تور

اجاره خودرو در دبی
رپورتاژ آگهی

مسکو، مقصدی افسانه‌ای برای شروع سال میلادی

سفری به سال نو میلادی در مسکو

از تاریخ ۱۵ دسامبر ۲۰۲۳ تا ۸ ژانویه ۲۰۲۴ پایتخت روسیه میزبانی رویایی برای فستیوال سنتی «سفر به کریسمس» خواهد بود. در کنار غرق شدن ساکنین و میهمانان مسکو در حال و هوای جشن سال نو، این مراسم فضای خارق‌العاده یک تعطیلات زمستانی و پر از خاطرات فراموش‌نشدنی را رقم خواهد زد.

فستیوال «سفر به کریسمس» امسال برای دوازدهمین بار، فضای شگفت‌انگیز سال نو را در خیابان‌های مسکو شکل می‌دهد و تمام پایتخت روسیه را غرق در لحظاتی ناب می‌کند. ۳۶ بخش این فستیوال شامل مراسم مختلفی است که به تعطیلات زمستانی اختصاص پیدا کرده و میهمانان را با تاریخچه، زندگی و سنت‌های سال نو مسکو آشنا می‌کند. ساکنین و میهمانان پایتخت روسیه قادر خواهند بود تا سفری بی‌نظیر به گذشته‌ها (دوران بویار) تا حال حاضر شهر مسکو داشته باشند.

مسکو، مقصدی افسانه‌ای برای شروع سال میلادی

مسافران ایرانی نیز فرصتی استثنایی خواهند داشت تا با سرگرمی‌های دیرینه زمستانی منطقه نیز آشنا شوند. بازدیدکنندگان از فستیوال می‌توانند روی زمین‌های یخی اسکیت کنند، بازی کرلینگ را تجربه کنند و روی پیست‌های یخی، اوقاتی خوش داشته باشند. بیش از ۱٬۵۰۰ اجرای خارق‌العاده سال نو و نمایش‌هایی با یخ توسط بازیگران حرفه‌ای و اسکیت‌بازهای مختلف نیز در محل برگزار خواهد شد. شرکت‌کنندگان فستیوال یاد خواهند گرفت که چگونه با دستان خود هدایا را کادو کنند، خانه و درخت کریسمس را دکور کنند و میزهای سال نو را در کلاس‌های حرفه‌ای آموزش ببینند.

جوانان شرکت‌کننده در فستیوال نیز می‌توانند با دِد موروز و اسنیگروچکا (کاراکترهای زمستانی باستانی روسیه) و دیگر کاراکترهای افسانه‌ای سال نو را جشن بگیرند و لحظاتی لذتبخش را تجربه کنند. بزرگترها و کودکان هم می‌توانند آدم‌برفی‌های و در «مدرسه جادوگران» شرکت کنند.

مسافران فرصتی استثنایی خواهند داشت تا در «دورهمی به صرف چای مسکو» شرکت کنند و با تاریخچه آن آشنا شوند. میهمانان در مورد آداب چای و قواعد میزبانی آگاهی پیدا خواهند کرد و در فضای تاریخی مسکو در طول قرن‌ها قرار بگیرند. همچنین می‌توانند در برنامه تئاتری شگفت‌انگیز در میدان تیاترالنایا شرکت کنند که میهمانان را به سفری به زمان دعوت می‌کند و فرصتی برای چشیدن طعم شیرینی‌های سنتی و چای مخصوص مسکو را داشته باشند و سوغاتی‌های مختلف خوراکی و مربای سنتی را خرید کنند.

فستیوال «سفر به کریسمس» ساکنین و میهمانان را در فضایی خاطره‌انگیز تعطیلات قرار خواهد داد و هر بخش از این جشن، طعمی فراموش‌نشدنی را برای آن‌ها فراهم می‌کند. این فستیوال یکی از چندین مراسمی است که در پروژه «فصل‌های مسکو» قرار می‌گیرد و جایی خواهد بود که گردشگران از کشورهای مختلف می‌توانند با فرهنگ و تاریخچه مسکو آشنا شوند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا