تور

اجاره خودرو در دبی
بدرومترکیهجهانگردی

هتل 5 ستاره سیرن ، هتلی لاکچری در بدروم را بهتر بشناسید!

یکی از نیازهای اصلی برای سفر به یک منطقه گردشگری، انتخاب یک هتل مناسب است. انتخاب هتل مناسب باعث لذت‌بخش‌تر شدن تجربه سفر شما می‌شود. به همین دلیل هم باید در انتخاب هتل محل اقامت خود به اندازه کافی دقت به خرج دهید. بدروم یکی از شهرهای ساحلی و بسیار زیبای ترکیه است که هر ساله گردشگران زیادی برای گذراندن تعطیلات خود به آن سفر می‌کنند. این شهر هتل‌های متعددی دارد که هر کدام ویژگی‌های خاص خودشان را دارند. برای راهنمایی بیشتر و انتخاب هتل مناسب در ادامه هتل 5 ستاره سیرن، هتلی لاکچری در بدروم را به شما معرفی می‌کنیم.

بدروم جاذبه‌های تفریحی بسیار زیادی دارد و بهترین مقصد برای گذراندن روزهای فراغت شما است. اگر قصد سفر به بدروم را دارید و به دنبال یک هتل مناسب برای اقامت هستید، این هتل بهترین گزینه است. در ادامه با مجله گردشگری دوباره سفر با ویژگی‌های هتل 5 ستاره سیرن یکی از لاکچری‌ترین هتل‌های بدروم بیشتر آشنا خواهید شد.

چرا هتل 5 ستاره سیرن، هتلی لاکچری در بدروم بهترین گزینه برای اقامت در شهر بدروم است؟

هتل 5 ستاره سیرن یکی از لوکس‌ترین هتل‌های شهر بدروم است که موقعیت بسیار خوبی هم دارد. این هتل ویژگی‌های منحصر به فردی دارد که می‌توانند سفر شما را به یک سفر رویایی تبدیل کنند. اگر می‌خواهید چند روزی از غوغای جهان در شهر بدروم فارغ باشید، این هتل را برای اقامت انتخاب کنید. از مهم‌ترین ویژگی‌های هتل 5 ستاره سیرن، هتلی لاکچری در بدروم می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

هتل 5 ستاره سیرن بدروم

  • چشم‌انداز و منظره بسیار زیبا و خیره‌کننده
  • موقعیت قرارگیری عالی
  • مجهز به ساحل اختصاصی
  • دارای دو استخر مجزای سرپوشیده و روباز
  • رستوران و بارهای متعدد
  • مجهز به مرکز آبگرم درمانی با خدمات 24 ساعته
  • مجهز به اتاق نمک درمانی
  • دارای کلوپ مخصوص کودکان برای راحتی پدر و مادرها
  • امکان درشکه‌سواری در اطراف هتل

برای رفتن به این هتل می‌توانید از قایق استفاده کنید. همان‌طور که گفتیم یکی از ویژگی‌های این هتل داشتن یک ساحل اختصاصی با ماسه‌های سفید است. این اسکله مخصوص استقبال از مهمانانی است که با قایق به هتل وارد می‌شوند. موقعیت و تجهیزات عالی هتل 5 ستاره سیرن آن را به بهترین گزینه برای اقامت زوج‌های جوان تبدیل کرده است. با این حال این مجموعه با ارائه خدماتی همچون کلوپ کودکان، برای اقامت خانواده‌های دارای فرزند هم بسیار مناسب است.

هتل 5 ستاره سیرن بدروم

رستوران‌های هتل 5 ستاره سیرن

در کل اگر روی غذای خود حساسیت زیادی دارید، برای سفر به شهرهای ترکیه از جمله بدروم مشکلی نخواهید داشت. در اکثر هتل‌های بدروم رستوران‌های فوق‌العاده مدرن و لاکچری وجود دارد که می‌توانید غذایی مطابق با ذائقه خودتان را در آن‌ها پیدا کنید. هتل 5 ستاره سیرن دارای مجموعه‌ای از رستوران‌های بزرگ و بارهای متعدد است. یکی از رستوران‌های خوب این هتل، هتل و بار جید است که به صورت شبانه‌روزی خدمات ارائه می‌دهد. رستوران و بار جید، بهترین گزینه برای صرف وعده صبحانه است. زیرا هنگام صرف صبحانه، امواج ملایم دریا و نسیم لذت‌بخش صبحگاهی تجربه‌ای فوق‌العاده رویایی را برای شما رقم می‌زنند.

هتل 5 ستاره سیرن دارای رستوران دیگری به نام بیچ هیل (Beach Hill Kitchen) است. صرف غذا در این رستوران هم تجربه لذت‌بخشی را برای شما رقم می‌زند. در این رستوران می‌توانید هنری‌ترین و خاص‌ترین غذاها را صرف کنید. رستوران  بیچ هیل (Beach Hill Kitchen) هتل 5 ستاره سیرن ، هتلی لاکچری در بدروم یک رستوران آلاکارته است. به این معنی که در منوی این رستوران اسم هر غذا و هزینه آن نوشته شده است. در نتیجه می‌توانید با خیال راحت و با توجه به بودجه خود در این رستوران غذا سفارش بدهید.

هتل 5 ستاره سیرن بدروم

دسترسی‌های هتل 5 ستاره سیرن به جاذبه‌های گردشگری شهر بدروم

اگر به تفریحات آبی و قایق‌سواری علاقمند هستید، با اقامت در هتل 5 ستاره سیرن به یالیکاواک مارینا نزدیک هستید. مجموعه یالیکاواک مارینا تنها 4 کیلومتر با هتل سیرن فاصله دارد و می‌توانید به راحتی برای تفریح به این مجموعه بروید. مجموعه یالیکاواک مارینا در 18 کیلومتری از مرکز شهر بدروم قرار دارد. هتل 5 ستاره سیرن ، هتلی لاکچری در بدروم نزدیک‌ترین هتل به این مجموعه است. ورود به این مجموعه هزینه‌ای نداشته و می‌توانید در تمام روزهای سال از آن دیدن کنید. علاوه بر این در یالیکاواک مارینا یکی از معروف‌ترین مراکز خرید شهر بدروم یعنی مرکز خرید پالمارینا وجود دارد.

علاوه بر این اگر به برنامه‌های فرهنگی و تئاتر علاقه دارید، هتل سیرن به آمفی‌ تئاتر شهر بدروم بسیار نزدیک است. آمفی تئاتر شهر بدروم در نزدیکی هتل سیرن واقع بوده و می‌توانید از آن دیدن کنید. آمفی تئاتر بدروم منظره قلعه و بندر معروف بدروم را دارد و نباید از دیدن آن غافل شوید.

هتل 5 ستاره سیرن بدروم

هتل 5 ستاره سیرن چه خدماتی را به مهمانان خود ارائه می‌کند؟

هتل 5 ستاره سیرن ، هتلی لاکچری در بدروم ترکیه است و توانسته رضایت اکثر مهمانان خود را جلب کند. امتیاز هتل سیرن در سایت بوکینگ 8.6 از 10 و در سایت تریپ ادوایزر 4.5 از 5 است. هتل 5 ستاره سیرن تنها 57 کیلومتر با فرودگاه میلاس بدروم فاصله دارد. از خدمات و مزایای استثنایی این هتل، سرویس شاتل رایگان است. با استفاده از این سرویس می‌توانید به صورت کاملا رایگان از فرودگاه به هتل بیایید. هتل سیرن در شهر بدروم، یالیکاواک، محله گریش، خیابان اردمیل واقع است. از خدمات این هتل می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • خدمات اسپا
  • خدمات خشکشویی
  • خدمات شاتل رایگان
  • باشگاه ورزشی
  • دارای 24 اتاق درمانی در مجموعه آبگرم هتل
  • صبحانه رایگان
  • اینترنت پرسرعت رایگان
  • خدمات ماساژ
  • نگهداری کودکان
  • پذیرش 24 ساعته
  • دارای بار ساحلی
  • دارای پارکینگ رایگان برای مهمانان
  • دارای 115 اتاق بزرگ با منظره دریای اژه
  • مجهز به ویلاهای لوکس و مجزا
  • تهویه مطبوع اتاق‌ها
  • وجود مینی‌بار، صندوق امانات و میز در تمام اتاق‌ها

هتل 5 ستاره سیرن بدروم

آشنایی با شهر بدروم

حال بهتر است به سراغ معرفی خود شهر بدروم برویم. بدروم یک شهر ساحلی در جنوب ترکیه است. این شهر در استان موغله و در همسایگی دریای اژه قرار دارد. مساحت بدروم 686 کیلومتر بوده و یک شهر کاملا توریستی است. جالب است بدانید معنی کلمه بدروم در ترکی، پایین بوده و دلیل نامگذاری این شهر قرارگیری آن در پایین ترکیه است. علاوه بر این شهر بدروم دارای یک اسم کاملا یونانی با عنوان هالیکارناسوس است.

مردم این شهر بسیار با سلیقه هستند و علاقه شدیدی به طبیعت دارند. همین علاقه باعث شده تا اکثر هتل‌های این شهر از جمله هتل 5 ستاره سیرن، با طبیعت همسو باشند. امروزه بدروم به عنوان یکی از زیباترین شهرهای ترکیه شناخته می‌شود. آمارها نشان داده که سالانه بیش از 1 میلیون نفر از این شهر بازدید می‌کنند.

هتل 5 ستاره سیرن ، هتلی لاکچری در بدروم بهترین گزینه برای اقامت در این شهر است. بدون شک با سفر به بدروم و اقامت در این هتل، بهترین سفر زندگی خودتان را تجربه خواهید کرد. اگر قصد سفر به این شهر را دارید، فصل بهار و اوایل تابستان بهترین زمان برای سفر است. این نکته را به خاطر داشته باشید که پرواز مستقیم از تهران به بدروم وجود ندارد. در نتیجه برای سفر به این شهر باید از تهران به استانبول بروید. سپس از طریق راه‌های زمینی یا پرواز داخلی به بدروم سفر کنید.

آشنایی با تاریخچه شهر بدروم

بدورم یکی از شهرهای تاریخی ترکیه است و سابقه تاریخی درخشانی دارد. این شهر در سال 1552 میلادی به دست سلطان سلیمان قانونی جزو سرزمین‌های تحت فرمان عثمانی شد. بدروم در طول زمان از طریق دریای اژه بارها مورد تهاجم قرار گرفته است. جالب است بدانید که اولین دریاسالار زن جهان، یعنی آرتمیس در بدروم می‌زیسته است. همچنین هرودوت از بزرگ‌ترین تاریخ‌نگاران جهانی هم در این شهر زندگی کرده است. این شهر اکنون مقصد سالانه یک میلیون توریست است. هتل 5 ستاره سیرن ، هتلی لاکچری در بدروم بهترین گزینه برای اقامت در این شهر است.

معرفی جاذبه‌های تاریخی بدروم

بدروم به دلیل سابقه تاریخی و همچنین موقعیت قرارگیری جاذبه‌های تاریخی فراوانی دارد. حال به سراغ معروف‌ترین جاذبه‌های تاریخی بدروم می‌رویم.

آرامگاه هالیکارناسوس Halicarnassus

مقبره هالیکارناسوس یکی از معروف‌ترین جاذبه‌های تاریخی شهر بدروم است. این مکان به عنوان یکی از عجایب هفتگانه جهان شناخته می‌شود. این مقبره زیبایی بی‌نظیری دارد و معماری آن ترکیبی از معماری یونانی، لیکیایی و مصری است.

دروازه‌ میندوس Myndos Gate

دروازه میندوس در قرن چهارم پیش از میلاد به دست ماسول و آرتمیس بنا شد. هدف از ساخت این دروازه افزایش استحکامات نظامی بدروم بوده است. در حال حاضر از این مکان تاریخی تنها یک دیوار 7 کیلومتری به جا مانده است.

قلعه بدروم Bodrum Castle

یکی از مهم‌ترین بناهای تاریخی بدروم قلعه بدروم است. قدمت این قلعه به قرن 15 میلادی می‌رسد و دارای 5 برج مختلف است. با اقامت در هتل 5 ستاره سیرن ، هتلی لاکچری در بدروم به راحتی می‌توانید از این قلعه دیدن کنید.

سخن پایانی راجع‌به هتل 5 ستاره سیرن ، هتلی لاکچری در بدروم

تقریبا همه افراد این نکته را می‌دانند که اکثر شهرهای ترکیه برای سفر و گذراندن روزهای تعطیل، مقصد خوبی هستند. بدروم یکی از ده‌ها شهر ترکیه بوده و با دریای اژه همسایه است. این شهر همانند دیگر شهرهای توریستی ترکیه صدها هتل مختلف دارد که هر کدام ویژگی‌های خاص خود را دارند. از بین هتل‌های شهر بدروم هتل 5 ستاره سیرن ، هتلی لاکچری در بدروم محسوب می‌شود. این هتل موقعیت بسیار خوبی دارد و بهترین گزینه برای اقامت زوج‌های جوان در این شهر است. امیدواریم این مقاله به خوبی شما را با ویژگی‌های هتل 5 ستاره سیرن و جاذبه‌های توریستی شهر بدروم آشنا کرده باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا