تور

اجاره خودرو در دبی
استان سیستان و بلوچستانایرانگردیچابهار

مجتمع تجاری تیس چابهار

 خرید کردن جزئی از سفر به هر جایی است در نتیجه همیشه به دنبال این هستیم که مراکز خرید مقصد را بشناسیم و از بین موردهای موجود، با توجه به خواسته‌ها و علایق خودمان انتخاب کنیم.چابهار شهری است که مساحت زیادی از آن را کویر دربرگرفته است. در طی چند سال اخیر با هدف استفاده بهینه از این قسمت‌ها، مجتمع‌های تجاری تأسیس شد تا هم از فضا استفاده بهینه‌ای کنند هم شرایط را برای مردم و گردشگران آسان کنند. مجتمع تجاری تیس چابهار ، یکی از این مراکز خرید است و ما قصد داریم تا در این مطلب از مجله گردشگری دوباره سفر آن را معرفی کنیم. برای آشنایی با این مجتمع تجاری با ما همراه باشید.

چابهار واقع در جنوب ایران، بهشت گردشگران است. با رسیدن فصل پاییز و زمستان، گردشگران زیادی به چابهار وارد می‌شوند. سواحل زیبایی اقیانوسی، گلفشان‌ها، درخت‌های حرا که در مرداب‌های گرمسیری وجود دارند، تمساح‌های پوزه کوتاه یا گاندو‌ها، کوه‌های مینیاتوری مریخی و اسکله‌های ماهیگیری از مجموعه فضاهای گردشگری چابهار هستند.جنوب ایران صنایع دستی منحصر به فردی دارد که نیمی از گردشگران به بهانه این صنایع دستی راهی چابهار می‌شوند.

معرفی مجتمع تجاری تیس چابهار

چابهار مجتمع‌های تجاری زیادی دارد. بعضی از این مجتمع‌ها به فروش اجناس خاصی می‌پردازند و شهرت خاصی دارند. شهرت مجتمع تجاری تیس چابهار، فروش اجناس چینی است. در طبقه دوم این مجموعه، مجموعه‌ای از فروشگاه‌های چینی‌ها است که در آن کالاهایی با قیمت‌های مناسب عرضه می‌شود.

لوازمی که در این فروشگاه‌ها عرضه می‌شوند شامل لوازم زیر هستند:

  • لوازم آرایشی و بهداشتی
  • پوشاک زنانه
  • لباس بچه‌گانه
  • پوشاک مردانه
  • لباس های مجلسی
  • لوازم خواب و پتو
  • سیسمونی نوزاد
  • عطر و ادوکلن

این لوازم با قیمت‌های مناسب و در مغازه‌های مختلف فروشگاه‌های این طبقه عرضه می‌شوند.

این مجتمع که با نام بازار تیس نیز شناخته می شود، در قسمت‌های دیگر خود، فروشگاه‌هایی مربوط به لاستیک خودرو دارد.

مجتمع تجاری تیس چابهار

همه افراد دوست دارند در پایان زمان خرید وعده‌های غذایی را در همان مکان خرید مصرف کنند. در این مجتمع رستوران‌ها، کافی شاپ‌ها و فست فود‌هایی است که انواع متخلف غذا را عرضه می‌کند. از غذاهای بومی منطقه که از خوشمزه‌ترین غذاهاست و حتماً باید در سفر به چابهار آن‌ها را تجربه کنید، تا غذاهای فرنگی و معمول در این مراکز سرو می‌شود.

مجتمع تجاری تیس چابهار، هایپر مارکت نیز دارد که با خرید در این هایپر مارکت نیاز های دیگرتان را نیز می‌توانید برطرف کنید. یعنی با ورود به این مجتمع همزمان به امکاناتی که ممکن است در چند جای مختلف مجبور به پیدا کردن آنها باشید، دسترسی دارید.

ساعات کاری این مجتمع از ساعت 9 صبح آغاز می‌شود و سپس با یک وقفه 4 ساعته بین ساعت‌های 13 تا 17، دوباره از ساعت 17 تا 22 ادامه پیدا می‌کند. پیشنهاد ما این است که مدت‌زمان 2 ساعت را حداقل برای این مجتمع تجاری در نظر بگیرید. این مجموعه در سیستان و بلوچستان در شهر چابهار، بلوار امام خمینی و در 10 کیلومتری بیرون شهر به سمت کنارک، قرار دارد.

مراکز نزدیک به مجتمع تجاری تیس چابهار

اگر قصد دارید در طی روز به چند جای مختلف بروید، باید ذکر کنیم که از مجتمع تجاری چابهار 2 کیلومتر تا نمایشگاه بین المللی چابهار و همچنین 2 کیلومتر تا مناطق ویلایی چابهار فاصله دارید. اگر نیاز به پمپ بنزین دارید. درست در 2 کیلومتری این مجتمع تجاری پمپ بنزینی وجود دارد و نیاز نیست نگران این مورد باشید. بازار ماهی فروشان شاید مقصد بعدی شما برای رفتن باشد. با طی کردن 4 و نیم کیلومتر، بعد از خرید در مجتمع تجاری تیس چابهار، به آنجا سر بزنید.

مجتمع تجاری تیس چابهار

سخن آخر

مراکز خرید زیادی در چابهار وجود دارد اما قیمت اجناس این بازار نسبت به سایر بازارها معقول‌تر است. سایت دوباره سفر توصیه می‌کند، اگر قصد تجربه خرید ارزان قیمت دارید، مجتمع تجاری تیس چابهار را هنگام سفر به این شهر بندری زیبا از دست ندهید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا