تور

اجاره خودرو در دبی
رپورتاژ آگهی

چرا نباید تجربه دبی‌ گردی با ماشین لوکس را از دست بدهید؟

بدون شک یکی از بهترین شهر برای سفرهای خارجی، سفر به شهر دبی است. همانطور که می‌دانید دبی یکی از بزرگ‌ترین و پیشرفته‌ترین شهر در خاورمیانه و جهان است.

بیشترین درآمد دبی از جذب گردشگر و توریست بوده که در سال ۲۰۰۷ دبی به عنوان دومین کشور پربازدید شناخته شد. سفر به دبی در تمام فصول سال لذت بخش است؛ به طور کلی آب و هوای دبی بسیار گرم و مرطوب است. در فصل تابستان دمای هوای دبی حدودا ۴۰ در جه سانتی گراد در روز است. زمستان‌های این شهر نیز گرم بوده و دمای هوا در روز حدود ۳۰ درجه است. در نتیجه انتخاب با شماست که کدام فصل را برای دبی گردی خود انتخاب کنید.

این شهر علاوه بر جاذبه‌های تفریحی و فروشگاه‌های بزرگ جهان در این شهر ساخته شده‌اند و تمامی برند‌های لوکس و معروف دنیا در مراکز خرید دبی مانند شعبه دارند.

اجاره خودروی لوکس در دبی

چطور به اجاره خودروی لوکس در دبی اقدام کنیم؟

یکی از دلایلی که باعث تشویق شما به اجاره خودرو در دبی می‌شود، مسافت‌های طولانی جاذبه های گردشگری که برای دسترسی به آن‌ها بهتر است یک ماشین اجاره کنید (به عنوان مثال، از محل درخت نخل جمیرا تا جایی که آتلانتیس در آن قرار دارد، تقریباً 6 کیلومتر فاصله است). شاید بسیاری از شما فکر کنید استفاده از تاکسی و وسایل حمل و نقل عمومی به صرفه‌تر از اجاره ماشین باشد اما عملا این گونه نیست و هزینه تاکسی به صورت کیلومتری محاسبه می شود. اگر از وسایل حمل‌ونقل عمومی برای گردش استفاده کنید، شما محدود به یک مسیر هستید و همواره باید نگران زمان‌بندی وسیله های نقلیه باشید.

شما زمانی که اقدام به اجاره خودرو لوکس در دبی می کنید به هیچ عنوان نگران سفر در طول شهر، گرمای هوا و هزینه‌های سرسام آور کرایه تاکسی نخواهید بود.

اجاره خودروی لوکس در دبی

توجه کنید که تمامی خودروهای موجود در دبی لوکس نیستند، در زیر ارزانترین خودرو اجاره ای در دبی را به شما معرفی خواهیم کرد:

  1. میتسوبیشی اترج
  2. هیوندا اکسنت
  3. تویوتا یاریس
  4. سوزوکی بالنو
  5. سوزوکی سیاز
  6. تویوتا کرولا
  7. شورلت تراکس
  8. هوندا سیتی

تفریحات و جاذبه‌های گردشگری دبی

دبی دارای تفریحات نمونه و برتر در دنیا است که بسیاری از گردشگران فقط برای استفاده از آنها وارد این کشور می شوند در زیر به تعدادی از آنها می پردازیم:

  1. سافاری در بیابان و صحرای دبی
  2. پیست اسکی و برف بازی
  3. انواع پارک آبی سرپوشیده و سر باز
  4. باغ گل که مجسمه های اشخاص معلوم را با گل تزئین شده اند .
  5. موزه و مکان های تاریخی
  6. سواحل کم نظیر و زیبا
  7. اجاره خودرو لوکس در دبی
  8. برج خلیفه که بلندترین و لوکس ترین برج در دنیا می باشد.
  9. جزیره جمیرا که بزرگترین جزیره مصنوعی در دنیا است .
  10. بزرگترین آکواریوم جهان را در دبی می توانید ببینید.
  11. باغ نور یا گاردن گلو

مدارک لازم برای اجاره خودرو در دبی

هر کشوری بنا به قوانین و مقررات مدنی خود شرایطی برای اجاره وضع می‌کند. کشور امارات متحده عربی نیز از این قاعده مستثنی نیست؛ مدارک لازم برای اجاره خودرو در دبی به شرح زیر می باشد:

  1. دارا بودن گواهی نامه بین المللی
  2. حداقل 20 سال سن
  3. ارائه کپی پاسپورت
  4. ارائه کپی ویزا
  5. پرداخت دیپوزیت به عنوان ضمانت که بر اساس خودروی انتخابی هزینه متفاوت است و در زمان عودت خودرو به حساب شما بازگردانده خواهد شد.
  6. واریز پیش پرداخت

برای کرایه انواع ماشین در دبی شما می توانید به دو صورت زیر اقدام کنید:

  • اجاره خودرو با راننده در دبی
  • اجاره خودرو در دبی بدون راننده

مدارک لازم برای اجاره خودرو در دبی

توجه کنید که مدارک فوق برای اجاره خودرو بدون راننده در دبی است در صورتی که به صورت با راننده برای کرایه اقدام کنید دیگر نیاز به ارائه هیچ مدرکی نیستید. در هر محل از دبی می توانید ماشین را از شرکت تحویل بگیرید.

سخن آخر

در آخر باید بدانید که اجاره خودرو ارزان در دبی یکی از بهترین روش های صرفه‌جویی در زمان، هزینه برای شما خواهد بود. شرکت رنت کنیم بزرگ ترین و معتبر ترین شرکت در این صنعت است که شما می توانید به راحتی به دو روش گفته شده انواع خودرو را با قیمت و شرایط متفاوت کرایه کنید. برای اجاره ماشین در دبی شما در هر ساعت از شبانه روز و هر زمان در طول هفته می توانید از طریق ارسال پیام ماشین را در زمان و مکان مشخص شده رزرو کنید و از سفر خود نهایت لذت را ببرید.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا