تور

اجاره خودرو در دبی
استان تهرانایرانگردیتهران

شهربازی ژوپیتر کوروش تهران

آیا شما هم برای گذراندن اوقات فراغت و یا بعد از یک روز پر مشغله کاری رفتن به شهربازی را انتخاب می‌نمایید؟

آیا شهربازی برای شما تداعی کننده خاطرات کودکیتان است؟

اگر پاسخ شما به سوالات بالا مثبت باشد، بی‌شک برای خوشگذرانی در یک روز تعطیل، رفتن به شهربازی را نسبت به سایر نقاط تفریحی ترجیح می‌دهید. همانطور که همه ما می‌دانیم شهربازی یکی از مکان‌هایی است که ما از کودکی علاقه بسیاری به آن داشتیم و اکنون نیز در شهربازی‌ها بسیاری از وسایل بازی مختص بزرگسالان طراحی شده است تا همه افراد بتوانند در شهربازی سرگرم شوند.

اگر در تهران ساکن هستید حتما اسم شهربازی ژوپیتر به گوشتان خورده است. شهربازی ژوپیتر یک شهربازی سرپوشیده بوده که در طبقه دوم مجتمع تجاری فرهنگی کوروش قرار گرفته است و به همین خاطر شما می‌توانید با رفتن به مجتمع تجاری کوروش در کناره تفریح، خرید، تماشای فیلم و سرگرمی، کودکان خود را به شهربازی برده و همراه آن‌ها بازی‌های متفاوتی را تجربه نمایید.

در ادامه این مقاله از مجله گردشگری دوباره سفر می‌خواهیم درباره‌ی شهربازی ژوپیتر کوروش تهران اطلاعاتی را در خدمت شما عزیزان قرار دهیم تا اگر به دنبال تفریحات مهیج و پر نشاط است هستید از رفتن به شهربازی غافل نشوید.

شهربازی ژوپیتر کوروش تهران

درباره شهربازی ژوپیتر کوروش تهران

شهربازی ژوپیتر یکی از شهربازی‌های سرپوشیده جدید در تهران می‌باشد که در مساحتی به اندازه ۲۵۰۰ متر مربع بیش از ۱۰۰ دستگاه بازی برای تمام سنین در آن تعبیه شده است تا همه افراد بتوانند فارغ از تمام هیاهوی کاری و دنیایی، ساعاتی لذت بخش را در این سرزمین پر از رنگ و نور و نشاط تجربه کنند.

ژوپیتر یک سیاره فضایی بوده که پر از موجودات فضایی می‌باشد که بچه‌ها در ایستگاه فضایی از تونل‌های فضایی می‌گذرند، سپس از سرسره‌ها سرازیر شده و از دیوارها بالا می‌رود تا این گونه بتوانند موانع را پشت سر گذاشته و میکروب‌ها را نابود کنند.

ماشین‌های کوبنده، چرخ و فلک، اسب سواری، سفینه فضایی، لوکوموتیو پاکی، ایستگاه فضایی، نمایش عروسکی، شعبده‎‌بازی و نمایش‌های خیابانی، دربی، تاپ توس، ufo و بازی‌های ویدئویی، فرمول ۱ و سقوط آزاد از جمله تفریحات بسیار پر نشاطی است که می‌توانید در شهر بازی ژوپیتر کوروش تهران تجربه کنید.

در حوالی شهر بازی ژوپیتر کوروش تهران فودکورت، سینما و سالن‌های جشن بسیار لوکس و پیشرفته‌ای قرار دارد که شما می‌توانید جشن تولد کودکان خود را در این سالن‌ها برگزار کرده و یک روز به یاد ماندنی را برای آن‌ها رقم بزنید.

شهربازی ژوپیتر کوروش تهران

زمان مناسب بازید شهربازی ژوپیتر کوروش تهران

اگر به دنبال یک مجتمع تجاری و تفریحی در تهران هستید، پیشنهاد ما به شما رفتن به شهربازی ژوپیتر کوروش تهران است. چرا که این مجتمع با دارا بودن دستگاه‌های منحصر به فرد بازی و بهره‌گیری از پرسنل آموزش‌دیده از شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۱۱ الی ۲۳:۳۰ و پنج شنبه و جمعه از ساعت ۱۱ الی ۲۴ بامداد پذیرای تمامی افراد می‌باشد.

امکانات ویژه شهربازی ژوپیتر کوروش تهران

همانطور که در بالا اشاره کردیم شهربازی ژوپیتر کوروش تهران یک محیط متفاوت و بسیار جامع و کامل برای تمامی سنین است.

از جمله امکانات موجود در این شهر بازی می‌توان به سرویس بهداشتی بانوان و آقایان، خودپرداز، آسانسور، پله برقی، پارکینگ، کافه، رستوران، اینترنت رایگان، فودکورت، هایپر مارکت، آبخوری، نیمکت، خدمات عکاسی و غیره اشاره کرد که به همین خاطر شما می‌توانید در این شهربازی یک شب فوق العاده را تجربه نمایید.

شهربازی ژوپیتر کوروش تهران

آدرس شهربازی ژوپیتر کوروش تهران

آدرس شهربازی ژوپیتر کوروش تهران به شرح زیر می‌باشد.

تهران، بزرگراه ستاری شمال، بالاتر از خروجی شهید حکیم، مجتمع تجاری فرهنگی کورش، طبقه دوم، شهربازی ژوپیتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا