تور

اجاره خودرو در دبی
استانبولترکیهجهانگردی

تفریحات شبانه استانبول

تفریحات شبانه استانبول

هر ساله در فصول مختلف استانبول که شهر تفریحات هیجان انگیز، تورهای تاریخی، رستوران های درجه یک جهانی و هتل هایی با امکانات فراوان است، تعداد زیادی از گردشگران را به خود جذب می کند.اگر می خواهید در سفر به استانبول شب های فوق العاده ای داشته باشید، با ما در مجله گردشگری دوباره سفر همراه باشید تا با تفریحات شبانه استانبول و زندگی شبانه این شهر آشنا شویم.

تفریحات شبانه استانبول

مختصری درباره شهر استانبول ترکیه

این شهر زیبا برای بسیاری از آدم ها پر از خاطره است و با برقی شگف انگیز در نگاهشان از این شهر یاد می کنند.بسیاری از گردشگران در کوچه و خیابان این شهر راه می روند و به بناهای قدیمی و مکان های فوق العاده ای می رسند که برایشان بسیار زیبا و جذاب است.در این شهر کلاب ها و رستوران ها و جاهای دیدنی و کل تفریحات شبانه استانبول تلاش خود را دارند که این شهر را تا صبح زنده و بیدار نگه دارند که تا الان هم موفق شده اند.این شهر زیبا در تابستان بسیاری از کنسرت ها و فستیوال هایی از سراسر دنیا را در خود برگذار می کند بطوری که در گوشه ای از شهر موسیقی تمام نشده در جای دیگر ان صدای آن بر می خیزد.

شبگردی در استانبول

خیابان استقلال استانبول

شب های استانبول شور و حال خاصی دارد.رستوران ها و کلاب ها و کافه ها پر است از گردشگران. شما حتما نام خیابان استقلال را شنیده اید حتما حتما در شب به این خیابان سر بزنید تا از شور و حال این خیابان شگفت زده شوید.در شب گروه های موسیقی کنار هم به نواختن می پردازند و مردم هم آنها را همراهی می کنند.فروشگاه ها و کافه های متنوع از جذابیت های این خیابان است.

شام در کشتی کروز در تنگه بسفر

شام در کشتی کروز در تنگه بسفر

تنگه بسفر این شهر را به دو بخش آسیایی و اروپایی تقسیم می کند که یکی از بخش های مهم استانبول است.شب های این تنگه با نور پردازی شگفت انگیز آن بسیار زیبا و خارق العاده است.یکی از بهترین تفریحات شبانه استانبول قایق سواری یا تور کشتی کروز در تنگه بسفر است.تور کشتی کروز یکی از محبوب ترین تورها است می توانید به یکی از کشتی ها که مرتب به تنگه در حال رفت و آمد است سوار شوید و لذت کافی را ببرید.در این کشتی ها انواع نوشیدنی ها و خوراکی و شام هم وجود دارد.صرف شام در کروزهای تنگه بسفر یکی از خاطره انگیز ترین تفریحات است.سوار کروزها شوید و هنگام غروب آفتاب و گذر ازاین تنگه شام را میل کنید و لذت این سفر را چندین برابر می کند.

کافه وکلاب ها

کلاب های استانبول

زمانی که نیمه شب می شود ، تنها جایی که تا صبح پذیرای شما است کافه و کلاب است.شما در این کافه ها به انواع موسیقی زنده پاپ،  راک ، جاز و غیره گوش دهید. در این کافه ها نه تنها خسته نمی شوید بلکه خواب هم از سرتان می رود.از معروف ترین کافه های این خیابان می توان به رینا ، بابل و آنجلینا اشاره کرد.با این کافه ها تفریحات شبانه خود را بسازید و لذت یک شب تا صبح بیداری را ببرید.

کلاب بابل ، استانبول

کلاب بابل ، استانبول

در فاصله سال های 2001 تا 2007 میلادی کلوب بابل موفق به کسب جوایز مختلفی از جمله جایزه یکصد کلوب برتر جاز جهانی شد.این کلوب بهترین محل برگزاری کنسرت را به خود اختصاص داده است. طراحی فضای این کلوب بصورت چند منظوره است.این کلوب محل برگزاری موسیقی زنده و برخی از گروه های موسیقی بین المللی و هنرمندان داخلی ترکیه می باشد.شما با قیمتی مناسب می توانید از اجرای این گروها لذت ببرید.در تعطیلات آخر هفته آثار بین المللی از موسیقی جاز ، راکی و لاتین در این کلوب اجرا می شود.این کلوب در آخر هفته بیشتر مواقع در اختیار گروههای محلی می باشد.یک بار در ماه برنامه ای ویژه در این کلوب بابل توسط DJ برگزار می شود.

کلاب رینا، استانبول

کلاب رینا ، استانبول

در بین تمامی کلوب های استانبول، کلاب رینا ، وسیع ترین محوطه مخصوص رقص و رستوران را دارد.گنجایش این محل حدود 2500 نفر است.نام این کلوب برگرفته از روی نام دختری زیبا است.کلوب رینا ، یک مکان عادی و برای افراد معمولی نیست در این کلوب بیشتر میلیونرها ، مدل ها و هنرمندان معروف می آیند. زیبایی خاص ای کلوب دلیل شلوغی و معروفیت آن در سطح جهان می باشد.چشم انداز  پل بسفیر این کلوب را بیشتر معروف کرده است.

خرید از مراکز استانبول

مراکز خرید استانبول

هر زمان که به استانبول بروید گردشگران زیادی را درمرکز خرید می بینید.استانبول به شهر خرید و مراکز خرید مشهور است و در هر خیابان آن چند فروشگاه وجود دارد.یکی از تفریحات شبانه استانبول بازدید و خرید از مراکز خرید است که می تواند روحیه شما را شاد کند.مراکز معروف خرید استانبول جواهیر ، مرکز خرید فروم ، مرکز خرید کانیون و غیره است که شما با رفتن به این مراکز ساعت ها در گیر دیدن و خرید می شوید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا