تور

اجاره خودرو در دبی
راهنمای سفرکیشمعرفی مرکز خرید

مراکز خرید نزدیک به هتل پانوراما کیش

خرید و گشت و گذار در مراکز تجاری، بخش مهم و لذت‌بخشی از سفر به هر شهر و کشوری است. جزیره زیبای کیش از گذشته تا به امروز محلی برای داد و ستد در حوالی آب‌های خلیج فارس بوده و بازارهای سنتی و مدرن بسیاری را در خود جا داده است.

اولویت بسیاری از مسافران از سفر به جزیره کیش خرید و پرسه در پاساژهای رنگارنگ آن است. اگر ساکن هتل پانوراما هستید یا به هر دلیلی به دنبال مراکز خرید نزدیک هتل پانوراما کیش می‌گردید، این مقاله را تا پایان دنبال کنید.

1- مرکز خرید رویال مال

در یک کیلومتری هتل پانوراما کیش، یکی از مراکز اداری و تجاری معروف و مدرن شهر قرار گرفته است. این مجتمع تجاری دارای 2 طبقه تجاری با 76 غرفه و فروشگاه است که در آن هرچه بخواهید از اسبا‌ب بازی و لوازم منزل گرفته تا خوراکی، اکسسوری و کیف و کفش پیدا می‌شود. رویا مال یکی از جدیدترین مراکز خرید کیش است که به خوبی توانسته جای خود را در دل مسافران و خریداران باز کند.

مرکز خرید رویال مال

آدرس کیش، خیابان رودکی، رودکی 10
ساعت کاری شنبه تا پنج شنبه از 9:30 تا 13:30 و 17 تا 22:30

جمعه‌ها از 10 تا 13:30 و 17 تا 22:30

لوکیشن مرکز خرید رویا مال روی نقشه گوگل مپ

2- مرکز خرید زیتون

زیتون از دیگر مراکز نزدیک هتل پانوراما کیش است که با آن 2 کیلومتر فاصله دارد. این مرکز خرید اگرچه زیاد بزرگ نیست، اما معماری جذاب آن، تنوع بالا و کیفیت قابل‌قبول محصولاتش و قیمت مناسب آن‌ها، آن را به یکی از معروف‌ترین و ارزانترین مراکز خرید کیش تبدیل کرده است.

بازار زیتون 100 واحد تجاری دارد و عطر و ادکلن‌های خوبی در آن پیدا می‌شود. در این مجتمع می‌توان انواع کالاها مانند لوازم خانگی، خوراکی، کیف و کفش، لباس و… را با قیمت منصفانه تهیه کرد.

آدرس کیش، بلوار ساحل
ساعت کاری شنبه تا پنج شنبه از 9 تا 13 و 17 تا 23

جمعه‌ها از 9:30 تا 13 و 17 تا 23

لوکیشن مرکز خرید زیتون روی نقشه گوگل مپ

3- مرکز خرید مروارید

مروارید از لوکس ترین مراکز خرید کیش است که تا هتل پانوراما کمتر از یک کیلومتر فاصله دارد. این مرکز خرید طراحی بسیار مجلل و چشم‌نوازی دارد و در ساخت آن از معماری تخت جمشید الهام گرفته شده است.

مرکز خرید مروارید حدود 27 هزار متر مربع وسعت دارد و یکی از بزرگ ترین مراکز خرید کیش به شمار می‌رود. در این مجتمع 208 غرفه وجود دارد که در آن از شیر مرغ تا جان آدمیزاد پیدا می‌شود. از دیگر امکانات این مجموعه می‌توان به رستوران، کافی‌شاپ، کافی‌نت و… اشاره کرد.

مرکز خرید مروارید

آدرس کیش، بلوار مروارید
ساعت کاری 9 تا 13:30 و 17:30 تا 23
لوکیشن مرکز خرید مروارید روی نقشه گوگل مپ

4- مرکز خرید مریم

مریم از دیگر مراکز خرید نزدیک هتل پانوراما کیش در فاصله حدودی 3 کیلومتری از آن است. این مجتمع به‌صورت بازارچه‌ای روباز است و 52 غرفه دارد. با این که مرکز خرید مریم فضای کوچکی دارد، اما در آن انواع کالاها از جمله پوشاک، شکلات و قهوه، عینک، ادکلن و لوازم آرایشی بهداشتی عرضه می‌شود.

آدرس کیش، میدان سنایی
ساعت کاری 10 تا 22
لوکیشن مرکز خرید مریم روی نقشه گوگل مپ

5- بازار پانیذ کیش

بازار پانیذ مجتمعی دو طبقه در 2 کیلومتری هتل پانوراما کیش است. در این مرکز خرید اجناس مختلف مانند پوشاک، لوازم صوتی و تصویری، موبایل، انواع شکلات، قهوه و مکمل‌های غذایی، لوازم خانگی، کالاهای تزئینی و ساعت به فروش می‌رسد.

آدرس کیش، میدان فردوسی، خیابان فردوسی
ساعت کاری 9:30 تا 14 و 17 تا 23
لوکیشن مرکز خرید پانیذ روی نقشه گوگل مپ

6- بازار ونوس

بازار ونوس از پاساژهای قدیمی کیش است که اکثر مسافران در سفر به کیش در آن خرید می‌کنند. در این بازار شما می‌توانید انواع کالاها با برندهای خاص را با قیمت نسبتاً مناسب پیدا کنید.

آدرس کیش، خیابان سنایی
ساعت کاری 9:30 تا 13:30 و 17:30 تا 22:30
لوکیشن بازار ونوس روی نقشه گوگل مپ

7- بازار دیپلمات کیش

مرکز خرید دیپلمات از دیگر مراکز نزدیک هتل پانوراما کیش است. این مرکز خرید 5 طبقه دارای دو طبقه تجاری است که در غرفه‌های آن، انواع کالاها به فروش می‌رسد. همچنین یکی از طبقات مرکز خرید دیپلمات به رستوران و کافه اختصاص دارد که پس از بازارگردی می‌توانید غذایی خوشمزه در آنجا بر بدن بزنید و خستگی در کنید.

آدرس کیش، بلوار ساحل
ساعت کاری 9 تا 00 بامداد

سایر مراکز خرید نزدیک هتل پانوراما کیش

علاوه بر مجتمع‌های تجاری که در بالا نام بردیم چند مرکز خرید دیگر نیز در نزدیکی هتل پانوراما وجود دارد. در واقع شما با رزرو هتل پانوراما کیش دسترسی خوبی به مراکز خرید جزیره خواهید داشت و می‌توانید به آسانی هر چه می‌خواهید را تهیه کنید. در ادامه نام و مشخصات برخی دیگر از مراکز خرید نزدیک هتل پانوراما کیش را آورده‌ایم.

مرکز تجاری کیش

با بررسی نظر مردم در مورد مراکز خرید کیش، دریافتیم مرکز تجاری کیش از بهترین و محبوب‌ترین بازارهای کیش است. این بازار 479 غرفه دارد و انواع محصولات در آن به فروش می‌رسد.

مرکز تجاری کیش

آدرس کیش، خیابان فردوسی، روبه‌روی تالار شهر
ساعت کاری 9 تا 13 و 17:30 تا 22:30
لوکیشن مرکز تجاری کیش روی نقشه گوگل مپ

بازارهای پردیس 1 و 2 کیش

بازارهای پردیس 1 و 2، دو مجتمع تجاری در چند قدیمی یکدیگر در بلوار خیام هستند که اجناس متنوعی در آن‌ها پیدا می‌شود.

آدرس کیش، بلوار خیام، میدان پردس
ساعت کاری 9:30 تا 13:45 و 17 تا 23:30
لوکیشن بازار پردیس 1 روی نقشه گوگل مپ
لوکیشن بازار پردیس 2 روی نقشه گوگل مپ

بازار سارینا 1 کیش

سارینا 1 با 10 طبقه و 219 غرفه، از بهترین مراکز خرید لباس، آثار هنری، صنایع دستی و… در کیش به شمار می‌رود.

آدرس کیش، بلوار خیام، نرسیده به میدان سیری
ساعت کاری 9 تا 13:30 و 16:30 تا 22:30
لوکیشن مرکز خرید سارینا 1 روی نقشه گوگل مپ

بازار مرجان کیش

بازار مرجان کیش پاسخ صحیحی به سوال کدام مراکز خرید کیش خوبه، است که محبوبیت و شهرت خوبی در جزیره دارد. در این بازار با 260 غرفه، انواع محصولات به چشم می‌خورد.

آدرس کیش، جاده جهان
ساعت کاری 9:30 تا 14 و 17 تا 23
لوکیشن بازار مرجان کیش روی نقشه گوگل مپ

بازار دامون کیش

دامون از مراکز خرید لوکس کیش است که آن را می‌توان بهشت برندبازها دانست.

آدرس کش، خیابان وصال، بلوار ایران
ساعت کاری 9:30 تا 23
لوکیشن بازار دامون کیش روی نقشه گوگل مپ

خرید و بازار گردی در مراکز خرید نزدیک هتل پانوراما کیش

پانوراما یکی از هتل‌های نوساز کیش است که در سال 1398 در نزدیکی مراکز خرید کیش و دریای خلیج فارس کار خود را آغاز کرد. این هتل معماری باشکوهی دارد و به دلیل ارائه امکانات و خدمات مناسب و دسترسی آسان به بازارهای کیش، مورد استقبال مسافران قرار گرفته است.

برای رزرو هتل کیش شما می‌توانید به سایت رسمی ایران هتل آنلاین مراجعه کنید. این وب‌سایت معتبر اطلاعات کاملی درباره هتل‌ها در اختیارتان قرار می‌دهد و امکانی برایتان فراهم می‌کند تا بهترین اقامتگاه را با توجه به شرایط خود رزرو کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا