تور

اجاره خودرو در دبی
اروپاایتالیاجهانگردیرم

تور مجازی رم ایتالیا بصورت ۳۶۰ درجه

تور مجازی رم

در این سری از مقالات جهانگردی قصد برگذاری تور مجازی رم را که یکی از جاهای دیدنی ایتالیا است را داریم. در ادامه برای آشنایی بیشتر با این مکان زیبا با ما در مجله گردشگری دوباره سفر همراه باشید.

تور مجازی رم ایتالیا

شهر رم پایتخت کشور ایتالیا و پرجمعیت ترین شهر این کشور محسوب می شود. این شهر تاریخی قدمتی در حدود 2500 سال دارد و یکی از قدیمی ترین شهر های جهان در گذر تاریخ به شمار می رود و در طول این سالیان وقایع و اتفاقات زیادی را به چشم خود دیده است. رم در کنار رودخانه تِوِره قرار دارد که مساحت این شهر در حدد 5352 کیلومتر مربع است.

این شهر بعد از میلان ، نیویورک و پاریس  به عنوان چهارمین پایتخت مد و فشن جهان نیز شناخته می شود و همچنین جالب است که بدانید کشور واتیکان نیز در شهر رم می باشد. شهر رم دارای آثار تفریحی ،تاریخی و فرهنگی بیشماری می باشد که هر کدام از این آثار داستان های زیادی برای بازگو کردن دارند.شاید بتوان گفت که سر منشاء تاریخ و مذهب مسیحیت در اروپا، شهر رم می باشد.

کولوسئوم

شهر رم دارای مناطق دیدنی بسیاری می باشد که شاید نتوانید در یک سفر کوتاه از همه این جاذبه ها دیدن نمایید.رم دارای آثار تاریخی و فرهنگی و تفریحی بسیار زیادی از قبیل  کاخ، پارک، کلیسا، باغ، معبد، ویلا، میادین و تئاتر است. در زیر لیست برخی از جاهای دیدنی رم را برای شما لیست می کنیم:

  • کولوسئوم
  • عبادتگاه پانتئون
  • واتیکان
  • کلیسای سنت پیتر
  • فواره تروی

در ادامه ما برایتان تور مجازی رم ایتالیا را فراهم کرده ایم تا به راحتی بتوانید از جاهای دیدنی رم دیدن نمایید.

نوشته های مشابه

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا