تور

اجاره خودرو در دبی
راهنمای سفرکیشمعرفی هتل

آشنایی با هتل فلامینگو کیش

جزیره کیش، نگین خلیج همیشه فارس که در میان آب‌های نیلگون آن قرار گرفته است؛ همواره پذیرای مهمانان مختلفی بوده که به آنجا سفر می‌کنند. مکان‌های تفریحی در کنار هتل‌های مختلف با مناظری رو به بی‌کران دریا زیبایی شگفت‌انگیزی را خلق می‌نماید. قطعا گردشگران هنگامی که منطقه‌ای را برای سفر انتخاب می‌کنند، یکی از موضوعات مهم برای آن‌ها هتل و اقامت در آن شهر خواهد بود. در این جزیره هتل‌های فراوانی با امکانات مختلف وجود دارد. هتلی هم‌نام با پرنده زیبای فلامینگو یکی از بهترین هتل‌های کیش زیبا به حساب می‌آید. از این رو نیاز است که با هتل فلامینگو کیش آشنا شده و از امکانات مختلف آن آگاهی یابید.در ادامه همراه ما در مجله گردشگری دوباره سفر باشید.

نگاه کلی به هتل فلامینگو

هتل فلامینگو کیش یک هتل بسیار لوکس با طراحی زیبا به شکل دلفین است. این هتل در سال ۱۳۷۶ احداث گردید. زمین تقریبی این هتل به مساحت ۲۴ هزار مترمربع در نظر گرفته شد. هتل فلامینگو هتل ۴ ستاره با فضای بسیار سرسبز به همراه آب‌نماها و آلاچیق‌های بسیار زیبا در پنج طبقه بنا گشت. این هتل ۲۰ اتاق با امکانات بسیار خوبی را در خود جای داد. از نظر دسترسی این هتل به مراکز خرید و تفریحی جزیره کیش با بازارهای مروارید و زیتون و ونوس و مریم و همچنین اسکله تفریحی جدید که برای استفاده از جت اسکی و قایق‌های کف شیشه‌ای تأسیس شده هم‌جوار است.

هتل فلامینگو کیش

دسترسی به هتل فلامینگو

در حقیقت امکانات تفریحی مناسب و وجود فضای باز و محوطه سرسبز به همراه آب‌نما و آلاچیق‌ها؛ باعث به‌وجود آمدن یک مکان و فضای آرامش‌بخشی برای استراحت و همچنین گذراندن وقت در این هتل شده‌اند. از دیگر امکانات هتل فلامینگو می‌توان به سالن کنفرانس و همایش و همچنین رستوران‌ها با انواع منوهای غذای ایرانی و غذای دریایی و کافی‌شاپ اشاره کرد.

اسکله بزرگ تفریحی کیش و همچنین ساحل در فاصله ۱۵ دقیقه‌ای با هتل فلامینگو قرار دارند. شما می‌توانید در هنگام اقامت در این هتل از تفریحات آبی مانند جت اسکی و دوچرخه ‌سواری و همچنین عایق کف شیشه‌ای استفاده نمایید. برای صرف غذا می‌توانید به انواع رستوران‌های موجود در اطراف این هتل بروید که در فاصله یک کیلومتری با این هتل قرار گرفته‌اند. همچنین می‌توانید به مجتمع ۲۰ یا رستوران دریایی توتی فروتی مراجعه کنید. رستوران دیگری که در فاصله ۱۵ دقیقه‌ای از این هتل واقع شده رستوران ایوان مروارید است که یک گزینه بسیار مناسب برای استفاده و لذت بردن به‌حساب می‌آید.

در فاصله ۹۵۰ متری بازار ونوس و در فاصله ۸۰۰ متری هتل فلامینگو مرکز خرید زیتون قرار دارد. اگر علاقه‌مند به خرید در جزیره کیش هستید این دو بازار و مرکز خرید بسیار نزدیک به شما خواهند بود. برای تفریح می‌توانید از بولینگ مریم که در خیابان سنایی قرار گرفته استفاده کنید. فاصله این خیابان با هتل فلامینگو با خودرو ۴ دقیقه و به ‌صورت پیاده‌روی ۱۰ دقیقه است.

 امکانات هتل فلامینگو کیش

هتل فلامینگو کیش به صورت دو فاز ویلایی و آپارتمانی است. در فضای خارجی این هتل انواع آب‌نماهای زیبا و همچنین گیاهان سرسبز را مشاهده می‌کنید. منظره و چشم‌انداز هتل رو به ساحل قرار دارد. ویلاهایی که در هتل فلامینگو قرار گرفته‌اند مشرف به دریا بوده و دارای یک آشپزخانه مجزا هستند.

هتل فلامینگو از دو رستوران به نام‌های رستوران فلامینگو و رستوران دلفین تشکیل شد. در این رستوران‌ها انواع غذاهای ایرانی و فرنگی در یک محیطی بسیار لوکس برای مهمانان هتل سرو می‌شوند. همچنین در هتل فلامینگو یک کافی‌شاپ اختصاصی به نام پرگو وجود دارد که انواع نوشیدنی‌های سرد و گرم در این کافی‌شاپ سرو می‌گردند. لازم به ذکر است که در هتل فلامینگو یک چایخانه سنتی در فضای خارجی رستوران به چشم می‌خورد.

امکانات هتل فلامینگو مانند سالن کنفرانس و همایش نهم است. همچنین در این هتل یک خشکشویی جهت انجام خدمات اتوی لباس و شستشوی البسه در اختیار مهمانان قرار داده شد. این هتل یک پارکینگ برای پارک خودرو افرادی که به‌ صورت زمینی سفر می‌کنند نیز تعبیه نمود.

هتل فلامینگو کیش

اتاق‌ های هتل بزرگ فلامینگو کیش

در هتل فلامینگو 3 مدل اتاق قرار داشته و در تمامی اتاق‌های هتل سیستم سرمایشی و گرمایشی نصب شده است. در این اتاق‌ها سرویس بهداشتی فرنگی، لوازم بهداشتی و سشوار، کتری برقی، تلویزیون و اینترنت رایگان وجود دارد. اتاق‌های این هتل به ‌صورت مدرن و بسیار زیبا طراحی گردید. در ادامه توضیحات بیشتری در مورد این اتاق‌ها به شما داده‌ایم.

اتاق ‌های ویلایی معمولی

تمامی اتاق‌های ویلاییِ معمولی در هتل فلامینگو دارای دوش و سرویس فرنگی هستند. اتاق‌ها تمام دوره‌های مبلمان چوبی و کف سرامیکی بوده‌اند و در میان یک محوطه فضای سبز بسیار زیبا و روح‌انگیزِ هتل قرار گرفته‌اند. این اتاق‌ها مخصوص اتاق‌های سه و چهار تخته بوده؛ و برای استفاده خانواده‌هایی که فرزند خردسال دارند به علت برخوردار بودن از فضای داخلی بزرگ‌تر مناسب خواهد بود.

همچنین بیشتر اتاق‌ها فاقد بالکن اختصاصی بوده‌اند و بیشتر با چشم‌اندازی زیبا از محوطه فضای سبز و گل‌کاری شده هتل هستند. تمامی اتاق‌های ویلایی سیستم‌های امنیتی اعلام حریق، تلفن، تلویزیون و همچنین خدمات روم سرویس و ملزومات خاص و ویژه هتل‌های ۴ ستاره را شامل می‌شوند.

اتاق‌ های ویلایی لوکس

همان‌گونه که در قسمت بالا نیز اشاره کردیم تمامی اتاق‌ها دارای دوش و سرویس فرنگی هستند. این اتاق‌ها دارای فضای بزرگ‌تری بوده و چشم‌انداز بسیار زیباتری را دارند. در این اتاق‌ها نیز از تلفن، تلویزیون، همچنین تمامی خدمات اینترنت و سیستم‌های امنیتی تعبیه شده است.

اتاق‌ های هتلی

به‌طور کلی اتاق‌های هتلی اتاق‌هایی هستند که به‌ صورت یک سوئیت کاملاً مجهز با امکانات کافی و مناسب در هتل فلامینگو قرار دارند. این اتاق‌ها نیز تمامی امکانات مورد نیاز و مورد استفاده مهمانان را دارا هستند. امکاناتی مانند دوش و سرویس آب گرم و همچنین تلفن و تلویزیون اختصاصی جزئی از امکانات اتاق‌های هتلی محسوب می‌گردند.

هتل فلامینگو کیش

قوانین و امکانات هتل

  • در این هتل اقامت کودکان زیر ۳ سال کاملاً رایگان است.
  • امکانات ویژه رایگان مانند ترانسفر فرودگاهی رفت و صبحانه
  • اتباع خارجی امکان اقامت دارند.
  • قوانین محرمیت در این هتل با اصل بودن مدارک شناسنامه معتبر زوجین و همچنین ارائه اصل صیغه نامه معتبر بلامانع است.
  • زبان‌های در دسترس هتل فارسی است.
  • حداکثر ظرفیت هتل ۲۰۲ اتاق و ۵۰۰ تخت است.
  • در لابی هتل سرویس فرنگی و ایرانی و در اتاق‌ها سرویس فرنگی وجود دارد.
  • استعمال دخانیات و قلیان ممنوع است.
  • این قوانین امکان دارد در هر زمان توسط هتل تغییر یابند.

 محوطه هتل فلامینگو کیش

یکی از ویژگی‌های هتل فلامینگو کیش محوطه زیبا و رویایی این هتل است؛ که موجب شده این هتل را از دیگر هتل‌های موجود در جزیره کیش متمایز کند. در این هتل آب‌نمای سنگی و بسیار بزرگ نیز مورد استفاده قرار گرفت. همچنین می‌توانید واحدهای ویلایی که در کنار بعضی از این آب‌نماها وجود دارند را رزرو نمایید و از صدای زیبای آب لذت ببرید.

یکی دیگر از ویژگی‌های بسیار خاص و منحصربه‌فرد محوطه  هتل فلامینگو کیش این است که در لابه‌لای واحدهای اقامتی درخت و گل‌های صورتی قرار دارند. حتی در بعضی از قسمت‌های محوطه تونل‌هایی با گیاهان پیچکی به‌وجود آمده‌اند. شما می‌توانید با عبور از این محوطه سرسبز و زیبا هوای تازه را استشمام کنید و درختان نخل سر به فلک کشیده را مشاهده نمایید. در زمان غروب آفتاب می‌توانید روی صندلی‌هایی که در محوطه هتل تعبیه شده‌اند بنشینید و پرواز کبوتران و آب ‌بازی مرغابی را نظاره‌گر باشید.

لازم نیست نگران تاریکی هوا باشید چرا که در این هتل به دلیل استفاده از چراغ‌های زیبایی که در مسیر محوطه نصب شده‌اند؛ علاوه بر زیبایی محصورکننده، نور کافی را برای شما به‌وجود می‌آورند. پیشنهاد ما برای مسافرانی که می‌خواهند یک اقامتی خاطره‌انگیز و آسوده را در کیش داشته باشند هتل بی‌نقص و رؤیایی فلامینگو است. با اقامت در این هتل مطمئناً پشیمان نخواهید شد و یک خاطره لذت‌بخش و دلنشین را تجربه خواهید کرد.

هتل فلامینگو کیش

رستوران فلامینگو

این رستوران دارای ظرفیت ۱۸۰ نفری با منوی غذاهای ایرانی و فرنگی است که از کادری بسیار مجرب و در نوع خود بی‌نظیر بهره می‌برد. رستوران فلامینگو دارای بوفه صبحانه سرد و گرم بوده و مهمانان می‌توانند در وعده‌های ناهار و شام از غذاهای متنوع این رستوران استفاده کنند.

رستوران دلفین

این رستوران دارای ظرفیت ۱۷۵ نفری بوده و دارای یک سابقه طولانی است. مدیریت هتل فلامینگو در سال ۱۳۹۹ اقدام به بازسازی مجدد این رستوران نمود. سپس با در نظر گرفتن فاصله‌گذاری فیزیکی و رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی در آذرماه ۱۳۹۹ بازگشایی و مورد استفاده عموم قرار گرفت.

کافی ‌شاپ و فست ‌فود prego

این کافی‌شاپ و فست‌فود زیبا به‌ صورت نیمه‌ وقت پذیرای مهمانان و مسافران خواهد بود. در این کافی‌شاپ موزیک لایت و همچنین تصاویر دل‌انگیز انواع غذاهای فست‌فودی با بالاترین کیفیت و استانداردهای موجود، قابل مشاهده هستند. این کافی‌شاپ برای افرادی که به محیط‌های بسیار آرام با طراحی منحصربه‌فرد علاقه دارند مناسب است.

قیمت هتل فلامینگو کیش

قیمت هتل کیش مطابق با هتل‌های ۴ ستاره کیش است. شما عزیزان با کلیک روی هر یک از تورهای هتل‌های فلامینگو کیش می‌توانید از قیمت این هتل کسب اطلاع نمایید. همچنین اگر قصد اقامت در این هتل را دارید می‌توانید با آژانس برگزارکننده تور در ارتباط باشید.

 هتل فلامینگو کیش کجاست؟

هتل فلامینگو کیش در غرب بلوار در یکی از بهترین موقعیت‌ها از نظر دسترسی قرار دارد. همچنین این هتل به مراکز خرید تجاری زیتون و بازار مروارید نزدیک است. برای اطلاع از آدرس هتل فلامینگو و موقعیت هتل می‌توانید به نقشه قرارگیری آن در جزیره کیش مراجعه نمایید.

کلام آخر

یکی از مهم‌ترین انتخاب‌های شما برای سفر انتخاب محل اقامتتان خواهد بود. هتل فلامینگو کیش امکانات کاملی را در اختیار مسافران خود قرار می‌دهد. اتاق‌های این هتل بسیار تمیز هستند. پرسنل هتل رفتار و برخورد بسیار مناسبی با مسافرین دارند. قیمت هتل فلامینگو به نسبت خدماتی که ارائه داده بسیار مقرون‌ به‌صرفه است. اگر به دنبال یک هتل در شهر کیش با دسترسی نزدیک به مناطق تفریحی می‌گردید می‌توانید هتل فلامینگو را انتخاب کنید. با اقامت در این هتل یک تجربه شیرین در سفر کیش برای شما رقم خواهد خورد.

مقالات بیشتری بخوانید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا