تور

اجاره خودرو در دبی
آذربایجانآسیاباکوجهانگردی

برج تلویزیون باکو ، آذربایجان

برج تلویزیون باکو

در این مقاله شما را با برج تلویزیون باکو در آذربایجان آشنا می کنیم . در ادامه همراه مجله گردشگری دوباره سفر باشید تا با برج تلویزیون باکو بیشتر آشنا شوید.

برج تلویزیون باکو

یکی از مقاصد گردشگری محبوب میان ایرانیان کشور آذربایجان و شهر باکو است که هر ساله به علت همسایگی با ایران و فاصله نزدیک با کشور ما، تعداد زیادی جهانگرد و توریست به این کشور سفر می کنند. سفر به این کشور ارزان و مقرون به صرفه برای شما و خانواده تان خواهد بود.

کشور آذربایجان و شهر ساحلی باکو جاهای دیدنی زیادی و جاذبه ها و مکانهای تاریخی ارزشمندی دارد. یکی از معروف ترین مکان های دیدنی برج های شعله باکو به عنوان نمادی در شهر باکو می درخشد ، برج تلویزیون باکو است.

برج تلویزیونی باکو (Baku TV Tower )  یا برج آذری

برج تلوزیون باکو ، یک برج مخابراتی است که در شهر باکو پایتخت جمهوری آذربایجان قرار دارد که هرساله تعداد زیادی جهانگرد را به خود جذب می کند.ارتفاع آن 310 متر و بلندترین سازه در آذربایجان است. از تمام شهر این برج زیبا دیده می شود که علاوه بر استفاده مخابراتی ، رستوران گردان و غیره داخل خود دارد. رستوران چرخان که جزو رستوران های خوب در  باکو است و شما می توانید در آنجا غذای خود را میل کنید و از تماشای  مناظر کل شهر لذت کافی را ببرید.

برج تلویزیون باکو

برج تلوزیون باکو بلندترین ساختمان مرتفع کشور آذربایجان و شهر باکو است و کنار برج های شعله باکو منظره ای زیبا را تداعی کرده است. این برج در سال 1979شروع به ساخت شد و به گفته معماران باید در سال 1985 به اتمام می رسید اما بنا بر دلایلی در سال 1996 کار ساخت این برج عظیم به اتمام رسید.

برج تلویزیون باکو

در سفر به قفقاز بعد از دیدن زیبایی های شهر حتما به برج تلویزیون بروید و از نزدیک از این برج زیبا بازدید به عمل آورید.دیدن برج از نزدیک خیلی شگفت انگیز خواهد بود.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا