تور

اجاره خودرو در دبی
جهانگردیراهنمای سفر

بهترین مکان ها برای تعطیلات گرمسیری

بهترین مکان ها برای تعطیلات گرمسیری

در این بخش از مقالات جهانگردی قصد معرفی و آشنایی با بهترین مکان ها برای تعطیلات گرمسیری را داریم. در ادامه برای آشنایی بیشتر با این مکان زیبا با ما در مجله گردشگری دوباره سفر همراه باشید.

سواحل رویایی، دریاهای گرم ابریشمی، مناظر سرسبز، و آفتاب بی‌پایان تنها تعدادی از موارد اولیه‌ای است که برای تعطیلات گرمسیری عالی هستند. با این حال، هر مکان جذابیت خاص خود را دارد.

برخی از افراد به زیبایی های طبیعت  خیره می شوند و برخی دیگر علاقه مند به جاذبه های فرهنگی مانند آداب و رسوم عجیب، معماری و غذاهای لذیذ هستند و تعدادی نیز عاشق ماجراجویی های زیست محیطی و طبیعت وحشی حیات وحش هستند.

موج سوار ها به سمت صخره های مرجانی سالم می روند و به دنبال موج های عالی هستند. از آسیا تا استرالیا، و از ایالات متحده تا دریای کارائیب، لیستی از نقاط گرمسیری برای تعطیلات استوایی وجود دارد.در این لیست از بهترین تعطیلات استوایی،شما می توانید بهترین مکان را برای  استراحت ایده آل خود را انتخاب کنید.

مالدیو

سواحل مالدیو

در سراسر اقیانوس هند در جنوب غربی هند و سریلانکا، 26 جزیره مرجانی طبیعی مالدیو زیبایی تقریباً سورئال را به نمایش می گذارند. این تا حد زیادی به دلیل آب های آبی درخشانی است که آنها را احاطه کرده است. اگر شنا کردن در دریای شفاف یکی از معیارهای اصلی برای تعطیلات استوایی شماست، اینجا بهترین مکان برای انجام آن است.

99 درصد از مالدیو را آب تشکیل می‌دهد.ماله پایتخت مالدیو است، اما بیشتر بازدیدکنندگان مستقیماً به یکی از جزیره‌های مرجانی دورافتاده می‌روند، جایی که استراحتگاه‌های مجلل و سواحل سفید در حاشیه آب‌های آبی در انتظارشان است. مالدیو  بهترین مقصد موج سواری  است . محبوب ترین نقاط موج سواری در شمال و جنوب مرجانی ماله است.

سواحل مالدیو

از دیگر تفریحات محبوب مالدیو می‌توان به شنا با سفره ماهی ها و کوسه‌ نهنگ ها و همچنین ماهیگیری اشاره کرد. با توجه به اینکه آب انتخاب اصلی شماست و جزایر بسیار زیادی برای انتخاب وجود دارد، مالدیو نیز کاندید مناسبی برای تعطیلات دریایی است.

بورا بورا، تاهیتی

بورا بورا

بورا بورا بهشت ​​اصلی اقیانوس آرام جنوبی است. این جزیره غنی و به‌طور قابل توجهی لذت‌بخش در پلی‌نزی فرانسه است که به قله ای زمردی تیز  می رسد که توسط یک تالاب آبی مایل به ارغوانی احاطه شده است.گروه‌هایی از نخل‌های نارگیل در امتداد سواحل دریا وجود دارند و خانه‌های ییلاقی مجلل بر روی آب‌های کاملاً شفاف، که حتی کف برخی از آن ها شیشه‌ای است قرار دارند، بنابراین می‌توانید نظاره گر اقیانوس باشید.

با توجه به اینکه بورا بورا به دلیل زیبایی طبیعی خودش شهرت یافته است، جذابیت های فرهنگی قوی نیز دارد. زبان ملی این کشور فرانسوی است و می توان طعم گالی را در غذاهای لذیذ این منطقه چشید. با انبوهی از فعالیت‌های آبی هیجان‌انگیز، سفرهای کایاک به موتو (جزایر)، مسیرهای پیاده روی خوش منظره، و غواصی با کوسه‌ها، به راحتی می‌توان فهمید که چرا بسیاری از مردم بورا بورای گران قیمت را به عنوان مقصد برتر انتخاب می کنند. این جا بهترین اقامتگاه استوایی است که شاید بازدید از آن جا یک بار در زندگی رخ دهد و همچنین یکی از بهترین تفریحات استوایی برای زوج ها می باشد.

جزایر مامانوکا، فیجی

جزایر فیجی

اگر در رویای جزیره‌ای در دریای جنوبی هستید که غرق در آفتاب باشد، یکی دیگر از بهترین مکانن ها برای تعطیلات گرمسیری ، جزایر Mamanuca در فیجی می باشد. با یک قایق‌سواری کوتاه از شهر دروازه‌ای نادی، می توان به سمت جزایری در حدود 20 جزیره که به دلیل سواحل درخشان و پر از نخل‌، آب‌های شفاف و صخره‌های مرجانی که دارند، محبوب هستند، حرکت کرد.

وقتی برای اولین بار به این زیبایی های استوایی نگاه می کنید، به سادگی متوجه خواهید شد که چرا Survivor و فیلم Cast Away تام هنکس در زنجیره این جزایر فیلمبرداری شده اند. شما می توانید بر اساس بودجه و علایق خود محل اقامت خود را در یکی از جزایر فیجی انتخاب کنید.

ریویرا مایا، مکزیک

ریویرا مایا، مکزیک

اگر به دنبال سواحلی زیبا و فرهنگ و غذاهای لذیذ با قیمت مناسب هستید، ریویرا مایا (مایان ریویرا) در مکزیک گزینه می تواند گزینه مناسبی برای شما باشد. مایان ریویرا در نوک شبه جزیره یوکاتان، در امتداد خط ساحلی کارائیب شامل مناطق تفریحی کانسون، ساحل کارمن و جزیره کوزومل می باشد.

لازم نیست اینجا در یک تفریحگاه بزرگ و شلوغ اقامت داشته باشید، زیرا در سواحل بزرگ و زیبا آیتم های دیگری  را خواهید دید که ارزش دیدن دارند. هتل های بوتیکی و سالن های یوگا نیز در ریویرا یافت می شوند.

شنا با دلفین ها و سفره ماهی ها، غواصی، موج سواری و ماهیگیری از تفریح های محبوب در آبهای گرم و شفاف هستند و دوستداران فرهنگ و تاریخ نیز می توانند خرابه های باستانی و جذاب تولوم در یک مکان زیبا در بالای دریای فیروزه ای کارائیب و یا چیچن ایتزا که چند ساعت از تفریحگاه فاصله دارد را کشف کند.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا