تور

اجاره خودرو در دبی
استان تهرانایرانگردیتهران

مجموعه تجاری و تفریحی بام لند تهران

شهر تهران یکی از شهرهای بزرگ ایران است که مردم غالبا برای کارهای اداری، سفرهای کوتاه و بهره‌مندی از امکانات به این شهر سفر می‌کنند. اکثر افراد با شنیدن نام تهران، شهری شلوغ و پردود و دم را تصور می‌کنند غافل از اینکه این شهر بزرگ و شلوغ دارای مراکز تفریحی، طبیعی و گردشگری بسیاری است که می‌تواند سفری هیجان‌انگیز را برای شما فراهم کند. یکی از مراکز دیدنی شهر تهران، بام لند تهران است که در نزدیکی دریاچه چیتگر قرار گرفته‌است.در ادامه همراه ما در مجله گردشگری دوباره سفر باشید.

معرفی بام لند تهران

مجموعه بام لند تهران که در نزدیکی دریاچه چیتگر قرار دارد، فرصتی مناسب برای گردشگران فراهم می‌کند تا با یک تیر دو نشان بزنند. این مجموعه تفریحی تجاری، نخستین مرکز خرید خطی ایران در فضای باز است که دارای مساحتی معادل 60 هزار مترمربعی می‌باشد. فضای تجاری این مجموعه بیش از 13 هزار مترمربع را به خود اختصاص داده‌است که با وجود جدیدالتاسیس بودن، طرفداران بسیاری پیدا کرده‌است.

بام لند تهران

با ورود به این مجموعه می‌توانید معماری خلاقانه و زیبای آن را مشاهده کنید که تلفیقی زیبا از معماری قدیمی ایران و معماری لوکس و مدرن است. معماری این مجموعه شامل بناهایی نظیر بادگیرهای یزد و ستون‌های تخت‌جمشید است که به خوبی در کنار دیگر عناصر لوکس و مدرن جای گرفته‌اند. با هر سلیقه‌ای که دارید می‌توانید در این مجموعه به گشت‌و‌گذار بپردازید. این مجموعه شامل 12 ساختمان دو طبقه است که برندهای تجاری مختلف از پوشاک و لوازم‌خانگی گرفته تا موتور سیکلت را گرد هم آورده‌است.

بازدید از بام لند تنها به دلیل خرید انجام نمی‌شود بلکه می‌توانید از تفریح‌ها و سرگرمی‌های جذابی که در این مجموعه تدارک دیده ‌شده‌است نیز استفاده کنید. کافه‌ها و رستوران‌های بسیاری نیز در این مجموعه قرار دارند که دارای چشم‌اندازی زیبا از دریاچه چیتگر می‌باشند.

بام لند تهران کجاست؟

بام لند را می‌توانید در سفر به تهران و در منطقه 22 شهرداری تهران پیدا کنید. این مجموعه در کنار دریاچه چیتگر و در شمال غرب تهران واقع شده‌است. اگر از ماشین شخصی خود برای رفتن به بام لند استفاده می‌کنید و از کرج راهی این مرکز تفریحی تجاری هستید، پس از حرکت در جاده مخصوص کرج وارد اتوبان آزادگان شوید از آنجا در اتوبان خرازی حرکت کنید و خود را به بلوار کاشان، بلوار موج و بلوار صدف برسانید.

در صورتی که از مترو برای رسیدن به این مرکز استفاده می‌کنید، باید قطارهای خط صادقیه گلشهر را سوار شده و در ایستگاه مترو چیتگر پیاده شوید. ادامه مسیر را نیز با اتوبوس شهرک شهید باقری طی کنید.

بام لند تهران

مراکز خرید بام لند تهران

همانطور که گفته‌شد، این مجموعه فرصتی مناسب برای خرید در اختیار گردشگران و دیگر افراد قرار می‌دهد. در این مجموعه فروشگاه‌های بسیاری وجود دارد که در آن‌ها می‌توانید کالاهای باکیفیت و متنوعی را تهیه کنید. در ادامه به برخی از این فروشگاه‌ها می‌پردازیم:

  • فروشگاه‌های پوشاک و مد

برندهای مختلفی مانند آدولفو دومینگز، اسکچرز، ال سی وایکیکی، منگو و… را می‌توانید از زیر همکف که در حوزه لباس فعالیت دارند، تهیه کرد. ریباک و آدیداس نیز دارای شعبه‌ در این مجموعه هستند و بازدیدکنندگان می‌توانند بهترین وسایل ورزشی خود را از این شعبات تهیه کنند. کانی راش، سله بن، زیبو، سرژه، ویکتورینوکس، اسکای اسکارف و… نیز از برند‌هایی هستند که در بام لند می‌توانید مشاهده کنید.

  • فروشگاه‌های لوازم خانگی و الکتریکی

در طبقه همکف و زیر همکف می‌توانید فروشگاه‌های لوازم خانگی و الکتریکی را پیدا کنید. از فروشگاه‌هایی که در آن می‌تواند اجناس باکیفیت تهیه کنید می‌توان به سام لند که فروشگاهی برای لوازم الکترونیکی و تکنولوژی است و تاتی که فروشگاه لوازم خانگی است، اشاره کرد.

  • فروشگاه‌های ساعت و طلا

طلا و جواهر از جمله اجناسی هستند که طرفداران بسیاری دارند. در بام لند تهران می‌توانید ساعت، طلا و جواهر خود را از برندهای معروفی مانند سواروسکی، سواچ، کیا گالری، ریما گالری و… تهیه کنید.

بام لند تهران

تفریحات بام لند تهران

در بام لند تهران می‌توانید علاوه بر خرید از تفریحات و سرگرمی‌های مختلفی نیز بهره ببرید. بازی‌های مهیجی در این مجموعه وجود دارند که می‌تواند گردشی به‌یادماندنی را برای گردشگران فراهم کند. بازی‌های همگانی، بازی‌های دیجیتالی، واقعیت مجازی، اجرای موسیقی، تئاتر خیابانی، جشن و… از بازی‌ها و برنامه‌هایی است که در این مجموعه برگزار می‌شوند. در ادامه به برخی از این تفریحات اشاره می‌شود:

  • وی آر لند

از بخش‌های جذاب مجموعه تفریحی تجاری بام لند تهران می‌توان به وی آر لند اشاره کرد. این بخش در شرق دریاچه قرار دارد و در آن با زدن عینک واقعیت مجازی می‌توانید وارد محیطی 360 درجه شوید و محیط‌های مختلفی را مشاهده کنید. این بخش اولین دستگاه‌های VR با قابلیت وای‌فای و بدون کابل اتصال در دسترس است.

با عینک‌های واقعیت مجازی می‌توانید اسکی روی موج‌های یا قله‌های برفی را تجربه کنید و بازی‌های دیگری همچون ماژول میز را به صورت سه‌بعدی امتحان نمایید. بلیط بازی‌های وی آر لند از 15 تا 18 هزار تومان متغیر است.

  • قایق سواری

همانطور که گفته‌شد، بام لند تهران در کنار دریاچه چیتگر قرار دارد و بنابراین می‌توانید قایق سواری روی دریاچه را نیز تجربه کنید. قایق‌های پدالی و موتوری مجموعه، گردشگران را روی دریاچه می‌گرداند. تماشای دریاچه در حالیکه روی آن با قایق می‌گردید، منظره زیبایی را از بام لند تهران به نمایش می‌گذارد.

  • واقعیت مجازی زاویه‌ای

واقعیت مجازی زاویه‌ای از دیگر بخش‌های جذاب بام لند تهران است که در آن می‌توانید بازی‌هایی همچون تیراندازی، وسترن، زامبی، فانتزی و… را تجربه کنید. در این بخش می‌توانید به طور مجازی به زیر اقیانوس سفر کنید، به ارتفاعی هیجان‌انگیز بروید، روی برف به اسکی بپردازید و ترن‌هوایی را تجربه کنید. در این بخش بیش از 40 نوع بازی متفاوت در دسترس بازدیدکنندگان است که می‌توانید به صورت گروهی در آن به بازی بپردازید.

  • فوتبال دستی انسانی

فوتبال دستی انسانی بام لند تهران شباهت بسیار زیادی به فوتبال دستی دارد با این تفاوت که جای آدمک‌ها، انسا‌ن‌های واقعی توپ را میان خود رد و بدل می‌کنند. این بخش را می‌توانید در نزدیکی فروشگاه کیدز گاردن پیدا کنید.

  • پرش آزاد

پرش آزاد از بخش‌های پرطرفدار بام لند است که بسیار مهیج و هیجان‌انگیز می‌باشد. در این بخش روی تشک بادی پرش می‌کنید و آدرنالین خون خود را به بالاترین حد خود می‌رسانید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا