تور

اجاره خودرو در دبی
استان مازندرانایرانگردیسلمان شهر

آشنایی با جنگل تیلا کنار متل قو

جنگل تیلا کنار متل قو

در این بخش از مقالات ایرانگردی قصد معرفی و آشنایی با جنگل تیلا کنار را که یکی از جاهای دیدنی مازندران است داریم. در ادامه برای آشنایی بیشتر با این مکان زیبا با ما در مجله گردشگری دوباره سفر همراه باشید.

جنگل تیلاکنار

متل قو یا سلمانشهر شهری توریستی در استان مازندران است که به علت اینکه متلی به نام قو در این شهر وجود دارد به این نام شهرت یافته است. متل قو چون از شهر های ساحلی دریای خزر است و دارای ساحلی زیبا و منظره های طبیعی می باشد گردشگران بسیاری را سمت خودش جذب می کند.

این شهر در 216 کیلومتری تهران قراردارد و با خودروی شخصی حدود 3 ساعت زمان لازم دارید که به این شهر تفریحی زیبا برسید.برای رسیدن به این شهراز تهران نیاز به سفر با هواپیما را ندارید.

جنگل تیلاکنار

جنگل تیلا کنار در دامنه رشته کوه البرز با فضایی متفاوت و سر سبز و زیبا با پوشش جنگلی و درختان سر به فلک کشیده واقع شده است. یکی از خوبی های این جنگل متل قو فاصله کوتاه بین دریا و جنگل است که در فاصله کوتاه هم می توانید کنار آب باشید و هم در جنگل قدم بزنید.

تیلا کنار نام جنگل معروف متل قو است. شما در ابتدای راه جنگل وارد خیابان ، شهرک ها ، ساختمانهای مدرن بسیاری می شوید اما بعد از چند دقیقه رانندگی به این جنگل زیبا می رسید.

جنگل تیلاکنار

جنگل تیلا کنار رودخانه ای دائم ودرختان انبوهی دارد که می توانید کنار آن بنشینید و همراه خانواده از هوای مطبوع و دلنشین آنجا استفاده کنید. از تفریحات متل قو می توان به جنگل گردی، عکاسی و پیک نیک اشاره کرد.

اگر بخواهید به رامسر وتنکابن بروید جنگل های دوهزار و سه هزار را هم می توانید ببینید.اگر می خواهید در این جنگل ها راه بروید بهتر است شب را استراحت کنید و صبح زود حرکت کنید. در این مناطق می توانید چادر بزنید و یا اتاق اجاره ای بگیرید.در مسیر این دره دو هزار و سه هزار روستاهای زیبایی مانند اشتوج ، امامزاده قاسم ، اشکور محله ، لیر سر و خانیان قرار دارد.

جنگل تیلاکنار

در جنوب شهر تنکابن دره های دوهزار وسه هزار موازی هم هستند واگر نیاز به کمک وراهنمایی دارید از اهالی محلی روستا ها کمک بگیرید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا