تور

اجاره خودرو در دبی
استان گلستانایرانگردیگنبد کاووس

روستای هیوه چی بالا ، گنبد کاووس – استان گلستان

روستای هیوه چی بالا

در این بخش از مقالات ایرانگردی قصد معرفی و آشنایی با روستای هیوه چی بالا را که یکی از جاهای دیدنی گلستان است داریم. در ادامه برای آشنایی بیشتر با این مکان زیبا با ما در مجله گردشگری دوباره سفر همراه باشید.

روستای هیوه چی بالا

استان گلستان سومین استان سرسبز و زیبای شمال کشور است که با طبیعت دلفریب خود به عنوان یکی از مهمترین قطب‌های گردشگری ایران به شمار می‌رود. استانی که در تمامی ایام سال میزبان مسافران زیادی از داخل و خارج کشور است و هیچگاه به مقصدی تکراری برای بازدیدکنندگانش تبدیل نمی‌شود. یکی از جاذبه های طبیعی بسیار زیبای این استان روستای هیوه چی بالا است.

روستای هیوه چی بالا  در فاصله ۱۷ کیلومتری  جنوب غربی گنبد کاووس و در مسیر جاده گنبد به آق قلا قرار گرفته است. این روستا یکی از جاذبه‌های دیدنی گنبد کاووس است که گردشگران را به این منطقه می‌کشاند. طبیعت این روستا بسیار زیبا و دیدنی است.

اگر علاقه مند به کمپینگ در طبیعت هستید می توانید به روستای هیوه چی سفر کنید و از این تجربه جذاب لذت ببرید. سفر به این روستا در فصل های مختلف سال، جذابیت خاص خودش را دارد و برای شما شگفتی های متفاوتی را نمایان می کند. اطراف روستای هیوه چی مکان بسیار مناسبی برای کمپ زدن و شب را به صبح تبدیل کردن است. بی شک اگر این روستا را از نزدیک تجربه کنید، در زیر آسمان بی انتهای دشت می توانید آرامش پیدا کنید.

اگر به این روستای زیبا سفر کنید خواهید دید که این روستا در بین کوه های بلندی قرار گرفته که عظمتش را چندین برابر ساخته است. اگر به شهرستان گنبد کاووس رفتید، این روستای زیبا و دیدنی را از دست ندهید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا