تور

اجاره خودرو در دبی
جهانگردیکاراکاسونزوئلا

جاهای دیدنی کاراکاس پایتخت ونزوئلا

کاراکاس شهری ناشناخته است و به همین علت جاهای دیدنی کاراکاس نیز اکثرا ناشناخته است.بسیاری از مردم از کاراکاس و ونزوئلا عبور می کنند و در مسیر خود به مقاصد دیگر در این کشور، مانند آنجل فالز، جزیره مارگاریتا یا پارک ملی لس روکز می‌روند. با این حال، کاراکاس ارزش گذراندن چند در این شهر را دارد. شما فرصتی برای دیدن مناظر زیبا خواهید داشت، چه سوار تله‌کابین به سمت کوه شوید، چه در یک آبشار شنا کنید یا در اطراف کلیساها و ساختمان‌های تاریخی محبوب قدم بزنید.

همچنین فراموش نکنید جانب احتیاط را برای هر شهر بزرگ در آمریکای جنوبی داشته باشید؛ مانند مخفی نگه داشتن اشیاء قیمتی، اجتناب از پیاده‌روی به تنهایی در شب (به ویژه در خیابان‌های تاریک) و انجام سفر گروهی در صورت امکان. بله! با آمادگی بیشتر مسافران سفرهای بی‌دردسری دارند.ادامه این مقاله را از مجله گردشگری دوباره سفر از دست ندهید.

از موزه هنرهای معاصر دیدن کنید

موزه هنرهای معاصر کاراکاس، همچنین به عنوان MACC شناخته می‌شود. این موزه در سطح جهانی قرار دارد و در پارک مرکزی واقع شده است. بیش از 5000 اثر هنری در مجموعه خود دارد که شامل قطعاتی از پیکاسو، مونه، وارهول و بیکن است. ورود رایگان است. 13 سالن در موزه، به علاوه سالن‌های نمایش، حیاط باغ و یک کتابخانه بزرگ وجود دارد. قطعاتی که باید در این موزه ببینید، آثار هنرمند ونزوئلایی عیسی سوتو است که به خاطر مجسمه‌های انقلابی خیره‌کننده‌اش مشهور است.

می‌توانید به دنبال یکی از معروف‌ترین قطعات او که در جای دیگر شهر یافت می‌شود، بگردید؛ کره کاراکاس. این کره از میله‌های آلومینیومی نارنجی رنگ در کنار بزرگراه فرانسیسکو فاجاردو قرار گرفته است.

موزه هنرهای معاصر کاراکاس

گذرگاه پاسئو د لوس پروسرس در کاراکاس

Paseo de Los Proceres، یا Walkway of Heroes در انگلیسی، گردشگاهی یا گذرگاهی با بسیاری از بناهای تاریخی قابل توجه است که به قهرمانان جنگ استقلال ونزوئلا اختصاص یافته است. دارای مجسمه‌ها، میدان‌ها، پله‌ها و دیوارهای متعددی است و به لطف درختان زیادی که در مرکز شهر سایه و فضای سبز ایجاد می‌کنند، به‌ویژه در بین دوچرخه‌سواران و دونده‌ها محبوبیت بسیار دارد.

در بسیاری از فواره‌ها و سایر قطعات تزئینی این گذرگاه، اشاراتی به اساطیر یونان خواهید یافت، اما جاذبه اصلی بنای یادبود قهرمانان است که توسط چهار تخته سنگ مرمر 300 تنی و مجسمه‌های یادبود شخصیت‌های مهمی مانند سیمون بولیوار تشکیل شده است.

فواره در پاسئو لوس پروسرس

در پارک ملی الاویلا سوار تله کابین شوید

برای تماشای مناظر دیدنی شهر و کوه‌ها، سوار بر یکی از طولانی‌ترین تله‌فریکوس‌ها (تله‌کابین‌های) جهان به بالای Cerro El Ávila، که تقریباً 20 دقیقه با ماشین از کاراکاس فاصله دارد، بروید. در روزهای صاف، می‌توانید دریای کارائیب را از بالای کوه  ببینید. جنگل‌های این پارک، محل زندگی بسیاری از پروانه‌ها، پرندگان و ارکیده‌ها و در نهایت گل ملی این کشور، ارکیده ایستر است.

هنگام بازدید از پارک، از صرف یک وعده غذایی در یکی از رستوران‌ها لذت ببرید یا سوغاتی‌های دست ساز بخرید. اگر به دنبا فعالیت‌های ماجراجویانه‌تر هستید، زیپ‌لاین، صخره‌نوردی یا کمپینگ را نیز می‌توانید امتحان کنید. یک ژاکت همراه خود داشته باشید، زیرا در جایی که تله‌کابین به ارتفاع حدود 7005 فوت (2135 متر) می‌رسد، هوا کمی سرد خواهد شد

پارک ملی الاویلا

سفر به بالای پیکو نایگواتا

بلندترین قله رشته‌کوه ساحلی ونزوئلا، پیکو نایگواتا است. کوه‌نوردی در این کوه سفری چالش برانگیز است که شما را بر فراز ابرها در ارتفاع 9072 فوتی (2765 متری) می‌برد. این مسیر 10 مایل (16 کیلومتر) رفت و برگشت است و برای اکثر کوهنوردان معمول است که 15 دقیقه در قله کمپ کنند. این مسیر در پارک ملی آویلا، در ۷ مایلی (۱۱ کیلومتری) از مرکز شهر کاراکاس، از ورودی Marques Cotamil شروع می‌شود و از منظره‌های زیبا و نقاط دیدنی منحصربه‌فرد مانند سنگ‌نگاره‌ها و خرابه‌ها می‌گذرد.

پیکو نایگواتا

کلیسای Panteón Nacional در کاراکاس

پانتئون ناسیونال، که قبلا یک کلیسا بود، در دهه 1870 به استراحتگاه ونزوئلایی‌های مشهور تبدیل شد. این بنا در بخش شمالی شهر قدیمی در کاراکاس واقع‌شده است. تغییر شیفت تشریفاتی گارد این بنا ارزش دیدن دارد. شبستان مرکزی به سیمون بولیوار، ونزوئلایی معروف به ال لیبرتادور (آزادکننده) اختصاص دارد که به دلیل هدایت جدایی ونزوئلا، بولیوی، کلمبیا، اکوادور، پرو و ​​پاناما از امپراتوری اسپانیا مشهور است. در این کلیسا نقاشی‌هایی را خواهید دید که زندگی و دستاوردهای او را به تصویر می‌کشد.

کلیسای Panteón Nacional در کاراکاس

از پلازا بولیوار پر جنب و جوش دیدن کنید

پلازا بولیوار نقطه‌ای است که دیگو د لوسادا اسپانیایی شهر را در سال 1567 تأسیس کرد و به عنوان مرکز مدنی و فرهنگی پر جنب و جوش شهر قدیمی عمل می‌کند. اینجا جایی است که مردم محلی، بازدیدکنندگان و فروشندگان از سال 1874 در آن گرد هم آمده‌اند.

در گوشه و کنار میدان، مجسمه‌هایی از چهار زن نماینده ایالت‌های کلمبیای بزرگ قبلی هستند: ونزوئلا، اکوادور، پرو و ​​کلمبیا مشاهده می‌کنید. مجسمه سوارکار و قهرمان ملی بولیوار یکی دیگر از ویژگی‌های برجسته میدان است. ساختمان‌های عمومی مانند El Capitolio Nacional، La Catedral de Caracas و Palacio Municipal de Caracas نیز میدان را احاطه کرده‌اند.

میدان بولیوار د کاراکاس

در Parque de Recreacion Los Chorros استراحت کنید

Parque de Recreacion Los Chorros در پای Cerro El Ávila در کاراکاس واقع شده است. این منطقه از حدود 9 هکتار (3.8 هکتار) مناظر باشکوه، از جمله یک آبشار طبیعی برای شنا کردن تشکیل شده است. اینجا یک پدیده نادر در پایتخت ونزوئلا است. چشم‌انداز سرسبز، چندین تونل، پل‌ها، درختان بزرگ و نیمکت‌هایی را در بر می‌گیرد که بسیار زیبا و چشم‌ن.از هستند. شما ممکن است با انواع حیات وحش از جمله تنبل‌ها، پرندگان گواچاراکای آواز، سنجاب‌ها و ماهی‌ها در این پارک روبرو شوید.

Parque de Recreacion Los Chorros

Centro de Arte Los Galpones در شرق کاراکاس یکی از جاهای دیدنی کاراکاس برای بازدید است. درختان متعدد انبه و یک تراس در فضای باز، مکانی استوایی را در وسط یک محیط شهری ایجاد می‌کنند. این مکان در حدود 15 فضا برای جذب فرهنگ محلی تشکیل داده است، از جمله گالری‌های هنری و غذاخوری‌هایی مانند Hache Bistro – آرپاهای معروف ونزوئلا، نان‌های گرد ذرت با گوشت، تخم‌مرغ، گوجه‌فرنگی یا مواد مختلف دیگر را امتحان کنید. این مرکز همچنین دارای فروشگاه‌های کتاب و کلاس‌های تانگو و یوگا و کنسرت‌های فضای باز است.

در Casa Natal و Museo Bolívar به گذشته بروید

در شهری که به وفور از قهرمان ملی تجلیل می‌شود، جای تعجب نیست که مراقبت‌های زیادی برای نگهداری از زادگاه سیمون بولیوار انجام شود. اینجا خانه‌ای است در مرکز استعمار قرن هفدهم کاراکاس که توسط پدربزرگش ساخته شده است. بازدیدکنندگان می‌توانند گذشته را در پرتره‌های خانوادگی، مبلمان عتیقه و دکوراسیون کلی خانه که در سال 2002 به‌عنوان بنای یادبود ملی ثبت شد، ببینند.

چندین نقاشی حماسی توسط هنرمند ونزوئلایی تیتو سالاس در این خانه وجود دارد. موزه بولیوار در این محل دارای مجموعه بزرگی از اقلام و اسناد شخصی، به‌علاوه یونیفرم‌ها و سلاح‌های نظامی و غیره است.

کازا ناتال و موزه بولیوار

La Casa Amarilla de Caracas را ببینید

برای غنی‌تر کردن بازدیدتان از مرکز تاریخی کاراکاس، از یکی دیگر از جاهای دیدنی کاراکاس یعنی کاسا آماریلا (خانه زرد) دیدن کنید. این بنا ساختمانی است که در سال 1979 به یک بنای تاریخی ملی تبدیل شد. این ساختار در سال 1696 زندان شهر و در گذر تاریخ شورای شهر، کاخ دولتی و اقامتگاه رسمی برخی از روسای جمهور ونزوئلا بوده است. بازدیدکنندگان از سبک سنتی در ساخت و ساز و مبلمان و همچنین دیدن وزارت امور خارجه که از سال 1912 در این ساختمان مستقر شده است، لذت می‌برند.

کاسا آماریلا، کاراکاس، ونزوئلا

گالری La Galería de Arte Nacional در کاراکاس

La Galería de Arte Nacional که در شهر به عنوان “GAN” شناخته می‌شود، در سال 1976 افتتاح شد و یکی از جالب‌ترین جاهای دیدنی کاراکاس است. این گالری در نزدیکی میدان دایره‌ای شکل پلازا مورلوس و در مقابل پوئنت بریون قرار دارد. و دارای بیش از 10 اتاق با نمایش بیش از 4000 اثر هنری از هنرمندان مشهور، از جمله آثار استعماری، ماقبل اسپانیایی، مجسمه‌سازی و هنر مدرن است.

گالری La Galería de Arte Nacional در کاراکاس

سبزیجات خود را از Mercado Municipal de Chacao تهیه کنید

قدم زدن در یک بازار عمومی محلی راهی ایده آل برای تماشای افراد و آشنایی با فرهنگ محلی، دیدن میوه‌ها و سبزیجات تازه، صنایع دستی و موارد دیگر منطقه است. در Mercado Municipal de Chacao در کاراکاس، با دقت در چای‌ها، تنقلات، گوشت و محصولات لبنی، وسایل تزئینی خانه و موارد دیگر، از آن لذت خواهید برد. این بازار که از چهارشنبه تا یکشنبه باز است، در Avenida Mohedano بین Calle Avila و Avenida Urdaneta واقع شده است.

Mercado Municipal de Chacao

 صنایع دستی و سوغاتی های محلی خرید کنید

دوستداران صنایع دستی و کسانی که به دنبال سوغاتی هستند، باید به Centro Artesanal Los Goajiros بروند، که هر روز باز است و در غرب Plaza Chacaíto قرار دارد. اینجا جایی است که اقلام زیادی مانند آلات موسیقی، بانوج، کیف پول، کیف و لباس در معرض فروش است. فروشندگان مختلف خیابانی در اینجا محصولات مختلف از جمله صنایع دستی اورینوکو را می‌فروشند. رودخانه اورینوکو یکی از مهم‌ترین و طولانی‌ترین رودخانه‌های آمریکای جنوبی است و عمدتاً از ونزوئلا می‌گذرد.

سوغات کاراکاس

 پارک تاریخی لوس کائوبوس در کاراکاس

به پارک لوس کائوبوس بروید. در چند قدمی شما موزه‌ها و گالری‌های محلی مانند Galería de Arte Nacional در یکی از تاریخی‌ترین پارک‌های شهر وجود دارند. بازدید از این پارک فرصتی خواهید بود که درختان و مجسمه‌های قدیمی دوست‌داشتنی و فواره معروف فوئنته ونزوئلا را ببینید که بسیاری از پیکره‌های انسانی افراد مشهور را از سراسر کشور به نمایش می‌گذارد. به علاوه تماشای مردم محلی که سگ‌هایشان را به پیاده‌روی می‌آورند و ورزش می‌کنند، سرگرم‌کننده است.

 پارک تاریخی لوس کائوبوس در کاراکاس

در موزه کودکان کاراکاس بازی کنید

کوچولوها را برای تجربه تعاملی در زیست شناسی، ارتباطات، فضا، پزشکی و موارد دیگر به موزه لوس نیوس د کاراکاس بیاورید. کل خانواده می‌توانند از نمایشگاه‌هایی مانند نمایشگاهی که رنگ‌ها و کاربرد آن‌ها در زندگی روزمره را بررسی می‌کند یا در مورد رابطه بین انسان و محیط اطراف است لذت ببرند. این موزه که بین دو برج پارک مرکزی قرار دارد، همه روزه باز است.

موزه کودکان کاراکاس

 مرکز فرهنگی Trasnocho Cultural در کاراکاس

Trasnocho Cultural، واقع در مرکز خرید Paseo Las Mercedes قرار دارد. این مکان فرهنگی مجموعه‌ای از تجربیات هنری و فرهنگی را برای افراد در هر سنی ارائه می‌دهد. مردم محلی و گردشگران می‌توانند با لذت بردن از چهار سالن سینما، بازدید کتابه‌های یافته‌های قدیمی و کمیاب در کتابفروشی به نام El Buscón Librería، تماشای نمایشنامه و موارد دیگر سرگرم شوند.

علاوه بر این کافه سوما برای امتحان کردن غذاهای خانگی ونزوئلا عالی است. برای چشیدن طعم شیرینی‌های مختلف، در مغازه شکلات‌فروشی کاکائو توقف کنید.

 مرکز فرهنگی Trasnocho Cultural در کاراکاس

 شهر استعماری ال هاتیلو در کاراکاس

از کاراکاس تا ال هاتیلو در سمت جنوب شرقی شهر فقط 30 دقیقه با ماشین فاصله است. شهر کوچک آرامش‌بخش با آب و هوای معتدل، یک استراحتگاه عالی را برای شما ایجاد می‌کند. خانه‌های استعماری باشکوه که در اطراف میدانی قرار دارند، به بارها، فروشگاه‌های صنایع دستی و رستوران تبدیل شده‌اند. اگر در دو هفته آخر اکتبر در این منطقه باشید، فرصتی برای دیدن جشنواره موسیقی ال هاتیلو خواهید داشت که در آن نوازندگان محبوب ونزوئلا سبک‌های راک، فولک، جاز و سبک‌های دیگر می‌نوازند.

 شهر استعماری ال هاتیلو در کاراکاس

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا