تور

اجاره خودرو در دبی
استان هرمزگانایرانگردیکیش

معرفی کامل مجموعه میکا مال کیش

اگر قصد سفر به کیش را دارید و می‌خواهید از مکان‌های دیدنی این جزیره لذت ببرید. حتماً در برنامه سفر خود زمانی را برای دیدن مجموعه میکا مال کیش در نظر بگیرید. این مجموعه تفریحی و تجاری جزیره می‌تواند به‌ تنهایی ساعت‌ها مسافران و گردشگران را سرگرم نماید.

مطمئن باشید کسی در جزیره مرجانی کیش حوصله‌اش سر نمی‌رود، زیرا آن‌قدر جاهای شگفت‌انگیز و جالب دارد که بزرگ و کوچک، پیر و جوان را شیفته زیبایی و جاذبه‌های خود می‌کند. یکی از جالب‌ترین مراکز تفریحی کیش، مجتمع خرید میکا مال است. میکا مال بزرگ‌ترین مرکز خرده‌فروشی و تفریحی جزیره زیبای کیش است. در این مرکز که جزو 10 مرکز تجاری برتر خاورمیانه به‌حساب می‌آید، علاوه بر خرید می‌توانید از انواع تفریحات منحصر به فرد برای سرگرم‌ شدن استفاده نمایید. در ادامه همراه با مجله گردشگری دوباره سفر باشید.

میکا مال جزیره کیش، تجربه‌ای شگفت‌انگیز

مرکز تفریحی تجاری میکا مال کیش دارای مساحتی در حدود 190 هزار مترمربع است که 15 هزار مترمربع آن شامل امکانات تفریحی و 7 هزار مترمربع به فضای تجاری و مراکز خرید اختصاص ‌داده ‌شده است. در زیرزمین این مجموعه عظیم هایپر مارکتی به مساحت 7 هزار مترمربع فعالیت می‌کند و اقلام بی‌شماری باقیمت‌های مناسب برای خریداران عرضه می‌نماید.

میکا مال دارای امکانات تفریحی زیاد و فوق‌العاده شگفت‌انگیزی مانند تونل بادی، تله‌کابین، سالن اسکی روی یخ، شبیه‌سازی جنگل‌های بارانی، بزرگ‌ترین آکواریوم خاورمیانه است. در کنار مراکز خرید و فروشگاه‌های متنوعی که انواع محصولات مختلفی مانند پوشاک و مد، لوازم‌خانگی، اکسسوری‌های منزل و… را به گردشگران عرضه می‌کنند. تمامی لوازم و اجناسی که در فروشگاه‌های این مرکز خرید، به فروش می‌رسند از برندهای روز دنیا هستند.

میکا مال جزیره کیش

درباره امکانات میکا مال کیش

میکا مال کیش، در ضلع شرقی جزیره واقع شده است. این مرکز خرید دارای 5 طبقه تجاری و 2 طبقه پارکینگ اختصاصی است. پارکینگ مجموعه ظرفیت 1000 خودرو را دارد و کسانی که در جزیره خودرو اجاره می‌کنند، می‌توانند به ‌راحتی و با امنیت کامل، خودرو خود را در پارکینگ مجموعه خرید پارک کنند و تفریح و خرید خود را با خیال راحت و بدون دغدغه انجام دهند.

در 5 طبقه مرکز خرید میکا مال، 800 غرفه فعالیت می‌کنند که برای طیف گسترده‌ای از سلیقه‌ها انواع مختلفی از اقلام و اجناس گوناگون را عرضه می‌کنند. در مرکز خرید میکا مال باتوجه‌به تفریحات متفاوتی که وجود دارد، می‌توانید با هر سنی سرگرم شوید و از لحظات خود لذت ببرید. سالن پاتیناژ، مجتمع سینمایی، گلف مجازی، شهربازی کودکان، تله‌کابین ساحلی، سرزمین عجایب، دنیای اکتشاف و کارتینگ این مجتمع تفریحی عظیم می‌تواند ساعت‌ها شما را سرگرم نماید و ساعات خوشی را برای شما عزیزان به ارمغان آورد.

امکانات میکا مال کیش

آکواریوم میکا مال

یکی از جالب‌ترین و شگفت‌انگیزترین بخش‌های مرکز خرید میکا مال آکواریوم فوق‌العاده زیبای این مجموعه است که در آن انواع مختلفی از آبزیان رنگارنگ چشم هر بیننده‌ای را به خود خیره می‌کنند. بزرگ‌ترین آکواریوم خاورمیانه در طبقه اول و دوم  مجموعه میکا مال ساخته شده است و گنجایش یک و نیم ‌میلیون لیتر آب را دارد. در این بخش می‌توانید از برکه‌های آبی دیدن نمایید و از تماشای بازی انواع ماهی‌های زیبا لذت ببرید. دولفین‌ها و کارهای بامزه آنها برای کودکان و بزرگسالان بسیار جالب است. همچنین اگر رویای غواص دارید می‌توانید در مجموعه میکا مال کیش به آرزویتان جامه عمل بپوشانید و غواصی در این آکواریوم را تجربه نمایید. آسانسور آکواریوم نمایی 360 درجه به دنیای زیر آب دارد و مطمئنا شما را شگفت‌زده خواهد کرد.

آکواریوم میکا مال

مجتمع سینمایی میکا مال کیش

مجتمع تفریحی و تجاری میکا مال دارای سینمایی بزرگ است در این سینما می‌توانید فیلم‌های روز دنیا را با ویژگی سه‌بعدی و سیستم صوتی دالبی تماشا کنید. صفحه ‌نمایش 360 درجه و سیستم صدای دالبی، در مجموع باعث می‌شوند تا شما فیلم‌ها را باکیفیت بسیار بالایی تماشا کنید و از آنها لذت ببرید.

تله کابین میکا مال کیش

به‌جرأت می‌توان گفت که هیجان‌انگیزترین قسمت این مجموعه، تله‌کابین میکا مال است. برای اینکه بتوانید از تله‌کابین استفاده نمایید باید به طبقه 4 مجتمع میکا مال بروید تا سفری دونیم کیلومتری بر فراز آب‌های زیبای خلیج ‌فارس را تجربه نمایید.

ایستگاه تله‌کابین میکا مال در ارتفاع 32 متری از سطح زمین قرار دارد و شامل 20 کابین، 3 ایستگاه و 9 دکل است. زمانی که سوار تله‌کابین هستید از کنار خط ساحلی می‌گذرید و چشم‌اندازی زیبا از دریا و جزیره را از پشت شیشه‌های کابین‌ها مشاهده می‌کنید. فاصله مرکز خرید تا اسکله 3 کیلومتر است و برای رفت ‌و برگشت به آنجا حدود 18 دقیقه در تله‌کابین خواهید بود. ظرفیت کابین‌ها 8 نفره است و تمام کابین‌ها از خدماتی مانند وای‌فای، سیستم خنک‌کننده، ال‌سی‌دی و موزیک بهره‌مند هستند تا مسافران تله‌کابین بتوانند در آرامش، از مشاهده محیط اطرافشان لذت ببرند.

تله کابین میکا مال کیش

تونل باد مجموعه میکا مال کیش

اگر از کودکی رویای پرواز در سر دارید می‌توانید با رفتن به تونل بادی مجموعه تفریحی میکا مال کیش، رویای خود را به حقیقت برسانید. در این تونل بادی، می‌توانید پرواز کنید و حس پرواز و سقوط آزاد را تجربه نمایید. پرواز در این تونل، باعث می‌شود تا آدرنالین خونتان افزایش پیدا کند. در نتیجه می‌توانید هیجان‌انگیزترین لحظات زندگی‌تان را در این تونل باد تجربه کنید. این تونل، استوانه‌ای به‌اندازه 9 تا 12 متر است و با معلق بودن در این فضا می‌توانید از طبقه اول تا چهارم مجتمع میکا مال را پرواز کنید. این تونل باد دارای دیواره‌های شیشه‌ای است. در نتیجه می‌توانید تجربه پرواز دیگران را از پشت این دیواره‌ها ببینید و هیجان و جرأت آنها را نظاره‌گر باشید.

تونل باد مجموعه میکا مال کیش

رستوران و کافی‌شاپ

اگر از خرید خسته شدید و یا بعد از تفریحات هیجان‌انگیزی که داشتید احساس گرسنگی کردید. می‌توانید از رستوران و کافی‌شاپ مجموعه میکا مال استفاده کنید و با انواع غذاهای ایرانی و بین‌المللی از خودتان پذیرایی نمایید. انواع نوشیدنی‌های گرم و سرد، کیک‌های تازه با طعم بی‌نظیر، ساندویچ و غذاهای فینگرفود در کافه‌های این مجتمع تفریحی تجاری بی‌نظیر سرو می‌شوند.

دسترسی به مجموعه میکا مال کیش

میکا مال کیش در جزیره کیش قرار دارد. برای رسیدن به کیش می توانید ابتدا به استان هرمزگان سفر کنید و از طریق بندرعباس با کشتی یا هواپیما به کیش بروید. پس از ورود به کیش می توانید از طریق مسیر های ارتباطات محلی مانند تاکسی، اتوبوس و … به مرکز خرید میکا بروید و همچنین می توانید از نقشه های آنلاین و GPS برای رسیدن به مقصد استفاده کنید.

سخن پایانی

مجتمع تفریحی تجاری میکا مال جزیره کیش، با داشتن بهترین مراکز خرید و پرهیجان‌ترین تفریحات می‌تواند لحظات به‌یادماندنی در تقویم زندگی‌تان حک نماید. این مجتمع تجاری با داشتن 5 درب ورودی، دسترسی به تمام نقاط میکا مال کیش را برای بازدیدکنندگان جزیره میسر می‌کند. این مجموعه از ساعت 10 صبح تا 10 شب در روزهای معمولی هفته و ساعت 10 صبح تا 1 نیمه‌شب در روزهای تعطیل پذیرای مهمانان کیش مال است.

مقالات بیشتری بخوانید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا