تور

اجاره خودرو در دبی
راهنمای سفررپورتاژ آگهی

علاقه‌مندان به خرید در مشهد،‌ تبریز و تهران کجا باید بروند؟

مراکز خرید

در دنیای امروز مراکز خرید دیگر تنها جایی مختص خرید نیستند و به مکانی برای استفاده از انواع امکانات تفریحی و رفاهی تبدیل شده‌اند. در این مقاله ۵ مورد از مجهزترین و جذاب‌ترین مراکز خرید را به شما معرفی می‌کنیم.

خرید کردن یکی از تفریحات جذاب و هیجان‌انگیز زندگی مدرن است که در بین هر گروه سنی و با هر سلیقه‌ای طرفداران بسیاری دارد. برخی از افراد حتی این تفریح جذاب را نوعی تراپی یا درمان روحی می‌دانند که برای چند ساعتی ذهن آن‌ها را از مسائل مختلف دور نگه می‌دارد و باعث سرگرم شدنشان می‌شود. علاوه بر این، گشت و گذار در مراکز خرید به بخش مهمی از سفر کردن هم تبدیل شده است و اکثر ما دوست داریم هنگام بازدید از شهری جدید، به مراکز خرید هم سر بزنیم و از فروشگاه‌های متنوع و متفاوت هر منطقه خرید کنیم. خوشبختانه این روزها مراکز خرید به نسبت گذشته‌ پیشرفت‌های بسیاری کرده‌اند و دیگر تنها مکانی برای خرید کردن نیستند. در مراکز خرید جدید علاوه بر خرید، می‌توانید به همراه خانواده به تفریحات مختلف بپردازید، از کافه و رستوران‌های متعدد این مراکز استفاده کنید و حتی به سینما بروید! پس تعجبی نیست که گشت و گذار در مراکز خرید مدرن به یکی از پرطرفدارترین تفریحات مردم تبدیل شده است. در این مقاله به معرفی چند مرکز خرید مدرن و مجهز در شهرهای تهران، مشهد و تبریز می‌پردازیم تا هنگام سفر به این مناطق از امکانات جذاب و محیط مفرح آن‌ها لذت ببرید.

مرکز خرید بام لند تهران

بام لند فقط یک مرکز خرید نیست، بلکه یک مجموعه‌ی تفریحی بزرگ است که در آن می‌توانید ساعت‌ها به همراه دوستان و خانواده‌تان وقت بگذرانید. تنوع امکانات و تفریحات بام لند آنقدر زیاد است که به این زودی‌ها از گشت و گذار در آن خسته نخواهید شد! به محض ورود به محوطه‌ی بام لند، متوجه زیبایی دریاچه خلیج فارس و انعکاس نورهای مجموعه در آن می‌شوید و می‌توانید چند دقیقه‌ای در این فضای زیبا قدم بزنید. معماری ساختمان‌های بام لند هم به خاطر طراحی شبیه آن به بادگیرهای قدیمی ایرانی، بسیار جالب و دیدنی است. مرکز خرید بام لند یکی از مراکز خرید لوکس تهران به شمار می‌رود و در آن می‌توانید از برندهای مختلف خرید کنید. اما در کنار خرید و گشت و گذار در میان فروشگاه‌های رنگارنگ بام لند، می‌توانید از تفریحات متنوع این مجموعه هم لذت ببرید. تفریحاتی مانند ماهیگیری، قایق‌سواری، شهربازی مجهز و همچنین فعالیت‌های هیجان‌انگیزی مانند پرش آزاد از جمله امکاناتی است که در این مجموعه به بازدیدکنندگان عرضه می‌شود. اگر هم اهل رستوران‌گردی و امتحان کردن غذاهای متنوع هستید، بام لند برای شما بهترین گزینه است. در کل این مجموعه ۵ رستوران ایرانی، ۱۸ کافه یا کافه رستوران، چندین فست فودی و ۷ رستوران بین‌المللی قرار دارند که در بعضی از آن‌ها می‌توانید همزمان با صرف غذا از منظره‌ی زیبای دریاچه هم لذت ببرید.

مرکز خرید کوروش تهران

مرکز خرید کوروش از جمله مراکزی است که از همان آغاز فعالیت طرفداران بسیاری پیدا کرد و به یکی از محبوب‌ترین اماکن تفریحی تهران تبدیل شد. این مرکز خرید که در غرب تهران قرار گرفته، بخاطر تنوع و تعداد زیاد فروشگاه‌های خود از پوشاک گرفته تا کیف وکفش، طلا و جواهر و انواع لوازم شخصی، تمامی نیازهای خریداران را پوشش می‌دهد و اولین گزینه برای بسیاری از عاشقان خرید است. با اینکه بسیاری از برندهای معتبر در این مجتمع وجود دارند، اکثر واحدهای پاساژ کوروش را بوتیک‌های شخصی تشکیل می‌دهند که موجب شده تا تنوع کالای این مرکز خرید بسیار بالا باشد. اما مجتمع کوروش فقط مخصوص عاشقان خرید نیست! در طبقات بالاتر می‌توانید در شهربازی کوروش به انجام انواع تفریحات و سرگرمی‌ها بپردازید و در فودکورت مجموعه از میان چندین رستوران ایرانی و بین‌المللی‌‌‌، غذای مورد علاقه‌ی خود را سفارش دهید. یکی از بخش‌های جذاب مجتمع کوروش، مجموعه سینماهای این مرکز خرید است که شامل بیش از ۱۰ سالن سینمای مجهز می‌شود و در آن می‌توانید آخرین فیلم‌های سینمایی ایران را تماشا کنید. امکانات دیگر مجتمع کوروش مانند روف گاردن، تراریوم، بانک، داروخانه، کارواش، هایپراستار، خانه کودک و غیره، این مجتمع را به یکی از بهترین مراکز تجاری تهران تبدیل کرده است. در صورتی که مسافر شهر تهران هستید،‌ بهترین اقامتگاه‌های این شهر را می‌توانید در صفحه‌ی www.jabama.com/stays-tehran-suite مشاهده و به‌صورت آنلاین رزرو کنید.

مرکز خرید آرمیتاژ مشهد

آرمیتاژ مشهد

شهر مشهد مراکز خرید متنوع و متعددی دارد که همواره پر از بازدیدکننده و گردشگر است. اما شاید اکثر گردشگران با مرکز خرید آرمیتاژ آشنایی نداشته باشند. این مرکز خرید لوکس که در برج ۳۴ طبقه‌ی آرمیتاژ با ارتفاع ۱۵۰ متر قرار گرفته است، یکی از مدرن‌ترین و مجهزترین مراکز خرید ایران است. در طبقه‌ی منفی یک برج آرمیتاژ می‌توانید از هایپرمارکت بزرگ و فروشگاه‌های لوازم منزل آن خرید کنید و همچنین از بانکی که در این طبقه قرار دارد استفاده کنید. در طبقه‌ی اول برج فروشگاه‌های پوشاک، جواهرات و عطر و سایر لوازم شخصی قرار دارند و طبقه‌ی دوم به فروشگاه‌های دکوراسیون داخلی و تزئینات منزل اختصاص یافته است. در طبقه‌ی سوم این برج می‌توانید علاوه بر خرید از فروشگاه‌های مختلف، فرزندان خود را به بخش کودک و نوجوان بسپارید تا به انجام تفریحات مختلف مشغول شوند. مرکز خرید آرمیتاژ همچنین دارای فودکورت و کافی‌شاپ مخصوص بازدیدکنندگان است که در آن می‌توانید از تنوع غذایی بالای رستوران‌ها لذت ببرید. برج آرمیتاژ دو روف گاردن بسیار زیبا، یکی در قسمت فودکورت و دیگری در بالاترین قسمت برج دارد که منظره‌ای فوق‌العاده در هنگام صرف غذا برایتان فراهم می‌کند. پیشنهاد می‌کنیم حتی اگر قصد خرید از این برج لوکس و مدرن را ندارید، بازدید از این برج زیبا را از دست ندهید.

 مراکز خرید کیان سنتر مشهد

اگر در سفرتان به مشهد به دنبال مرکز خریدی مجهز و مدرن هستید که قیمت‌های قابل قبولی هم داشته باشد، مراکز خرید کیان سنتر یک و دو گزینه‌ی مناسبی برای شما هستند. این دو مجتمع روی هم رفته شامل ۱۰ طبقه‌ی تجاری و بیش از ۲۰۰ فروشگاه می‌شوند که از تنوع بسیاری در پوشاک فصل و انواع لوازم شخصی و خانگی برخوردار هستند. مرکز خرید کیان سنتر دو علاوه بر واحدهای تجاری و یکی از بزرگ‌ترین هایپرمارکتهای مشهد، مجهز به امکانات تفریحی متعددی مانند فودکورتی بزرگ در طبقه‌ی پنجم است که از دو قسمت روباز و سرپوشیده تشکیل شده و در آن حتی می‌توانید به تماشای پخش زنده‌ی مسابقات ورزشی هم بپردازید. این مجتمع همچنین دارای یک شهربازی بزرگ و سرگرمی‌های متنوعی مانند سینمای چندبعدی، چرخ و فلک، بیلیارد، بولینگ و انواع بازیهای ویدیویی است که تمام سنین می‌توانند از آن استفاده کنند. اگر قصد دارید به مشهد سفر کنید، برای رزرو سوئیت مشهد می‌توانید از طریق سایت جاباما اقدام کنید.

مرکز خرید لاله پارک تبریز

مرکز خرید لاله پارک تبریز

تبریز بخاطر نزدیکی و ارتباط با کشورهایی مانند ترکیه، مراکز خرید بزرگ و متنوعی مانند مجتمع تجاری لاله پارک دارد. مرکز خرید لاله پارک در ۶ طبقه انواع برندهای معروف دنیا به ویژه برندهای محبوب ترک را در خود جای داده است و به همین دلیل طرفداران زیادی در میان علاقه‌مندان به خرید دارد. مجتمع لاله پارک علاوه بر فروشگاه‌های متنوع لباس، دارای سینما، هایپرمارکت و یک پارک شادی بزرگ برای کودکان است. علاوه بر این، ساختمان مجتمع طوری طراحی شده که افراد معلول نیز بتوانند به راحتی از امکانات آن استفاده کنند. فودکورت این مجموعه با بیش از ۲۰ رستوران ایرانی و بین‌المللی، مکان مناسبی برای استراحت بعد از یک خرید لذت‌بخش با منظره‌ای چشم‌نواز است. سایر امکانات مرکز خرید لاله پارک مانند پارکینگ رایگان با گنجایش بسیار بالا باعث می‌شود که از این مرکز خرید به عنوان یکی از بهترین مجتمع‌های تجاری تبریز یاد کنیم. در صورتی که در شهر تبریز یا سایر شهرهای ایران به دنبال یک اقامتگاه مناسب،‌ بهداشتی و خوش‌قیمت هستید به صفحه‌ی www.jabama.com/stays مراجعه کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا