تور

اجاره خودرو در دبی
اروپاایسلندجهانگردی

دریاچه پینگوالاواتن کجاست

اگر دلتان می‌خواهد در فصل زمستان در یک دریاچه با آب گرم حمام کنید، حتما به دریاچه پینگوالاواتن در ایسلند بروید. این دریاچه که بزرگترین دریاچه و یکی از جاذبه‌های ملی کشور ایسلند است، دارای آب مات و رنگی با طعم شیرین است که حتی در فصل زمستان می‌توان در داخل آن شنا کرد. این دریاچه که درجه حرارتی بالایی دارد، یکی از شگفت انگیزترین و زیباترین مناطق دیدنی ایسلند محسوب می‌شود. در ادامه این مطلب از مجله گردشگری دوباره سفر به سیر تا پیاز دریاچه پینگوالاواتن می‌پردازیم. اگر شما نیز تمایل دارید با زیباترین و گرم ترین دریاچه ایسلند آشنا شوید، حتما تا پایان با ما همراه باشید.

تاریخچه دریاچه پینگوالاواتن

جالب است بدانید که دریاچه پینگوالاواتن به دست انسان ایجاد شده است. این دریاچه در سال 1970 در کنار یک نیروگاه به وجود آماده است و گرم بودن این دریاچه به دلیل آبگرم بخار نیروگاه است. لازم به ذکر است که در دریاچه پینگوالاواتن شما نمی‌توانید هیچ ماده شیمیایی صنعتی را پیدا کنید؛ چرا که این آب کاملا تمیز، شیرین و حتی دارای مواد معدنی است که برای پوست انسان نیز بسیار مفید می‌باشد.

تاریخچه بلو لاگون ایسلند

ناگفته نماند که در سال 1981 میلادی فردی با نام مارگیرسون دچار یک بیماری پوستی شده بود و از درمان آن کاملا ناامید بود. در این میان؛ با ورود به دریاچه پینگوالاواتن با جلبک‌هایی مواجه شد که باعث درمان پوست آن فرد شد و به همین دلیل نام پینگوالاواتن را بر این دریاچه گذاشتند. جالب است بدانید که این دریاچه در فصل گرما سبز رنگ می‌شود و در کنار خود یک ساحل کوچک شنی و ماسه سفید نیز دارد و به زیبایی این منطقه می‌افزاید.

تفریحات و گردشگری در دریاچه پینگوالاواتن

دریاچه پینگوالاواتن به دلیل زیبایی شگفت انگیز خود به مقصد بسیاری از گردشگران از اقصی نقاط دنیا تبدیل شده است؛ چرا که یک خاطره فراموش نشدنی را برای هر فردی به ارمغان می‌آورد. در ادامه به تفریحات و جاذبه‌های گردشگری این منطقه می‌پردازیم:

بهترین زمان‌های برای بازدید

اگر عاشق این هستید که یک شب را در آرامش کامل به سر ببرید، حتما یک شب را در کنار پینگوالاواتن سپری کنید. این دریاچه در طول سال همواره زیباست؛ اما زیبایی این دریاچه در هنگام غروب آفتاب تا نیمه شب فوق العاده زیبا و آرامش بخش است. جالب است بدانید که شما می‌توانید براساس بودجه خود در هتل‌های لوکس یا مهمان خانه‌های ارزان در کنار این دریاچه یک شب را سپری کنید.

تفریحات و گردشگری در دریاچه پینگوالاواتن

عکاسی در دریاچه پینگولاواتن

اگر علاقه مند به عکاسی هستید و قصد دارید عکس‌های شگفت انگیز برای پیج اینستاگرام خود داشته باشید، می‌توانید از منظره دریاچه پینگوالاواتن برای این کار استفاده کنید. اطراف دریاچه پینگوالاواتن، جاذبه‌های طبیعی فوق العاده ای دارد که هر عکاسی را شیفته و دلباخته خود می‌کند تا از بهترین منظره‌ها عکاسی‌های فوق العاده‌ای انجام دهد.

دریاچه پینگولاواتن در زمستان

دریاچه پینگوالاواتن در زمستان زیبایی‌های خاص خود را دارد. حرارت این دریاچه حتی در فصل زمستان آنقدر عالی است که شما می‌توانید در فصل زمستان نیز در آن شنا کنید؛ طوری که در اطراف آن پر از برف و یخبندان وجود دارد. جالب است بدانید که برای شنا کردن در این دریاچه حتما نکات ایمنی را رعایت کنید تا بتوانید در کمال آرامش و لذت از این دریاچه استفاده کنید.

بناهای مجموعه

جالب است بدانید که بناهایی که در اطراف این دریاچه ساخته شده اند همگی از چوب و گذار است. وقتی که قصد دارید وارد این دریاچه شوید، ابتدا برای شما یک حوله، دمپایی و یک کلید دستبندی می‌دهند تا وسایل‌های شخصی خود را در کمد خود قرار دهدید. لازم به ذکر است که درون آب پینگوالاواتن هیچ گونه کلری وجود ندارد.

دریاچه پینگوالاواتن؛

دریاچه پینگوالاواتن؛ دریاچه ای گرم در قلب ایسلند

دریاچه پینگوالاواتن که در قلب کشور ایسلند واقع شده است، یکی از جاذبه‌های ملی این کشور محسوب می‌شود. جالب است بدانید که این دریاچه کار طبیعیت نیست؛ بلکه به دست انسان ساخته شده است. دلیل گرم بودن دریاچه پینگوالاواتن نیز به دلیل آبگرم بخار نیروگاهی است که در کنار این دریاچه قرار گرفته است. شما حتی در فصل زمستان نیز می‌توانید در داخل این دریاچه شنا کنید؛ چرا که حرارت این دریاچه حتی در فصل زمستان برای آب تنی بسیار مناسب است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا