تور

اجاره خودرو در دبی
استان هرمزگانایرانگردیکیش

پارک ساحلی سیمرغ کیش

پارک ساحلی سیمرغ کیش

جزیره کیش شامل  پارک ها و اسکله های تفریحی فراوانی میباشد. پارک شهر کیش، پارک مرجان، پارک آهوان، پارک خانواده، اسکه و پارک میر مهنا، پارک ساحلی مرد ماهیگیر، پارک پرنده، پارک آبشار و ساحل درختان نارگیل از جمله معروف ترین آنها میباشد. که هر کدام دارای جذابیت های خاص خودشان هستند. یکی از این پارک ها، پارک ساحلی سیمرغ میباشد.

نام این پارک از پرنده اساطیری و افسانه ای ایران میباشد. که بر اساس متون ادبی در کوه قاف زندگی می کند.

در ادامه با دوباره سفر همراه باشید، تا با پارک سیمرغ کیش و امکانات تفریحی بیشتر آشنا شویم.

پارک ساحلی سیمرغ کیش

ساحل مرجانی پارک سیمرغ

پارک ساحلی سیمرغ کیش از زیباترین پارک های ساحلی کیش ،که بستر آن با ماسه های مرجانی پوشیده شده است، میباشد.

ماسه هایی که بر اثر تابش نور خورشید به رنگ های مختلف در می درخشند و منظره بی نظیری را خلق کرده اند. از آنجا که بستر پارک از همان شن ها و ماسه های خلیج فارس تشکیل شده، انواع صدف ها، ستاره های دریایی و گوش ماهی هایی زیبا را زیر پای خود خواهید دید.

مردم محلی از این صدف ها و گوش ماهی ها را جمع آوری کرده و در تهیه لوازم تزئینی مورد استفاده قرار میدهند. البته بسیاری از مسافران نیز تعداد زیادی از این صدف ها را به عنوان سوغاتی بر میدارند. به همین دلیل تعداد صدف های سالم جزیره بسیار کم گشته است.  که این زنگ خطری برای زیست بوم کیش و اقتصاد مردم محلی به حساب می آید.

پارک ساحلی سیمرغ کیش

امکانات رفاهی و تفریحی 

پارک ساحلی سیمرغ دارای زمین های ورزشی برای بدمینتون، پینگ پنگ، پارک لوله، پیست اسکی، دوچرخه سواری و مسیرهای زیبای برای پیاده روی میباشد.

امکانات خوب پارک ساحلی سیمرغ برای کودکان و بزرگسالان می تواند،محیط مناسبی برای تمامی اعضای خانواده در سنین مختلف باشد. در پارک ساحلی سیمرغ زمین بازی مخصوص کودکان و پارک مخصوص با وسایل بازی ابتکاری در فضایی سبز ایجاد شده است. و بیشتر کلوب های دریایی و تفریحات ساحلی کیش در نزدیکی همین پارک میباشند.

بنابراین اگر مایل بودید تفریحاتی مثل پاراگلایدر، پاراموتور، جت اسکی و سایر ورزش های آبی را تجربه کنید، به پارک سیمرغ کیش سری بزنید.

پارک ساحلی سیمرغ کیش

مکان 

این پارک بی نظیر در جنوب شرقی جزیره کیش در فضایی به مساحت ۱۵ هزار متر مربع در طول ۳۰۰ متر ساحل خلیج فارس واقع شده . که به عنوان یکی از مکان های تفریحی آرام و دنج جزیره کیش به حساب می آید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا