تور

اجاره خودرو در دبی
رپورتاژ آگهی

هتل های ارزان قیمت در مشهد

رزرو هتل های ارزان قیمت در مشهد با وضعیت اقتصادی فعلی، بهترین گزینه جهت رزرو هتل در مشهد هستند. همانطور که می دانید انتخاب بهترین هتل با کمترین قیمت خاطره ای ماندگار برای زائران رقم خواهد زد. پس اگر به دنبال هتل مشهد هستید که موقعیت مکانی عالی هم داشته باشند، پیشنهاد می کنیم ادامه این مطلب را از دست ندهید.

هتل جواهر شرق مشهد

یکی از هتل های ارزان قیمت در مشهد که در خیابان امام رضا واقع شده و دسترسی خوبی به حرم مطهر دارد، هتل جواهر شرق مشهد است. هتل جواهر شرق مشهد با قیمتی بسیار ارزان، یکی از هتل های ارزان قیمت مشهد نزدیک حرم به شمار می رود. در این هتل امکاناتی همچون رستوران، آسانسور، لابی، پذیرش و نمازخانه در دسترس میهمانان می باشد.

آدرس هتل جواهر شرق مشهد : خیابان امام رضا، بین امام رضا 6 و 8

رستوران هتل جواهر شرق مشهد
رستوران هتل جواهر شرق مشهد

هتل ساوین مشهد

از دیگر هتل های ارزان قیمت در مشهد می توان به هتل ساوین مشهد اشاره کرد که در چهارراه دانش قرار دارد. فاصله هتل ساوین مشهد تا حرم حدود 11 دقیقه و تا بازار رضا حدود 9 دقیقه است. منوی بوفه رستوران، نمازخانه، آسانسور و … از دیگر امکانات هتل ساوین مشهد است. با اقامت در این هتل ارزان قیمت مشهد می توانید به بازارهای 17 شهریور، پارک میرزا کوچک خان، بازار ساعت و … دسترسی خواهید داشت.

آدرس هتل ساوین مشهد : چهارراه دانش، خیابان شهید حنایی، حنایی 6

هتل ادریس مشهد

اگر بخواهیم نزدیک ترین هتل ارزان قیمت در مشهد به حرم مطهر را نام ببریم، آن هتل ادریس مشهد است. هتل ادریس مشهد کمتر از 200 متر با باب الرضا فاصله دارد که ویژگی هتل ارزان قیمت است. البته کیفیت غذایی هتل ادریس و امکانات محدود آن با توجه به لول و قیمتی که دارد، قابل قبول است.

آدرس هتل ادریس مشهد : میدان بیت المقدس، 200 متر به سمت باب الرضا

هتل اطلس مشهد

اگر هتل اطلس مشهد را بهترین هتل مشهد نزدیک به حرم و هتلی ارزان قیمت بنامیم، گزافه نگفته ایم. فاصله هتل اطلس مشهد تا حرم حدود 3 دقیقه پیاده روی است که از ویژگی های مهم هتل به شمار می رود. کیفیت غذایی خوب همراه ارائه خدماتی مطلوب باعث شده تا در صدر لیست هتل های ارزان قیمت مشهد جای بگیرد.

آدرس هتل اطلس مشهد : میدان بیت المقدس، دست راست

اتاق رویال هتل اطلس مشهد
اتاق رویال هتل اطلس مشهد

هتل میبد مشهد

از هتل های ارزان قیمت مشهد که در خیابان شیرازی واقع شده، هتل میبد مشهد نام دارد. این هتل ارزان مشهد در سال 98 به بهره برداری رسیده و یک هتل نوساز محسوب می شود. هتل میبد مشهد طبق نظر مسافران قیمت ارزانی داشته و دسترسی خوبی به حرم مطهر دارد. هتل میبد مشهد دارای رستوران، آسانسور، تاکسی سرویس، خدمات ویژه معلولین و … است.

آدرس هتل میبد مشهد : خیابان شیرازی، شیرازی 5، رضوان 8

هتل خاور مشهد

اگر هتل خاور مشهد را یکی از قدیمی ترین هتل های مشهد بنامیم گزافه نگفته ایم. این هتل ارزان قیمت مشهد با بازسازی های بسیار خوب توانسته جایگاه قابل قبولی را میان زائران کسب کند. قیمت ارزان هتل خاور مشهد باعث شده تا در زمان رزرو هتل های مشهد، بهترین گزینه اقتصادی باشد.

آدرس هتل خاور مشهد : خیابان امام رضا، بین امام رضا 14 و 16، جنب هتل قصر مشهد

هتل دایان مشهد

از هتل های ارزان قیمت مشهد که در نزدیکی حرم قرار دارد، هتل دایان مشهد است. هتل دایان مشهد در تیر 99 به بهره برداری رسیده و خدماتی مطلوب را به زائران ارائه می دهد. این هتل 48 اتاق دارد که شامل اتاق های 2 تخته، 3 تخته و 4 تخته می شود. رستوران، خدمات لاندری، آسانسور و پارکینگ از امکانات هتل دایان مشهد است.

آدرس هتل دایان مشهد : خیابان امام رضا، امام رضا 8، چهارراه سوم

لابی هتل دایان مشهد
لابی هتل دایان مشهد

هتل سقا مشهد

کیفیت مطلوب، ارزان بودن، نزدیکی به حرم مطهر و تمیز بودن تنها بخشی از ویژگی های هتل سقا مشهد است. هتل سقا مشهد در کوچه کربلا قرار دارد که تنها 3 دقیقه پیاده تا حرم مطهر و باب الرضا فاصله دارد. با اقامت در هتل سقا مشهد بازار رضا فقط 100 متر از شما دور است و با کمی پیاده روی به ایستگاه اتوبوس BRT خواهید رسید.

آدرس هتل سقا مشهد : خیابان امام رضا، امام رضا 2، کوچه کربلا

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا