تور

اجاره خودرو در دبی
استان خراسان رضویایرانگردیفریمان

آبشار چهار تکاب ، فریمان

در این مطلب از وب سایت گردشگری دوباره سفر شما را با آبشار چهار تکاب واقع در شهرستان فریمان آشنا میکنیم . برای ادامه این مطلب زیبا در ادامه همراه ما باشید.

آبشار چهار تکاب 

یکی از آبشارهای زیبا و دیدنی خراسان رضوی آبشار چهار تکاب فریمان می باشد. این آبشار در ناحیه کوهستانی به نام چهار تکاب و روستایی سرسبز در فاصله 35 کیلومتری شهرستان فریمان واقع است. این منطقه با وجود آبشارهای متعدد، چشم انداز خیره کننده و کوه های مرتفع خود، همه ساله مورد توجه بسیاری از جهان گردان و علاقه مندان به طبیعت گردی قرار می گیرد.

ابشار فریمان

مشخصات آبشار چهار تکاب

چهار تکاب، روستایی از توابع بخش قلندر آباد شهرستان فریمان در استان خراسان رضوی ایران است. این منطقه یکی از مناطق مورد علاقه کوهنوردان و مکان مناسب برای صخره نوردی می باشد.

ویژگی های آبشار 

این آبشار در ارتفاع 1911متری از سطح دریا واقع است و ارتفاعات سیاه چوبین فریمان را احاطه کرده است. برای رسیدن به آبشار 2 ساعت پیاده روی لازم دارید.البته لازم است بدانید تا حدودی برای رفتن به این آبشار زیبا به مهارت فنی نیاز خواهید داشت.

دیدن آبشار با پوشش گیاهی زیبا و بلندی آبشار و زلالی و خروشانی آب آن، منظره ای شگفت انگیز را ایجاد کرده است.

ابشار فریمان
آبشار زیبای فریمان

وسایل مورد نیاز برای رفتن به آبشار 

در این راه برای رسیدن به آبشار شما باید طناب و وسایل ضروری دیگر هم همراه خود داشته باشید.

زمان مناسب برای دیدن آبشار 

با توجه به  این که این منطقه تابستان گرم و زمستان سرد دارد، فصل بهار و اوایل پاییز بهترین زمان برای سفر به خراسان رضوی و دیدن این آبشار زیبا می باشد.

 آدرس: خراسان رضوی – فریمان- 35 کیلومتری شهرستان فریمان- بخش قلندر آباد

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا