تور

اجاره خودرو در دبی
رپورتاژ آگهی

بهترین کتاب فروشی های تهران کجا هستند؟

بهترین کتاب فروشی های تهران کجا هستند؟

اگر خوره کتاب باشید، کتاب فروشی یکی از محبوب ترین فضاهای برای شما است. افراد بسیاری هستند که هرروزه وارد کتاب فروشی ها می شوند و در بین کتاب ها قدم می زنند تا به دنبال کتاب مورد علاقه و مورد نظر خود باشند. از همین رو، کتاب فروشی ها یکی از بهترین و دوست داشتنی ترین فضاها برای بسیاری از افراد است.

گاج مارکت

البته اگر تهران باشید، به خوبی می دانید که این شهر کتاب فروشی های بسیاری دارد که هریک کتاب هایی مختص خود را دارند. با توجه به نیاز خود لازم است تا کتاب فروشی های مورد نظر را شناسایی کنید! برای مثال اگر به دنبال کتاب های گردشگری هستید، در بین کتاب های فلسفی و کتاب فروشی های مختص این موضوع آن ها را پیدا نمی کنید! هرچند کتاب فروشی های بزرگی نیز وجود دارند که همه نوع کتاب را در خود جای داده اند.

اگر دوست دارید با این بازار و دنیا بیشتر آشنا شوید، در ادامه مسیر همراه ما باشید تا بتوانید بهترین کتاب فروشی های شهر تهران را بشناسید. شاید روزی مسیرتان به سمت آن ها خورد تا کتابی را بخرید!

1.کتاب فروشی های خیابان انقلاب

کمتر کسی است که در تهران به دنبال کتاب بوده باشد و به کتاب فروشی های خیابان انقلاب سری نزده باشد! خیابان انقلاب تهران، منبع اصلی کتاب فروشی های این شهر است. در هیچ کجای شهر نمی توانید این تعداد کتاب و کتاب فروشی  را در کنار یکدیگر پیدا کنید! از هر حوزه و نشر و چاپی می توانید در این خیابان کتاب پیدا کنید! از کتاب های پیش از انقلاب تا جدیدترین کتاب ها! از همین رو در بسیاری از شرایط افراد زمانی که به دنبال کتاب های کمیاب هستند، به این خیابان روی می آورند!

2.شهر کتاب

شهرکتاب یکی از آن دسته فروشگاه های زنجیره ای است که در هرکجای تهران که باشید، به راحتی به آن دسترسی دارید. این مجموعه با داشتن بیش از چهل شعبه فعال در این شهر، یکی از بزرگترین فروشگاه های زنجیره ای است. اگر به دنبال خرید کتاب و لوازم التحریر مناسب هستید و می خواهید در عین خرید از محیط زیبای موجود لذت ببرید، این فروشگاه ها را فراموش نکنید! ضمنا در این فروشگاه، علاوه بر کتاب می توانید انواع لوازم التحریر و کوله پشتی مدرسه را نیز خریداری نمایید.

شهر کتاب تهران یکی از بزرگ ترین فروشگاه های کتاب این شهر
شهر کتاب تهران یکی از بزرگ ترین فروشگاه های کتاب این شهر

3.باغ کتاب

باغ کتاب گزینه جذاب دیگری است که در کنار تمام جذابیت کتاب های خود، با داشتن سینما و باغ های علمی برای کودکان و نوجوانان شرایط بسیار مناسبی را فراهم کرده است. این محیط که تنها یک کتاب فروشی نیست، برای گذراندن زمان  طولانی بسیار مناسب است. پس اگر روزی خواستید زمان خود را به بهترین و فرهنگی ترین شکل ممکن بگذراندی، باغ کتاب انتخاب بسیار خوبی برای شما است.

4.بوک لند

اگر به دنبال جایی هستید تا بتوانید تمام کتاب های مورد نظر خود را خریداری نمایید، بوک لند گزینه خوبی برای شما است. بوک لند با داشتن فضایی گسترده و دوست داشتنی، محیطی آرام را فراهم کرده است تا افراد بتوانند ساعات خوشی را در آنجا بگذرانند. داشتن انواع مختلفی از کتاب مانند کتاب های گردشگری، تاریخ، ادبیات، فلسفه، هنر، شعر، علوم سیاسی و اجتماعی برخی از این موارد هستند.

5.کتاب فروشی پرهام

اگر به دنبال خرید کتاب از تهران باشید، باید کتاب فروشی های قدیمی این شهر را بشناسید. کتاب فروشی پرهام یکی از این دسته کتاب فروشی ها است که همچنان ظاهر قدیمی خود را حفظ کرده است. کتاب فروشی که بیشتر محل عبور و مرور دانشجوهای معماری و هنر است اما کتاب های دیگری را نیز به فروش می رساند. داشتن اطلاعات بسیار دقیق یکی از مواردی است که این کتاب فروشی را به یکی از بهترین کتاب فروشی های شهر تهران تبدیل کرده است.

6.کتاب فروشی فردا

یکی دیگر از کامل ترین و جامع ترین کتاب فروشی های شهر تهران، کتاب فروشی فردا است. این کتاب فروشی که به صورت حضوری و غیرحضوری در حال فعالیت است، انواع بسیاری از کتاب ها را عرضه می کند. از همین رو اگر به دنبال خرید کتاب هایی با موضوعات متنوع هستید، این کتاب فروشی را به عنوان یکی از گزینه های خود در نظر داشته باشید. در این کتاب فروشی می توانید در زمانی کوتاه، تمام نیازهای خود را خریداری نمایید. ضمنا این کتاب فروشی به صورت 24 ساعته درحال ارائه کتاب های خود به مشتریان است!

کتاب فروشی فردا، از کتاب فروشی های 24 ساعته شهر تهران
کتاب فروشی فردا، از کتاب فروشی های 24 ساعته شهر تهران

7.انتشارات جنگل

یکی دیگر از کتاب فروشی های معروف و قدیمی سطح شهر تهران، کتاب فروشی انتشارات جنگل است. اگر به دنبال خرید کتاب زبان و حقوق باشید، حتما نام این نشر را شنیده اید. نشری تخصصی که ترجمه های بسیار خوبی را دارد و در بین کتاب های ترجمه شده از پتانسیل خوبی برای رشد برخوردار است و حرفی برای گفتن دارد.

8.فروشگاه کتاب فرهنگ

کتاب فروشی و فروشگاه فرهنگ تنها کتاب ندارد! این کتاب فروشی مکانی است که شما در آن می توانید انواع مختلفی از کتاب، صنایع دستی و محصولات هنری، اسباب بازی، انواع بازی های فکری کودکان و نوجوانان و فیلم و موسیقی مورد نظر خود را پیدا کنید. این فروشگاه دوطبقه که محیط بسیار دلنشینی دارد، کافه کوچکی نیز دارد که می توانید در آنجا به استراحت بپردازید و کتاب مورد نظر خود را مطالعه کنید! اگر دوستدار این فضاها هستید، امتحان کردن این فروشگاه را از دست ندهید!

9.نشر چشمه

دیگر کتاب فروشی مطرح شهر تهران که شعبه های فراوانی را دارد، کتاب فروشی های نشر چشمه است. نشر چشمه یکی از معروف ترین انتشارات کشور است که کتاب های روز ادبیات را با بهترین ترجمه ارائه می کند. شاید به اندازه دیگر کتاب فروشی های مطرح شهر، فضای بزرگی را نداشته باشد اما محیط دلنشین و دنج این کتاب فروشی انتخاب و گزینه مناسبی برای افراد علاقه مند به کتاب است.

10.آدینه بوک

آخرین کتاب فروشی مورد نظر ما در این مجال، کتاب فروشی آدینه بوک است. کتاب فروشی مرجعی که در آن می توانید هر نوع کتابی را پیدا کنید! چه اگر به دنبال خرید کتاب های گردشگری باشید یا کتاب های ریاضیات بخواهید، در این فروشگاه برای شما در دسترس است! این کتاب فروشی از دیگر کتاب فروشی های هر تهران است که شکل قدیمی و سنتی خود را حفظ کرده است و بوی نوستالوژی و قدمت را با خود به همراه دارد.

کتاب فروشی آدینه بوک، از کتاب فروشی های قدیمی تهران
کتاب فروشی آدینه بوک، از کتاب فروشی های قدیمی تهران

خلاصه نکات پایانی

اگر تا به اینجا مقاله همراهی مان کرده باشید، اکنون با ده مورد از بهترین کتاب فروشی  های شهر تهران آشنایی لازم را کسب کرده اید. در این مقاله به دنبال آن بودیم تا این کتاب فروشی ها را در کنار یکدیگر جمع آوری کنیم تا در صورت نیاز بتوانید به خوبی از بین آن ها انتخاب کنید و گزینه مناسب خود را برای خرید پیدا کنید. البته پیش از این انتخاب لازم است تا نوع کتاب های خود را مشخص کنید! مثلا برای خرید کتاب های گردشگری نمی توانید به فروشگاه های کتاب معماری و هنر بروید! از همین رو در صورتی که کتاب فروشی ها به صورت تخصصی در حال فعالیت بوده اند، توضیحاتی را در این خصوص داده ایم. امید است این مقاله مورد توجه شما واقع گردد و بتوانید با خواندن آن بهترین کتاب فروشی های شهر تهران را شناسایی کنید!

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا