تور

اجاره خودرو در دبی
اروپاایتالیاجهانگردی

آلبروبلو ، شهری با خانه های مخروطی شکل در ایتالیا

آلبروبلو ایتالیا

در این بخش از مقالات جهانگردی قصد معرفی و آشنایی با شهر آلبروبلو را که یکی از جاهای دیدنی ایتالیا است داریم. در ادامه برای آشنایی بیشتر با این مکان زیبا با ما در مجله گردشگری دوباره سفر همراه باشید.

آلبروبلو ایتالیا - ترول

آلبروبلو شهری کوچک در آپولیا ایتالیا است که به خاطر ساختمان های ترلو شهرت دارد. ترلو کلبه سنتی شهر است که از سنگ تشکیل شده و سقفی مخروطی دارد. از سال 1996، ترول ها در فهرست میراث جهانی یونسکو قرار دارند.

هدف از ساخت خانه‌هایی به سبک ترولی، اجتناب از پرداخت مالیات بود. از آنجایی که این سازه‌ها می‌توانستند به سرعت تخریب شوند، این منطقه به عنوان شهر شناخته نشد و از این رو معاف از مالیات بود.

آلبروبلو ایتالیا - ترول

این سازه های ساده ، اکنون به جاذبه اصلی شهر تبدیل شده اند. مسافرانی که از ایتالیا دیدن می کنند به اینجا می آیند تا در خیابان های کوچک شهر قدم بزنند و از طراحی و ظاهر خانه ها لذت ببرند.

بازدیدکنندگان از این شهر چندین فروشگاه و موزه را خواهند دید که از آنها استقبال می کنند. اقامت در هتل ترولی یکی از جذاب ترین کارهایی است که می توانید در این شهر انجام دهید، زیرا به شما اجازه می دهد تا فضای کامل این شهر قدیمی را تجربه کنید.

آلبروبلو ایتالیا - ترول

بخش سرزنده آلبروبلو در منطقه ریونه مونتی در نزدیکی مرکز شهر مدرن قرار دارد. این منطقه مملو از مغازه ها و کافه هایی است که داخل این خانه های ترولی هستند، بنابراین اگر قصد خرید سوغاتی دارید، Rione Monti برای شما مناسب است. آنها حتی یک کلیسای ترولی به نام کلیسای سنت آنتونی دارند.

آلبروبلو ایتالیا - ترول

اگرچه ترولی های که در خیابان‌های این شهر کوچک دیده می‌شوند، برجسته‌ترین جاذبه‌های شهر هستند، آلبروبلو همچنین دارای موزه‌هایی است که بازدیدکنندگان می‌توانند از آنها دیدن کنند. یکی از دیدنی های این منطقه، کلیسای چیزا سن آنتونیو است که در مرکز شهر قرار دارد.

آلبروبلو ایتالیا - ترول

در طول تور ایتالیا می‌توانید از این شهر دیدن کنید، خانه‌های ترولی خاص و به خوبی حفظ شده را ببینید و حتی شب را در آن بگذرانید. آلبروبلو همچنین با شهرهای کوچک زیبایی که به راحتی قابل دسترسی هستند هم مرز است. بازدید از این بخش از ایتالیا در هر زمانی از سال امکان پذیر است. این شهر دارای آب و هوای مدیترانه ای با زمستان های معتدل و تابستان های گرم است. در عرض یک ساعت و نیم، می توانید از شهر باری با قطار به این شهر برسید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا