا قرار گرفته و در نگاه اول، آسمان خراشی تنومند است که با جداره شیشه‌ای خود و انعکاس آسمان در نمای ساختمان، شما را محو و حیرت زده خود خواهد کرد.

هتلی ۲۵ طبقه که در حاشیه خیابان قرار گرفته و با معماری مدرن خود هر رهگذری را مجذوب و جادوی خود می‌کند. این هتل مجلل که تنها هتل آتریوم‌دار در شرق کشور است با بی‌نظیرترین امکانات و متفاوت‌ترین ویژگی‌ها، بهترین خدمات را به شما ارائه می‌دهد؛ در ادامه با این هتل بیشتر آشنا خواهیم شد.

امکانات و جاذبه‌های هتل درویشی مشهد

این هتل همان‌طور که پیشتر به آن اشاره کردیم یکی از پیشرفته‌ترین و مجهزترین هتل‌ها به‌حساب می‌آید. مجموعه حرفه‌ای آبی در کنار خدمات اسپا و ماساژ با نیروهای ماهر و با تجربه از جمله ویژگی‌های هتل درویش به‌حساب می‌آیند. همچنین از جمله دیگر امکانات این هتل می‌توان به سونا بخار و سونا خشک، حمام ترکی، جکوزی، دوش‌های کاملاً اختصاصی، ماساژ، سالن بدن‌سازی و همین‌طور باشگاه آمادگی جسمانی اشاره کرد.

ضمن اینکه این هتل مجلل، سالن‌های متعددی برای برگزاری جلسات و مهمانی‌ها دارد. برای مثال تالار دیپلمات که در طبقه منفی یک قرار گرفته از مجلل‌ترین تالارها به‌حساب می‌آید. همچنین مرکز خریدی کاملاً مدرن و مجهز هم در طبقه منفی یک قرار دارد که شما به‌راحتی می‌توانید احتیاجات خود و حتی سوغاتی‌های شهر مشهد را از این مرکز خرید تهیه کنید.

بعد از آن به تالار آینه می‌رسیم که دقیقاً در طبقه هفدهم این هتل واقع شده و چشم‌انداز ویژه‌ای از شهر مشهد را در مقابل شما به نمایش در می‌آورد. در آخر هم اتاق مجهز اجلاس که ظرفیتی معادل 30 تا ۴۵ نفر داشته و با امکانات مدرن و به روزی مانند ویدیو کنفرانس برای جلسات و نشست‌های رسمی شما کاملاً تجهیز شده است.

ضمناً از دیگر امکانات غافلگیرکننده هتل درویش می‌توان به یک مرکز خرید لوکس و بزرگ در این مجموعه اشاره کرد که شما با مراجعه به آن می‌توانید جذاب‌ترین و منحصربه‌فرد‌ترین سوغات مشهد در میان خوراکی‌ها و صنایع دستی را در آن مشاهده کرده و تهیه کنید.

در آخر بد نیست بدانید که این هتل، ترانسفر فرودگاهی رفت‌وبرگشت را برای مسافران خود به‌صورت کاملاً رایگان انجام می‌دهد. فقط باید حتماً پیش از سفر با پذیرش هتل هماهنگ باشید.

امکانات و جاذبه‌های هتل درویشی مشهد

رستوران‌های مجلل هتل درویش

همان‌طور که انتظار می‌رود هتل مجلل درویش، رستوران‌های لوکسی را نیز برای گردشگران و مسافران خود در نظر گرفته است.

فست فود فیروزه از جمله رستوران‌های بی‌نظیر این هتل است که با انواع غذاهای فست فود مانند کنتاکی و پیتزا در محیطی سراسر آرامش شما را به نوش جان کردن بهترین طعم‌ها در محیط خود دعوت می‌کند.

همچنین رستوران آتریوم هم با سقفی شیشه‌ای و فضایی بسیار لوکس و مجلل شما را با بهترین غذاها و نوشیدنی‌های ایرانی و بین المللی غافلگیر خواهد کرد.

بد نیست بدانید که بوفه صبحانه در این هتل، در سالن صبحانه خوری قرار گرفته و رستوران روف گاردن این هتل هم در کنار سایر رستوران‌ها و کافه‌ها با بهترین ویو و منظره از شهر مشهد، به خوبی از شما پذیرایی خواهد کرد. شما در زمان نوش جان کردن غذای خود در رستوران روف گاردن از ارتفاعی بسیار بالا می‌توانید هم شهر مشهد را مشاهده کنید و هم از چشیدن طعم لذیذ غذای خود لذت ببرید.

ناگفته نماند که سالن بیلیارد این هتل هم کافی شاپی دارد که در کنار انجام تفریح مفرح بیلیارد، با انواع نوشیدنی‌های گرم و سرد و تنوع بالای قهوه‌ها از شما پذیرایی خواهد شد. در بخش اسپا هم برای عاشقان این خدمات، یک کافی شاپ در نظر گرفته شده که با انواع اسنک‌ها و نوشیدنی‌ها از شما پذیرایی می‌کنند.

در نهایت می‌رسیم به کافی شاپ اختصاصی هتل درویش که در محیطی صمیمی و دل‌پذیر، با بهترین و زیباترین دکوراسیون داخلی و با انواع نوشیدنی‌ها، اسنک‌ها و کیک‌ها پذیرای شما و مهمانان شما خواهند بود.

هتل مجلل درویش

واحدها و سوییت‌های اقامتی هتل درویش

این هتل مشهد مانند سایر همتایان خود، سوئیت‌ها و واحدهای اقامتی متنوعی مانند سوئیت و اتاق امپریال، اتاق یک خوابه، اتاق کویین، پنت هاوس، اتاق آینده و اتاق دوبله پرزیدنتال دارد. همچنین جالب است که بدانید این هتل در یک حرکت کاملاً جذاب و نوآورانه در قسمت و طبقاتی از بنای مجلل خود، اتاق‌ها و سوئیت‌هایی را طراحی کرده که دقیقاً متناسب با فرهنگ و تاریخ کشورهای مختلف در دنیا هستند.

در ادامه بد نیست بدانید که اتاق‌های فصلی هتل درویش هم دو تا چهار تخته بوده و همیشه برای رزرو شما آماده هستند.

هتل درویش در میان مجلل‌های شهر مشهد

این مطلب به یکی از بهترین هتل‌های مشهد اختصاص داده شد. هتل درویش با نهایت لوکس بودن و مجلل بودن خود می‌تواند بهترین سفر، تجربیات و خاطرات را برای شما رقم بزند. البته این هتل امکانات دیگری مثل دسترسی راحت افراد معلول و سالمند، پارکینگ رایگان، اینترنت رایگان، صندوق امانات، خشکشویی و لباسشویی رایگان، اتو، مینی بار و صرافی هم دارد. فراموش نکنید که حضور حیوانات خانگی در این هتل ممنوع است. در انتها برای یک تجربه سفر متفاوت، ما خدمات مجموعه اسنپ تریپ را به شما معرفی می‌کنیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا