تور

اجاره خودرو در دبی
اروپااوکراینجهانگردی

معرفی تونل عشق اوکراین

تونل عشق اوکراین

در این بخش از مقالات جهانگردی قصد معرفی و آشنایی با تونل عشق را که یکی از جاهای دیدنی اوکراین است داریم. در ادامه برای آشنایی بیشتر با این مکان زیبا با ما در مجله گردشگری دوباره سفر همراه باشید.

تونل عشق اوکراین

تونل عشق مکانی دوست داشتنی در کلوان اوکراین است و یکی از برترین جاذبه های گردشگری این کشور است. مردم محلی از این مکان به عنوان “تونل عشق” یاد می کنند و بدون شک یکی از زیباترین مسیرهای پیاده روی در منطقه و همچنین یکی از رمانتیک ترین مقاصد گردشگری است که ممکن است در تصورات خود دیده باشید. تونل عشق اوکراین یک جاذبه گردشگری محبوب است که در نزدیکی Rivne در شهر کوچک کلوان واقع شده است.

این تونل دوست داشتنی محل قرارگیری یک خط راه آهن سه کیلومتری است. این خط ریلی که متعلق به یک شرکت خصوصی چوب‌برداری و فیبر اوکراینی است، سه بار در روز از این تونل استفاده می‌کند و تنها قطارهای باری که چوب خاصی را حمل می‌کنند مجاز به عبور از این ریل و تونل هستند. برای عبور کارخانه ها از این تونل مجوز لازم است.

به دلیل وجود این راه‌آهن و عبور قطار از آن، این شرکت مجبور به ممنوعیت رشد درختان در خط راه‌آهن می‌شود که در نتیجه ساخت این تونل (تونل عشق اوکراین) و ماندگاری طولانی‌مدت آن انجام می‌شود. درختان در هم تنیده، تونلی باشکوه و زیبا در دو طرف این راه آهن ساخته اند که زوج های جوان زیادی را به خود جذب می کند و همچنین مکانی عالی برای عکاسی و نقطه توجه عکاسان است.

تونل عشق اوکراین

گردشگران در تونل عشق

تونل عشق یک مقصد گردشگری محبوب هم برای مردم محلی و هم برای بازدیدکنندگان از کشورهای دیگر است. بسیاری از زوج های جوان از تونل عشق دیدن می کنند تا از لحظات شاد خود عکاسی کرده و مستند کنند. از آنجا که تونل عشق توسط دولت یا کشاورزان محلی ایجاد نشده است، گردشگران می توانند به صورت رایگان از آن بازدید کنند و تا زمانی که بخواهند در آنجا باقی بمانند.

تونل عشق اکراین

ممکن است از اینکه چگونه یک تونل می‌تواند به این شکل فوق‌العاده باشد، متحیر باشید. ارتش این تونل عشق را در طول جنگ سرد برای پنهان کردن و انجام ماموریت های متعدد ایجاد کرد، سپس پس از پایان جنگ آن را رها کرد.

مردم محلی فکر می کنند که اگر معشوقه خود را به تونل عشق ببرید و در آنجا آرزو کنید، آرزوی شما برآورده می شود و به آن خواهید رسید. اگر می‌خواهید یکی از زیباترین، رمانتیک‌ترین و جذاب‌ترین مقاصد گردشگری جهان را در کنار دوستانتان تجربه کنید، تونل عشق اوکراینی جایگزین پیشنهادی ما برای شماست.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا