تور

اجاره خودرو در دبی
رپورتاژ آگهی

راهنمای تور آنتالیا و خدمات تور آنتالیا | آنتالیا گردی با همنواز

راهنمای تور آنتالیا و خدمات تور آنتالیا | آنتالیا گردی با همنواز

آنتالیا با میانگین 300 روز آفتابی در سال، ویژگی های آب و هوایی مدیترانه‌ای دارد، بنابراین حتی در فصل‌های سرد سال نیز هوای مناسبی دارد و می‌توانید از آنتالیا بازدید و نه ماه از سال را در  دریای مدیترانه شنا کنید.

تور آنتالیا

مراکز خرید آنتالیا

تجربه خرید در آنتالیا و این شهر توریستی بسیار لذت بخش است، چه به دنبال یک هدیه یا یک لباس جدید باشید، آنتالیا مکانی عالی برای خرید است. با وجود مراکز خرید و بازار‌های بسیار، می‌توانید مطمئن باشید که آنچه را که به دنبال آن هستید پیدا خواهید کرد.

تراسیتی، محبوب‌ترین مرکز خرید آنتالیا، می‌گروس یکی از مراکز خرید چند طبقه محبوب مارک آنتالیا واقع در مرکز شهر، مال آنتالیا یک مرکز خرید دو طبقه بسیار بزرگ و… از بهترین مراکز خرید آنتالیا هستند.

راهنمای تور آنتالیا

مکان‌های دیدنی آنتالیا

در این شهر که در طول تاریخ میزبان تمدن‌های زیادی بوده است، شهر‌های باستانی، موزه‌ها و مکان‌های تاریخی نیز وجود دارد که علاقه‌مندان به سفر‌های تاریخی و فرهنگی می‌توانند تعطیلات کاملی را در آنجا سپری کنند. آنتالیا با آب و هوای معتدل، سواحل وسیع و آب‌های عمیق، معجزات بسیاری از طبیعت را به نمایش می‌گذارد.

دروازه هادریان، یکی از مهمترین نماد‌های آنتالیا، آکواریوم آنتالیا، پارک آبی آنتالیا آکوالند دلفین لند، کانیون کوپرولو برای رفتینگ و هزاران مکان دیگر را می‌توانید در آنتالیا بازدید کنید.

تور ارزان آنتالیا

بهترین پارک‌های آبی آنتالیا

شهر آنتالیا جا‌های دیدنی کم ندارد، اما آب تنی در پارک‌های آبی این شهر به خصوص اگر در تابستان به آن‌جا سفر کرده‌اید را حتماً باید امتحان کنید. آنتالیا مجموعه‌ها و پارک‌های آبی زیادی دارد که در ادامه چندتا از بهترین‌های آن را به شما معرفی کرده‌ایم.

پارک آبی آکوالند و دلفین لند، پارک آبی آکوا پارک، پارک آبی لند آف لجندز یکی از بهترین پارک‌های آبی، پارک آبی تروا و… از بهترین پارک‌های آبی آنتالیا می‌توانید یک تفریحات عالی در طول سفر خود داشته باشید.

بهترین رستوران‌های آنتالیا

یکی از کار‌هایی که در سفر به ترکیه و شهر آنتالیا حتماً باید انجام دهید این است که غذا‌های بی‌نظیر آن‌جا را امتحان کنید. در آنتالیا می‌توانید غذا‌های خوشمزه مدیترانه‌ای را به همراه دسر‌های ترکی میل کنید. رستوران آیریمهانسی، رستوران یمنلی می‌هانسی، رستوران سِراسر و… از دیگر رستوران‌های با کیفیت آنتالیا هستند.

جاهای دیدنی آنتالیا

مقالات گردشگری تمامی شهرهای دیگر

بهترین هتل‌های آنتالیا

امکانات گردشگری زیادی در آنتالیا وجود دارد. این شهر با هتل‌های پنج ستاره، امکانات لوکس و… هر ساله پذیرای بسیاری از گردشگران زیادی است. آنتالیا که امکانات متنوع فوق لوکس در آن قرار دارد، گزینه‌های متفاوتی از هتل‌ها را ارائه می‌دهد و توریست‌هایی از کشور‌های مختلف را به خود جذب می‌کند.

آژانس همنواز آسمان آبی با ۱۴ سال سابقه و فعالیت در زمینه گردشگری با ارائه بهترین خدمات و انواع تور‌های مستقیم و غیر مستقیم به کشور‌ها و شهر‌های مختلف بهترین امکانات و خدمات را در طول سفر شما فراهم می‌سازد.

راهنمای تور آنتالیا

چرا قیمت تورهای آنتالیا همنواز بهترین قیمت در بین آژانس‌ها است ؟

همنواز مجری مستقیم تورهای آنتالیا بوده و همیشه بهترین خدمات را با قیمت مناسب در بین سایر شرکت‌های گردشگری ارائه داده است. فقط کافیه یک بار خودتون تجربه کنین!

مشاهده بهترین تور آنتالیا

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا