تور

اجاره خودرو در دبی
رپورتاژ آگهی

اجاره سوئیت در کیش بدون مدرک محرمیت امکان پذیر است؟

جزیره کیش جزو 4 درصد از جزیره های دنیا است که دارای اکسیژن بالایی را برخوردار است، در زمان های غروب و طلوع خورشید و مکان های دیدنی و جاذبه های گردشگری فراوان که در تمامی فصول سال افراد زیادی را به خود جذب کرده است و بگونه ای بوده است که هر کس که به این جزیره سفر کرده است نتوانسته از آن دل بکند به همین دلیل در ادامه به جاذبه ها و دیدنی های جزیره کیش می پردازیم اگر شما هم جزو آن کسانی هستید که دوست دارید به جزیره کیش سفر کنید با ما همراه باشد.

جاذبه های گردشگری جزیره کیش

جاذبه های گردشگری جزیره کیش

ساختار شهر کیش به گونه ای است که تمامی مکان های دیدنی و جاذبه های گردشگری در دسترس شماست و با کمترین اتلاف وقت به هر کجای جزیره که خواستید می توانید دسترسی داشته باشید.

اسکله تفریحی کیش

اسکله تفریحی کیش با مساحت 10 هزار متر مربع در سال 1385 به بهره برداری رسید. این اسکله در بهترین نقطه از جزیره کیش قرار دارد که می توانید با پیاده روی در این اسکله و لذت بردن از مناظر طبیعی و با صدای پرندگان و.. به آرامش برسید.

اسکله تفریحی کیش

امکانات اسکله تفریحی کیش

در اسکله تفریحی کیش امکانات زیادی برای گردشگران تعبیه شده است. مسیر پیاده‌روی این اسکله با کف‌سازی مناسب برای قدم زدن‌ و پیاده‌روی آماده است. تعداد زیادی صندلی‌ رو به دریا وجود دارد که لذت تماشای چشم‌انداز دریای خلیج فارس را برای افراد لذتبخش‌تر می‌کند.  اینجا همچنین از بوفه، رستوران و کافه برخوردار است. بنابراین می‌توانید وعده صبحانه، ناهار یا شام خود را در همینجا صرف کنید. ضمناً سرویس‌های بهداشتی بسیار تمیز ویژه بانوان و آقایان نیز در نزدیکی اسکله وجود دارد.
اسکله تفریحی کیش دارای 437 طول دارد در غروب خورشد داری منظره رویایی و خارق العاده است که هر فردی را به وجد می آورد در این اسکله انواع ورزش های آبی فراهم شده است که به برخی از آن ها اشاره می کنیم.

  • قایق های عادی
  • قایق های شیشه ای
  • قایق های پدالی
  • جت اسکی
  • فلای بورد
  • بالون سواری
  • ماهیگیری
  • شاتل و بنانا
  • اسکوتر غواصی
  • امکانت غواصی

و.. که می توانید همه این کار های هیجان انگیز را در اسکله تفریحی کیش انجام دهید و از آن ها لذت ببرید.

باغ پرندگان کیش

باغ پرندگان کیش در مجموعه دلفیناریوم که در مساحت 100 هکتار از جزیره کیش را به خود اختصاص داده است که در جنوب شرقی کیش واقع شده است. باغ پرندگان با مساحتی بالغ بر 3 هکتار در سال 1380 افتتاح گردرد و تا به امروز 57 گونه پرنده را در دل خود جای داده است.
امکاناتی که در این مجموعه به شما ارائه می شود، بی نظیر است؛ در واقع اصلا احساس خستگی بهتان دست نمی دهد. با توجه به مساحت زیادی که این پارک دارد، در داخل آن می توانید از اتوبوس های قطاری برای جا به جایی استفاده کنید. همچنین در داخل باغ پرندگان و پارک دلفین ها، امکانات غذاخوری نظیر رستوران و کافی شاپ وجود دارد که می توانید از آنها استفاده کنید. برای آشنا شدن با پرندگان، اطلاعاتی بر روی قفس آن ها درج شده است که با مطالعه آن ها با ویژگی و خصوصیات پرندگان و چگونگی زندگی و غذا هایی که می خورند، آشنا شوید.

شهر حریره کیش

شهر حریره کیش

شهر حریره در شمال جزیره کیش و در کنار مجموعه ورزشی المپیک قرار دارد که وسعت این شهر به 120 هکتار می رسد در این شهر انواع خانه ها با کاربرد های مختلف وجود دارد. در این شهر همه نوع امکاناتی وجود داشته است، مثلا مسجد، عمارت اعیانی، قنات، حمام، کارگاه شیشه گری، بندرگاه،تاسیسات آبی،بخش های صنعتی،کارگاه آهنگری و.. در این شهر وجود دارد که در زمان های گذشته مورد استفاده قرار می گرفت.
این شهر نشان از شکوه و اوج اقتصاد و پیشرفت در ایران را بازگو می کند، که در زمان باستان ایرانیان چگونه در شهر های خود می زیستن و چگونه به تجارت می پرداختن؟
این شهر به دلیل قرار گرفتن در ساحلی که کشتی ها بتوانند پهلو بگیرند ساخته شده است که این شهر را به مهم ترین مکان برای تجارت و بازرگانی قرار داده بوده است. به نظر باستان شناسان این شهر در قرن 10 هجری قمری در جزیره کیش واقع شده است که به عنوان آثار ملی به ثبت رسیده است.
این شهر نشان از شکوه و اوج اقتصاد و پیشرفت در ایران را بازگو می کند، که در زمان باستان ایرانیان چگونه در شهر های خود می زیستن و چگونه به تجارت می پرداختن؟

شهر زیر زمینی کاریز کیش

برای این که بهتر متوجه اعجاب شگفت انگیز این شهر شوید، باید بدانید که این شهر زیر زمینی در مکانی ساخته شده است که در آن سقفی وجود دارد که پر از سنگواره، صدف و مرجان هایی است که چشم را نوازش می دهد!
این مواردی که در سقف مشاهده می کنید، شاید برایتان جالب باشد، اما بین ۲۷۰ تا ۵۲۰ میلیون سال قدمت دارد! بله ۲۷۰ میلیون تا ۵۲۰ میلیون سال! یعنی پیش از آمدن آدم ها روی زمین این موارد بوده اند! آیا تابحال در مورد این موضوعات شنیده بودید؟ چه احساسی در مورد این موارد داشته اید؟

امکانت شهر کاریز کیش

رستوران
کافه
موزه خلیج فارس
عکاسخانه
کاریز مساحتی بالغ بر 10 هزار متر مربع است به معنای قنات است به این دلیل که آب شیرین از این شهر خارج می شود. کاریز دارای ارتفاع 45 متری است در درون این شهر اتاقک ها و مکان هایی برای  سکونت و استراحت وجود دارد.

کارتینگ کیش

کارتینگ کیش

کیش سرزمینی پر از تفریحات و گشت و گذار های فراوانی است که جای جای این جزیره پر از زیبایی و مناظر خاص و شیکی است که با گشتن در خیابان های کیش میتوانید مکان های دیدنی زیادی را ببیند کارتینگ کیش جزو مجموعه های تفریحی و رفاهی جزیره کیش است که هر فردی را در مرحله اول به خود جذب می کند بگونه ای که نمی توانید از آن دل بکنید.
کارتینگ نوعی ورزشی است که اولین بار در کشور آمریکا به وجود آمده است که در همان ابتدا افراد زیادی در سرتاسر دنیا مجذوب این ورزش شده و حرفه ای در این رشته شده اند. در کشور ایران هم طرفداران پربا قرصی به دنبال این ورزش رفتن به همین منظور در بعضی از شهر های بزرگ مجموعه هایی برای این ورزش ساخته شده است در جزیره کیش هم خواهان زیادی برای انجام این ورزش پر مهیج است به همین منظور بزرگترین کارتینگ کشور در این جزیره ساخته شده است.
کارتینگ کیش در سال 1378 توسط آقای ساسان جیربندی به طول 800 متر در خیابان امیر کبیر ساخته شده است. این ورزش به وسیله ماشین ATV صورت میگیرد که برای تمامی سنین مجاز است و هم به صورت گروهی و خانوادگی و هم به صورت انفرادی صورت می گیرد.

مدارک لازم برای اقامت در کیش

جزیره کیش با وجود جاذبه های دیدنی فراوانی که ذکر کردیم، به همین دلیل مسافران و گردشگران زیادی همه ساله به جزیره کیش سفر می کنند و در جای جای این منطقه هتل ها، سوئیت ها و اقامتگاه های متنوعی به وجود آمده اند شما می توانید با اجاره سوئیت در کنار لب دریا و حتی در کنار جاذبه های دیدنی از سفر خود لذت ببرید و سفری با خیال آسوده و راحتی را بگذرانید البته شما می توانید.

هنگام رزرو هتل و اقامتگاه های کیش مدارکی باید به همراه داشته باشید که نشان احراز هویت و نسبت رابطه شما را بازگو کند از جمله مدارکی باید به همراه داشته باشید به شرح زیر است :

  • اصل شناسنامه و کارت ملی
  • مدارک محرمیت
  • برگه تایید رزرو آنلاین
  • و برای اتباع خارجی به همراه داشتن پاسپورت الزامی است

در مدارک محرمیت اصل شناسنامه کافی است و در صورت صیغه موقت به همراه داشتن برگه با مهر رسمی الزامی است و بدون این مدارک اسکان در هتل های کیش مقدور نمی باشد.
به دلیل مسافران و گردشگران زیادی که همه ساله به جزیره کیش سفر می کنند در جای جای این منطقه هتل ها، سوئیت ها و اقامتگاه های متنوعی به وجود آمده اند که می توانید به راحتی سوئیت اجاره ای کیش را از طریق سپنجا دریافت کنید.
کلام آخر
جزیره کیش سالانه مورد توجه میلیون‌ها توریست قرار می‌گیرد و آنها را با ده‌ها جاذبه دیدنی و تفریحی خود غافلگیر می‌کند. ما در اینجا به معرفی یکی از مهم‌ترین جاهای تفریحی این جزیره یعنی اسکله تفریحی آن پرداختیم. این اسکله نه تنها فرصت خوبی برای پیاده‌روی، قدم زدن روی ساحل ماسه‌ای و تماشای دریای نیلگون خلیج فارس را به مسافران جزیره می‌دهد بلکه کلی تفریح هیجان انگیز از قبیل غواصی، ماهیگیری، اسکوتر دریایی، شاتل و بنانا، قایق‌سواری و… کلی تفریح دیگر را نیز ارائه می‌دهد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا