تور

اجاره خودرو در دبی
رپورتاژ آگهی

آیا می‌توان سفر ارزان به دبی را تجربه کرد؟

با توجه به اینکه دبی از لوکس‌ترین شهرهای جهان است، بسیاری از مسافران ممکن است از رویای سفر خود به این شهر مدرن و دیدنی صرف نظر کنند. اما با صرف هزینه کم هم می‌توان به دبی رفت و از جاذبه های دیدنی آن بازدید کرد. با توجه به اینکه تجربه سفری ارزان به دبی آرزوی بسیاری از مسافران است، تصمیم گرفتیم در این مطلب راهکارهایی را معرفی کنیم که به شما کمک می‌کنند سفری ارزان و اقتصادی را به توریستی‌ترین شهر امارات داشته باشید. با ما همراه باشید.

سفر ارزان به دبی

به دنبال هتل‌های ارزان دبی باشید

از مهم‌ترین عواملی که هزینه مسافرت شما به دبی را تحت تاثیر قرار می‌دهد، هتل محل اقامت است. اگر دوست دارید هزینه‌هایتان سر به فلک نکشد، اقامت در هتل هایی مثل برج العرب و جمیرا بیچ را فراموش کنید و سراغ گزینه های ارزانتری مثل مثل هتل اویو 367 یوریکا دبی بروید. همچنین، اقامت در هتل‌هایی که کمی دورتر از مرکز شهر قرار گرفته‌اند و هزینه رزرو آن‌ها در مقایسه با سایر هتل‌ها ارزان تر است، هزینه های سفر را کاهش خواهد داد. شاید طی کردن مسیر هتل تا مراکز مهم و مراکز خرید کمی سخت باشد، اما می‌توانید از وسایل حمل و نقل عمومی دبی استفاده کرده و بعضی از مسیرها را پیاده طی کنید؛ از این طریق، از جذابیت ساختمان‌های مدرن و خیابان‌های دبی هم می‌توانید لذت ببرید.

اقامت در هاستل های دبی، از دیگر راهکارهایی است که می‌توانید هزینه های مسافرتتان را کاهش دهند. هاستل‌ها اقامتگاه‌های خوابگاهی هستند که با رزرو آن‌ها، در اتاق‌هایی مشترک با سایر مسافران اقامت خواهید داشت و باید به صورت مشترک از برخی امکانات مثل سرویس بهداشتی، حمام و آشپزخانه استفاده کنید؛ در عوض هزینه کمتری را هم برای اقامت در دبی پرداخت خواهید کرد. اگر دوست دارید که بخش زیادی از وقت خود را برای تفریح و گردش در شهر صرف کنید یا سفری کاری به این شهر دارید، رزرو هاستل های دبی اقدام بسیار هوشمندانه‌ای خواهد بود.

البته لازم به ذکر است که تعدادی از هتل‌ها و اقامتگاه‌های ارزان قیمت دبی نیز اطراف مراکز خرید و خیابان‌های مهم این شهر قرار گرفته‌اند، اما با توجه به اینکه تقاضا برای اقامت در آن‌ها زیاد است، احتمالا در زمان کوتاهی پر خواهند شد؛ از این رو، بهتر است اگر قصد اقامت در این هتل‌ها را دارید، حداقل 2-1 ماه پیش از تاریخ سفرتان، هتل خود را از مراجع معتبر رزرو کنید.

هتل‌های ارزان دبی

استفاده از رستوران‌ها ی محلی و ارزان

یکی از عواملی که می‌تواند بر هزینه‌های سفر تاثیر بگذارد، غذا خوردن است. در هر خیابان دبی، ده‌ها رستوران لوکس وجود دارد که غذاخوردن در آن‌ها می‌تواند جیب شما را خالی کند. بنابراین، بهتر است رستوران‌های ارزان‌قیمت و مقرون‌به‌صرفه این شهر را امتحان کنید تا در کنار صرف غذاهای باکیفیت و خوشمزه، هزینه‌هایتان را هم کاهش دهید. همچنین، اگر در هتل آپارتمان اقامت داشته باشید، می‌توانید خودتان در هتل غذا بپزید. امتحان‌کردن غذاهای خیابانی دبی نیز می‌تواند راهکار مناسبی برای کاهش هزینه های سفر به دبی باشد.

تهیه بلیط ارزان دبی

یکی از مهم‌ترین راه‌های کاهش هزینه‌های سفر تهیه بلیط‌های ارزان‌قیمت است. اگر بتوانید بلیط‌های ارزان به دبی را خریداری کنید، بخش بسیاری از هزینه‌های شما کاهش پیدا می‌کند. خرید بلیط هواپیمای دبی با پرواز مستقیم، خرید بلیط رفت و برگشت دبی به صورت هم‌زمان، خرید زودهنگام بلیط، برنامه‌ریزی برای سفر در زمان‌هایی غیر از های سیزن دبی و…. راهکارهایی برای تهیه بلیط دبی با قیمت کمتر هستند.

جاذبه‌های ارزان دبی را انتخاب کنید

دبی دارای جاذبه‌های گردشگری بسیار است که می‌توانید بدون پرداخت ورودی یا هزینه ورودی کم از آن‌ها دیدن کنید. برای مثال بازدید از بعضی از بخش های برج خلیفه، خور دبی، سواحل دبی، پارک البرشا و مراکز خرید این شهر رایگان است. این راهکار حتی می‌تواند بودجه بیشتری برای خرید را در اختیارتان قرار دهد.

جاذبه‌های ارزان دبی

انتخاب زمان مناسب برای سفر

زمانی که برای سفر به دبی انتخاب می‌کنید، می‌تواند به طور مستقیم بر هزینه‌های شما تاثیر بگذارد. اغلب افراد ماه‌های نوامبر و مارس را که آب و هوای دبی رو به خنکی می‌رود، برای سفر به این شهر انتخاب می‌کنند. در واقع به دلیل این‌که این شهر در منطقه کویری واقع شده است در طول سال هوای گرم و شرجی دارد. با سفر در زمان‌هایی که گردشگران کم‌تری به این شهر سفر می‌کنند، می‌توانید از مزایای کاهش هزینه بلیط و هتل بهره ببرید و سفر ارزانی را تجربه کنید.

حمل و نقل ارزان را انتخاب کنید

یکی دیگر از گزینه‌های کاهش هزینه سفر به دبی، استفاده از وسایل عمومی است. گرچه با تاکسی می‌توانید به راحتی به نقاط مختلف شهر بروید، اما کرایه تاکسی در این شهر زیاد است و استفاده از مترو می‌تواند در کاهش هزینه‌های شما تاثیر بگذارد.

تجربه سفری ارزان به دبی با خرید بلیط هواپیما و رزرو هتل در فلای تودی

اگر دوست دارید سفری هیجان‌انگیز و متفاوت را به شهرهای خارجی تجربه کنید، دبی می‌تواند گزینه مناسبی برایتان باشد. شاید لوکس بودن این شهر در وهله اول شمار را از مسافرت به این شهر منصرف کند، اما با راهکارهایی که در این مطلب معرفی شدند، به‌راحتی می‌توانید هزینه‌های سفرتان را کاهش دهید. برای خرید بلیط هواپیما و رزرو هتل، می‌توانید به سایت فلای تودی مراجعه کنید. فلای تودی مرجع خرید ارزانترین بلیط هواپیما و رزرو هتل است با پشتیبانی 24 ساعته حتی در ایام تعطیل تجربه لذت‌بخشی از سفر ارزان به دبی را برای شما رقم می‌زند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا