تور

اجاره خودرو در دبی
رپورتاژ آگهی

رزرو هتل های شیراز با ایران هتل آنلاین

شهر زیبای شیراز به دلیل جاذبه‌های بسیاری که دارد، یکی از محبو‌ب‌ترین مقاصد گردشگری کشور به شمار می‌آید و هر ساله گردشگران داخلی و خارجی بسیاری را به خود جذب می‌کند. از همین رو هتل‌های متعدد و متنوعی در این شهر ساخته شده که پیشنهاد می‌شود قبل از سفر اقدام به رزرو هتل‌ های شیراز نمائید.

رزرو هتل های شیراز با ایران هتل آنلاین

معرفی وب‌سایت ایران هتل آنلاین

امروزه وب‌سایت‌های معتبر بسیاری در حال خدمت‌رسانی به گردشگران در زمینه رزرو هتل می‌باشند. از معتبرترین و قدیمی‌ترین وب‌سایت‌های رزرو آنلاین هتل، می‌توان به وب‌سایت ایران هتل آنلاین اشاره نمود که مراحل رزرو هتل های شیراز را می‌توان به راحتی در این وب‌سایت انجام داد.

ایران هتل آنلاین با ۱۳ سال سابقه کاری درخشان در زمینه رزرو آنلاین هتل، به یکی از بهترین و قدیمی‌ترین وب‌سایت‌های رزرو آنلاین تبدیل شده است. در این وب‌سایت، بهترین هتل‌های سراسر کشور با کمترین قیمت و بیشترین تخفیف در اختیار گردشگران قرار می‌گیرد.

 کاربران وب‌سایت می‌توانند بسته به سلیقه و بودجه خود هتل موردنظر را انتخاب نموده و با استفاده از تخفیف‌های شگفت‌انگیز، هتل را با کمترین قیمت به صورت آنلاین رزرو کنند.

دنیای مدرن، این امکان را فراهم آورده تا با چند کلیک ساده بتوان با دنیایی از اطلاعات روبه‌رو شد. رزرو آنلاین هتل نیز از این قاعده مستثنی نبوده و کاربران می‌توانند به راحتی هتل موردنظر خود را انتخاب و رزرو نمایند.

 یکی از مزایای رزرو هتل‌ با ایران هتل آنلاین این است که کارمزد کنسلی از رزرو کننده دریافت نخواهد شد و فقط هزینه جریمه کنسلی براساس قوانین هتل از مبلغ پرداختی کسر می‌گردد. گردشگران می‌توانند به عضویت این وب‌سایت درآمده و از تخفیفات بیشتری برخوردار شوند.

طریقه رزرو هتل های شیراز

برای رزرو آنلاین هتل‌های شیراز می‌توان از طریق وب‌سایت ایران هتل آنلاین، اقدام نمود که علاوه بر رزرو هتل موردنظر خود قبل از سفر، می‌توان از تخفیفات ویژه این وب‌سایت نیز بهره‌مند شد.

وب‌سایت ایران هتل آنلاین در برخی از ایام سال تخفیفات استثنایی داشته که کاربران خود را شگفت‌زده می‌کند. این وب‌سایت با تیم پشتیبانی ۲۴ ساعته و با سابقه طولانی در رزرو آنلاین هتل، در خدمت کاربران و گردشگران عزیز می‌باشد.

با رزرو آنلاین هتل‌های شیراز قبل از سفر به این شهر دیدنی، می‌توان اقامتی به یادماندنی و سفری خوش را برای خود به ارمغان آورد. همچنین با اقدام هوشمندانه رزرو آنلاین، می‌توان هزینه‌های خود را در سفر کاهش داد.

شیراز علاوه بر جاذبه‌های تاریخی یکی از کلان شهرهای ایران به شمار می‌رود که در طول سال نمایشگاه و همایش‌های بسیاری در صنعت پزشکی، برگزار می‌کند. به همین خاطر، رزرو هتل با تعداد بالا، کمی دشوار خواهد بود. اما وب‌سایت ایران هتل آنلاین توانسته کمک چشمگیری در این زمینه به کاربران خود داشته باشد.

با عضویت در وب‌سایت ایران هتل آنلاین می‌توان به راحتی رزرو هتل های شیراز را برای تعداد بالایی از مسافران انجام داد. وب‌سایت ایران هتل آنلاین، تخفیفات بی‌نظیری برای رزرو گروهی توسط شرکت‌ها و سازمان‌ها در نظر گرفته است.

طریقه رزرو هتل های شیراز

بهترین هتل‌های 5 ستاره شیراز

هتل زندیه شیراز

هتل زندیه از بهترین هتل‌های ۵ ستاره شهر شیراز است که در سال ۱۳۹۴ افتتاح شد. این هتل پنج ستاره با زیر بنایی حدود ۹۰۰ متر شامل ۳ طبقه با دوطبقه منفی و ۷۲ واحداقامتی است.

این هتل پنج ستاره با معماری سنتی و زیبا، دارای موقعیت مکانی مناسبی است که دسترسی آسانی به جاذبه‌های دیدنی شهر دارد. در رزرو هتل های شیراز، هتل زندیه اقامتی خاطره‌انگیز و راحتی را برای مهمانان خود رقم می‌زند. این هتل ۵ ستاره در بلوار هجرت و در نزدیکی ارگ کریم‌خان قرار گرفته است.

فاصله کم هتل تا ارگ کریم‌خان زند، بازار وکیل، موزه پارس، سرای مشیر، آرامگاه حافظ، آب انبار وکیل، نارنجستان قوام، باغ ملی، موزه مشاهیر، موزه سنگ هفت تنان، دروازه قرآن، باغ ارم، حرم شاهچراغ، آرامگاه سعدی و… از مزایای موقعیت مکانی هتل به شمار می‌رود.

هتل هما شیراز

هتل 5 ستاره هما شیراز در سال ۱۳۵۰ افتتاح شد و در سال ۱۳۹۵ به جهت ارتقاء سطح کیفی خدمات و امکانات مورد بازسازی قرار گرفت. هتل هما شامل ۸ طبقه و ۲۳۲ واحداقامتی است. این هتل لوکس و ۵ ستاره عضوی از گروه هتل‌های هما به شمار می‌آید.

هتل هما به دلیل موقعیت مکانی مناسب، دسترسی راحتی به باغ جهان‌‌نما، بوستان آزادی، آرامگاه حافظ، ارگ کریم‌خان زند، سرای مشیر، آب انبار وکیل، نارنجستان قوام، باغ ملی، خانه هنر شیراز، آرامگاه سعدی و… دارد.

از امکانات ویژه هتل می‌توان به سالن کنفرانس، استخر، رستوران، کافی‌شاپ، فروشگاه و… اشاره نمود. مسیر پیاده‌روی و محوطه سرسبز هتل هما از ویژگی‌های بارز هتل به شمار می‌رود. انتخاب و رزرو هتل های شیراز، ازجمله هتل هما از طریق وب‌سایت ایران هتل آنلاین به راحتی انجام خواهد شد.

هتل چمران شیراز

هتل چمران شیراز یکی دیگر از بهترین هتل‌های ۵ ستاره این شهر دیدنی است که در یکی از بهترین مناطق شیراز قرار دارد. این هتل در سال ۱۳۸۹ به بهره‌برداری رسید. این هتل ۵ ستاره دارای ۱۸۰ واحداقامتی است که مجهز به امکانات و خدمات رفاهی رضایت‌بخشی می‌باشد.

اتاق‌هایی که در طبقات بالای هتل قرار دارند، چشم‌انداز زیبایی از شهر را به نمایش می‌گذارند. رزرو هتل های شیراز می‌تواند اقامتی به یادماندنی را برای گردشگران رقم بزند.

موقعیت مکانی هتل چمران از ویژگی‌های بارز این هتل به شمار می‌رود؛ چراکه دسترسی آسانی به مراکز گردشگری همچون رصدخانه ابوریحان بیرونی، موزه پارس، موزه و خانه فروغ الملک، بام چمران شیراز، آب انبار وکیل، بازار وکیل، مدرسه خان و… دارد.

هتل بزرگ شیراز

هتل بزرگ شیراز در سال ۱۳۹۲ به عنوان بزرگترین هتل ۵ ستاره شیراز شروع به فعالیت کرد. این هتل پنج ستاره دارای زیربنایی حدود ۴۰ هزار مترمربع می‌باشد که بر فراز کوه‌های شمال شرقی شیراز قرار گرفته است.

هتل بزرگ شیراز را با نام دروازه قرآن هم می‌شناسند. این هتل دارای ۱۴ طبقه و ۱۵۸ واحداقامتی مجهز به امکانات و خدمات مدرن می‌باشد. واحدهای اقامتی در طبقات هفتم تا دوازدهم هتل قرار دارند.

هتل ۵ ستاره بزرگ شیراز با توجه به خدمات و امکانات ارائه شده، توانسته نظرات بسیاری از مهمانان را به خود جلب نماید. با مراجعه به وب‌سایت ایران هتل آنلاین می‌توان با بهترین نرخ و قیمت در تمام ایام سال به رزرو هتل های شیراز اقدام نمود.

هتل بزرگ شیراز دسترسی راحتی به اماکن گردشگری همچون دروازه قرآن، بوستان کوهستانی نور، موزه مشاهیر، آرامگاه حافظ، ارگ کریم‌خان زند، موزه پارس، خانه هنر شیراز، سرای مشیر و… دارد.

هتل بزرگ شیراز

هتل بوتیک اسکرو شیراز

یکی دیگر از هتل‌هایی که می‌توان در رزرو هتل های شیراز انتخاب نمود، هتل بوتیک اسکرو شیراز است. این هتل، مساحتی بالغ‌بر ۵۰۰ مترمربع دارد. هتل 5 ستاره بوتیک در سال ۱۴۰۰ در دو طبقه افتتاح شد. هر یک از اتاق‌های هتل دارای دکوراسیون و طراحی منحصر به فردی است که در ادامه با آنها آشنا می‌شویم.

 اتاق ترنج: این اتاق با رنگ‌آمیزی سبز و سفید، حس دلنشینی را به وجود آورده که با آینه‌کاری‌های مختصر، این اتاق به زیبایی تزیین شده است.

اتاق آبشار: این واحد در هتل بوتیک اسکرو با آینه‌کاری خاصی، فضای ساده و زیبایی را به وجود آورده است.

 اتاق آجری: این اتاق با رنگ سفید و نخودی و همین‌طور تختی رو به آفتاب، آرامش خاصی را به محیط بخشیده است.

اتاق شیراز: این اتاق گل سرسبد واحدهای هتل بوتیک اسکرو شیراز می‌باشد که زیباترین و چشم‌نوازترین اتاق هتل به شمار می‌آید. مهمانان با ورود به این اتاق در اولین نگاه، مجذوب سقف زیبای آن خواهند شد. سقف اتاق با رنگ‌های آبی، سرمه‌ای و طلایی که الهام گرفته از نقاشی‌های دوره قاجار است مزین شده است.

اتاق باغچه: این واحد با رنگ‌آمیزی سبز و طلایی، جلوه زیبایی را به خود گرفته است. این واحد نسبت به اتاق شیراز جزئیات کمتری دارد.

اتاق آینه: این واحداقامتی با رنگ‌های آرامش‌بخش و لطیف و همچنین آینه‌کاری‌های زیبا، محیطی رویایی و دلنشین را فراهم آورده است.

اتاق حریر: با ورود به اتاق حریر می‌توان متوجه دلیل نام‌گذاری این اتاق شد. تابش نور آفتاب و بازتاب همان نور از آینه‌ها، لطافت خاصی را به این اتاق بخشیده است.

اتاق مقرنس: این اتاق با معماری اصیل ایرانی توسط معماران مجرب و حرفه‌ای طراحی شده است.

بهترین هتل‌های 4 ستاره شیراز

هتل الیزه شیراز

هتل 4 ستاره الیزه شیراز از بهترین گزینه‌ها برای رزرو هتل های شیراز به شمار می‌رود. امکانات و خدمات مناسب هتل الیزه، پاسخگوی نیاز مهمانان گرامی هتل، می‌باشد. این هتل در سال ۱۳۹۳ تاسیس شد و مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

این هتل چهار ستاره دارای ۷ طبقه و ۵۰ واحداقامتی است که امکانات خود را براساس استانداردهای بین‌المللی ارائه می‌دهد. امکانات ویژه هتل الیزه شامل سالن بدنسازی، سالن کنفرانس، مجموعه آبی، رستوران، کافی‌شاپ و… می‌باشد.

این هتل در یکی از بهترین مناطق شیراز قرار گرفته و دسترسی راحتی به رصدخانه ابوریحان بیرونی، موزه پارس، ارگ کریم‌خان زند، خانه فروغ الملک، بازار وکیل، مدرسه خان، نارنجستان قوام، آرامگاه حافظ، موزه سنگ، دروازه قرآن، باغ ارم، آرامگاه سعدی و… دارد.

هتل پارس شیراز

هتل پارس یکی دیگر از هتل‌های ۴ ستاره شیراز است که در سال ۱۳۸۱ افتتاح شد. این هتل دارای دو ساختمان مجزا می‌باشد که در مجموع دارای ۱۹۸ واحداقامتی است. امکانات ویژه هتل شامل مواردی همچون رستوران، کافی‌شاپ، سالن بدنسازی، فروشگاه، سالن کنفرانس، استخر، آرایشگاه مردانه و زنانه و… می‌باشد.

 هتل در خیابان کریم‌خان زند واقع شده و دسترسی بسیار راحتی به ارگ کریم‌خان زند، موزه پارس، سرای مشیر، بازار وکیل، موزه و خانه فروغ الملک، بام چمران شیراز، رصدخانه ابوریحان و… دارد. با انتخاب هتل پارس در رزرو هتل های شیراز، می‌توان اقامت راحت و خوشی را تجربه کرد.

هتل کریم خان زند

 هتل ۴ ستاره کریم‌خان زند در سال ۱۳۹۲ به بهره‌برداری رسید. این هتل دارای ۵۱ واحداقامتی است که امکانات و خدمات رفاهی مناسبی دارد. معماری لابی هتل کریم‌خان به سبک سنتی می‌باشد. تاریخ و فرهنگ ایران در معماری این هتل، کاملا به چشم می‌خورد.

هتل در خیابان رودکی شیراز قرار گرفته و دسترسی راحتی به موزه پارس، ارگ کریم‌خان، سرای مشیر، بازار وکیل، مدرسه خان، آب انبار وکیل، آرامگاه حافظ، ورزشگاه حافظیه و… دارد. گردشگران با انتخاب هتل کریم‌خان در رزرو هتل های شیراز، اقامتی به یادماندنی را برای خود رقم می‌زنند.

بهترین هتل های 3 ستاره شیراز

هتل بین الحرمین شیراز

هتل 3 ستاره بین الحرمین جزء هتل‌های مناسب و اقتصادی شیراز به شمار می‌آید. این هتل سه ستاره در سال ۱۳۹۷ افتتاح شد. هتل بین الحرمین دارای دو طبقه و ۵۸ واحداقامتی می‌باشد. واحدهای اقامتی در طبقه دوم هتل قرار دارند.

 هتل بین الحرمین در میدان آستانه شیراز واقع شده و از ویژگی‌های بارز هتل، موقعیت مکانی آن می‌باشد که به اماکن گردشگری همچون ارگ کریم‌خان زند، آرامگاه حافظ، موزه مشاهیر، باغ جهان نما، موزه سنگ هفت تنان، نارنجستان قوام، سرای مشیر، بازار وکیل، آب انبار وکیل و… دسترسی راحتی دارد.

هتل بین الحرمین شیراز

هتل سنتی نیایش

هتل 3 ستاره سنتی نیایش در سال ۱۳۸۸ به بهره‌برداری رسید. هتل نیایش با معماری سنتی و زیبای ایرانی جایگاه ویژه‌ای در بین رزرو هتل های شیراز دارد. این هتل سه ستاره از چند ساختمان که شامل هاستل، اتاق‌های اقتصادی و میراثی بوده، تشکیل شده است.

 هتل دارای ۸۰ واحداقامتی است که امکانات و خدمات خود را به شایستگی ارائه می‌دهد. هتل سه ستاره سنتی نیایش در سه‌راه نمازی شیراز قرار گرفته و موقعیت مکانی هتل در بین موزه‌ها، آتشکده‌ها، مساجد، کلیسا و کنیسه‌ها، بسیار الهام‌بخش و ویژه است.

هتل دسترسی آسانی به آرامگاه حافظ، رصدخانه ابوریحان بیرونی، بام چمران شیراز، حرم شاهچراغ، آب انبار وکیل، موزه مشاهیر، باغ جهان نما، دروازه قرآن، بازار وکیل، سرای مشیر، نارنجستان قوام و… دارد.

هتل ارگ شیراز

از هتل‌های با سابقه شیراز می‌توان به هتل سه ستاره ارگ شیراز اشاره نمود که در مرکز شهر قرار دارد. هتل به جهت بالا بردن سطح کیفی امکانات و خدمات خود در سال ۱۳۸۳ مورد بازسازی قرار گرفت.

 این هتل سه ستاره شامل دو طبقه و ۴۶ واحداقامتی است که با امکانات مناسب در اختیار مهمانان عزیز قرار می‌گیرد. هتل ارگ در خیابان تختی شیراز واقع شده و به دلیل موقعیت مکانی مناسب، دسترسی راحتی به جاذبه‌های گردشگری شیراز دارد.

سخن پایانی

در این مطلب با رزرو هتل های شیراز از طریق وب‌سایت ایران هتل آنلاین آشنا شدیم. این وب‌سایت اطلاعات کامل و جامعی از هتل‌های شیراز را در اختیار گردشگران قرار می‌دهد. امکانات و فیلترهای ویژه در وب‌سایت ایران هتل آنلاین، مراحل رزرو هتل را بسیار راحت و آسان نموده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا