تور

اجاره خودرو در دبی
شیرازقشمکیش

بهترین مقاصد داخلی سفر برای ماه عسل

ماه عسل بخش مهمی از شروع زندگی مشترک است که انتخاب یک مقصد مناسب، اولین تجربه سفر دو نفره را خاطره انگیز تر می سازد. شهرهای متعددی در ایران وجود دارند که هر کدام از آن ها می توانند مقصدی متفاوت و جذاب برای سفر ماه عسل باشد. در این مقاله بهترین مقاصد داخلی سفر برای ماه عسل و امکانات گردشگری آن ها را بررسی می کنیم.

مقاصد داخلی سفر برای ماه عسل

اگر شهرهای توریستی مانند مشهد، شیراز یا اصفهان را برای سفر ماه عسل خود انتخاب کنید، برای رفت و آمد و انتخاب هتل، مشکلی پیش روی شما نیست و تقریبی در هر بازه ای از سال می توانید راهی سفر شوید. اما اگر میخواهید زندگی مشترک را با سفر به مقصدی خاص و کمتر شناخته شده آغاز کنید، حتما جوانب سفر را بسنجید.

برخی از شهرهای کشور، علی رغم زیبایی بکر و شگفت انگیزی که دارند اما ممکن است امکان سفر هوایی یا زمینی با قطار را نداشته باشند یا اینکه پروازهای آن ها محدود برگزار شود (مثلا یک بار در ماه). بنابراین حتما سری به سایت های خرید بلیط آنلاین هواپیما یا خدمات مسافرتی بزنید و وضعیت پروازهایی به که مقصد موردنظرتان فعال هستند را بررسی کنید. شهرهایی که در ادامه معرفی کرده ایم، نیاز به برنامه ریزی پیچیده ای ندارند و پروازهای فعال و منظمی از اکثر شهرهای کشور دارند. هم چنین تنوع بی شماری از انواع هتل ارزان، لاکچری و حتی اقامتگاه های بومگردی در اختیار شما قرار می دهند که بتوانید بودجه سفر را براحتی کنترل کنید.

سفر به کیش و قشم برای ماه عسل

این دو جزیره جنوبی ایران همانند مرواریدی در دل خلیج فارس بوده که گزینه ای هیجان انگیز و لاکچری برای سفر ماه عسل است. تنوع جاهای دیدنی کیش از پارک های آبی و برفی تا تفریحات آبی به همراه هتل ها و رستوران های لاکچری، این جزیره را در لیست بهترین مقاصد داخلی سفر برای ماه عسل قرار داده است. در جزیره کیش هتل هایی وجود دارند که اقامت ویژه ماه عسل را در اتاق های ویژه ارائه می دهند.

هتل ترنج کیش یکی از هتل هایی است که دارای اتاق های ویژه ماه عسل با کف شیشه ای هستند. عکاسی در فضاهای رمانتیک از خدمات این هتل است. هتل مارینا پارک با ساحل اختصاصی، هتل داریوش، هتل شایان و هتل کیش از هتل های دیگر این جزیره بوده که برای ماه عسل اتاق های ویژه دارند.

سفر به کیش در ماه عسل

جزیره قشم در کنار جزیره کیش بهترین مکان برای ماه عسل در زمستان است. این جزیره نسبت به کیش امکانات کمتری دارد اما در عوض ساحل ها و مکان های دیدنی بکری دارد که می توانید تصاویر خاطره انگیزی را ثبت کنید. اقامت در هتل هایی با اتاق ماه عسل و با منظره دریا و ساحل و همچنین تفریحات آبی و مراکز خرید ارزان نیز، از ویژگی های دیگر این جزیره است. هتل هایی مانند بوتیک هتل فولتون و هتل ساحل طلایی دارای اتاق های مخصوص ماه عسل است.

شیراز از بهترین مقاصد داخلی سفر برای ماه عسل

اگر می خواهید سفر ماه عسل شما، سفری رمانتیک تر و خاطره انگیز تر باشد، شهر شیراز را به شما توصیه می کنیم. این شهر از بهترین مقاصد داخلی سفر برای ماه عسل بوده که سفر به این شهر زیبا به ویژه در بهار و پاییز، حال و هوای دیگری دارد. در این شهر، مکان های زیادی از جمله باغ های متنوع، مسجد های تاریخی و زیبا،‌ آرامگاه شاعران و مکان های تاریخی بی نظیر وجود دارد که هر کدام از آن ها پازلی از بهشت هستند. سفر در ماه تابستان به شیراز ارزان تر است اما توصیه می کنیم بهار و پاییز را برای سفر ماه عسل به شیراز انتخاب کنید.

اگر شیراز را برای سفر ماه عسل انتنخاب کردید، بازدید از جاهای دیدنی از جمله مسجد صورتی، باغ ارم، باغ عفیف آباد، آرامگاه حافظ و سعدی، باغ دلگشا، باغ جهان نما، تخت جمشید و بازار وکیل را فراموش نکنید. شما می توانید با هواپیما، قطار و یا خودروی شخصی به شیراز بروید. هتل زندیه و هتل بزرگ شیراز دارای اتاق های ویژه ماه عسل هستند که سفر شما را دلپذیر تر می سازد.

سفر به شیراز در ماه عسل

مشهد از بهترین مقاصد داخلی سفر برای ماه عسل

شهر مشهد به دلیل داشتن مکان های سیاحتی و گردشگری متعدد و همچنین امکانات مناسب، از بهترین مقاصد داخلی سفر برای ماه عسل می باشد. هتل های قصر طلایی و هتل درویشی مشهد و هتل الماس 2 از هتل های معروف مشهد بوده که دارای اتاق های ویژه ماه عسل همراه با منوی غذایی ویژه هستند. در صورت سفر به مشهد توصیه می کنیم اتاق های این هتل ها را رزرو کنید. رزرو هتل در مرکز شهر، امکان دسترسی بهتر به تمام نقاط شهر و همچنین حرم را می دهد.

همچنین سفر در تابستان و زمستان، زمان مناسب تری برای سفر ارزان تر به مشهد است. همچنین سعی کنید از مراکز خرید ارزان تر مشهد مانند بازار رضا یا بازار فردوسی خرید کنید تا بخشی از هزینه های شما کاهش یابد. مراکز خرید پروما، زیست خاور، آرمیتاژ و بازارهای طرقبه مشهد بهترین مراکز برای خرید کالاها و اجناس برند هستند.

سفر به گیلان در ماه عسل

استان گیلان و به ویژه شهر رشت و ماسوله و بندر انزلی، گزینه ای متفاوت و جذاب و از بهترین مقاصد داخلی سفر برای ماه عسل است. این استان در هر روزی از سال زیبایی های خاص خود را دارد. در تابستان و روزهای گرم سال، هوای این استان شرجی تر بوده و در زمستان، دمای هوا کاهش می یابد. اوابل بهار و پاییز، بهترین زمان برای سفر به استان گیلان است.

سفر به گیلان در ماه عسل

هزینه رزرو هتل در رشت، از شبی 700 هزار تومان آغاز می شود که مربوط به هتل های دو ستاره است. برخی از هتل های 5 ستاره و 4 ستاره دارای اتاق های ویژه ماه عسل بوده که خدمات عکاسی، منوی ویژه و خدمات رایگان دیگر، از ویژگی های این اتاق هاست. در سفر ماه عسل به گیلان توصیه می کنیم از قلعه رودخان، روستای ماسوله و دریاچه ها و سواحل این استان بازدید کنید. جاذبه های طبیعی و گردشگری متعدد، استان گیلان را به یکی از بهترین مکان برای ماه عسل در ایران تبدیل کرده است.

سفر ماه عسل ارزان به چابهار

چابهار از بهترین مقاصد داخلی سفر برای ماه عسل در پاییز و زمستان است. اگر می خواهید سفری متفاوت برای ماه عسل تجربه کنید و از هیاهوی شهرهای بزرگ به دور باشید، چابهار بهترین گزینه برای شماست. در این شهر هزینه های هتل و محل اقامت و همچنین هزینه خورد و خوراک زیاد نیست. علاوه بر این مکان های دیدنی بکر در کنار دریای عمان و صحرای زیبای آن، گزینه ای جذاب برای سفر ماه عسل در زمستان و پاییز محسوب می شود.

 در چابهار نیز هتل های 4 ستاره و 3 ستاره متعددی وجود دارد که هر یک از آن ها دارای خدمات ویژه ای برای زوج ها دارند. علاوه بر این با سفر به چابهار می توانید در اقامتگاه های بومگردی اقامت داشته باشید و غذاهای رستوران های محلی را با قیمتی ارزان تر سرو کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا