تور

اجاره خودرو در دبی
ارومیهاستان آذربایجان غربیایرانگردی

گردشگاه نازلو ، منطقه ای خوش آب و هوا در ارومیه

گردشگاه نازلو

در این بخش از مقالات ایرانگردی قصد معرفی و آشنایی با گردشگاه نازلو را که یکی از جاهای دیدنی ارومیه است داریم. در ادامه برای آشنایی بیشتر با این مکان زیبا با ما در مجله گردشگری دوباره سفر همراه باشید.

گردشگاه نازلو

یکی از استان های مرزی ایران آذربایجان غربی است.مرکز ان شهر زیبای ارومیه است.آذربایجان غربی تنها استان هم مرز با کشور ترکیه می باشد.بخش جنوبی آذربایجان کردنشین هستند که بنام مکریان شناخته می شود.موقعیت استان و همجواری با کشور ترکیه این استان را از طبیعت بسیار زیبا برخوردار کرده است.یکی از مناطق زیبای آذربایجان گردشگاه نازلو است.

گردشگاه نازلو

در مجاورت مرکز دهستان و فاصله 20 کیلومتری شمال ارومیه نازلو واقع است که با چشم انداز زیبا و طبیعی و آب و هوای بسیار عالی و رودخانه ای پر آب نازلوچای که از جنوب روستا می گذرد بر طراوت و صفای محیط نازلو می افزاید. از این رو این منطقه یکی از جاذبه های گردشگری ارومیه می باشد.

جاذبه اصلی نازلو رودخانه پر آب ان است.این رودخانه همه فصل سال پر آب است و گردشگران زیادی از استان های دیگر حتی شهرهای دیگر به این منطقه سفر می کنند و گذر از کنار رود و مشاهده منظره زیبای آن لذت می برند.

جاذبه های دیدنی روستای نازلو

  • غار تمتان
  • سد نازلوچای

سد نازلو چای

  • باغات انگور
  • باغات سیب
  • مسجد روستای نازلو

مسجد نازلو

دسترسی

برای سفر به این منطقه ابتدا به استان آذربایجان غربی ، شهر ارومیه بروید.در این سفر از دیدن زیبایی های استان فراموش نکنید.روستای نازلو در چند کیلومتری جاده سرو واقع شده است.برای رفتن به گردشگاه نازلو باید حدود 20 کیلومتر از ارومیه دور شوید سپس به روستا برسید.

آدرس:  ایران ،  آذربایجان غربیِ ، 20 کیلومتری شمال ارومیه ، مجاورت مرکز دهستان نازلو

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا