تور

اجاره خودرو در دبی
بانکوکتایلندجهانگردی

رودخانه چائو فرایا بانکوک ، تایلند

رودخانه چائو فرایا

رودخانه چائو فرایا (Chao Phraya River)  یکی از جاذبه های تایلند است که باید حتما از آن بازدید کنید.رود چائو فرایا از داخل بانکوک گذر کرده و در نهایت به خلیج تایلند می ریزد.بازدید کردن از شهر و از روی این رود سوار بر قایق یکی از تجربه های جذابی است که می تواند به شما کمک کند بهتر بانکوک را ببینید.این رود مهمترین خصیصه شهر بانکوک است. در ادامه همراه ما در مجله گردشگری دوباره سفر باشید.

رودخانه چائو فرایا تایلند

کشوری در شبه جزیره هندوچین واقع در جنوب شرقی آسیا به نام تایلند و با نام رسمی پادشاهی تایلند و نام سابق سیام واقع است.تایلند از شمال با برمه ولائوس ، ازشرق با لائوس و کامبوج ، از جنوب با مالزی و خلیج تایلند و از غرب با برمه و دریای آندامان همسایه است.تایلند کشوری است که در بین گردشگران جهان از محبوبیت خاصی برخوردار است.

این رودخانه زیبا به عنوان رودخانه پادشاه نیز شناخته می شود و یکی از آبراهه های تایلند است.رودخانه چائو فریا یکی از مهمترین مراکز حمل و نقل در این شهر است و خیلی از مردم در حاشیه این رود زندگی می کنند. برخی از مردم از طریق این رود به محل کار خود می روند و برای برخی محل کسب درامد است.

رودخانه چائو فرایا تایلند

برخی از جاذبه های دیدنی بانکوک در اطراف این رودخانه است.ممکن افراد زیادی به شما پیشنهاد یک تور با قایق را بدهند اما شما اگر خودتان از این جاذبه دیدن کنید بسیار مقرون به صرفه و ارزان تر می شود پس پیشنهادها را رد کنید و خودتان به گردش بپردازید.

شما اگر در رودخانه و یک تور کروز بروید و شام خوشمزه میل کنید و لذت ببرید و چه سوار بر قایق اکسپرس در رودخانه چائو فرایا شوید و شهر بانکوک را کشف کنید تفاوتی ندارد و از این گشت و گذار لذت کافی را می برید.

رودخانه چائو فرایا تایلند

چهار نوع قایق اکسپرس وجود دارد که شما می توانید سوار شوید.هزینه بلیط آن بین 10 تا 40 بات (واحدپول تایلند) است که در مقایسه با حمل و نقل عمومی شهر بسیار ارزان است .همچنین شما می توانید یک بار بلیط تهیه کنید و بلیط خود رانگهدارید و تایم تیبل قایقی را که سوار می شوید را چک کنید تا زمان برگشت را بدانید.

توریست ها هم می توانند قایق توریست را که هزینه آن 150 بات، یا حدود 4 دلار است را انتخاب کنند و سوار بر این قایق شوند و از 8 اسکله زیبا دیدن نمایند.شما می توانید در این 8 اسکله سوار و پیاده شوید.

رودخانه چائو فرایا تایلند

یک کشتی دیگر هم وجود دارد که کمی گرانتر است و آن کشتی کروز است که شما در کشتی شام می خورید و سوار بر کشتی در رودخانه گشت می زنید. شما در این کشتی نمی توانید سوار و پیاده شوید .بیشتر این کشتی ها ساعت 6 عصر حرکت می کنند و چند ساعتی در رودخانه هستند.

قیمت ها بسته به کمپانی ها متفاوت است.اما قیمت ها از 1400بات که حدود 40 دلار است شروع می شود.یک شب رویایی را باکشتی کروز می توانید تجربه کنید و تفریح در این رودخانه یکی از زیباترین و جذابترین تفریحات است که شما می توانید در پایتخت تایلند داشته باشید.

کشتی های کروزی که ما به شما پیشنهاد می دهیم عبارتند از:

چائو فرایا پرینسس کروز ، لوی ناوا دینر کروزز  ، گرند پیرل لاکچری ریور کروز اند داینینگ اکسپرینس

رودخانه چائو فرایا تایلند

 

این موارد بالا گزینه هایی هستند که با کیفیت عالی در خدمت شما عزیزان می باشند اما شما می توانید با توجه به علایق و بودجه خودتان کشتی کروز مناسبی انتخاب کنید و یک شب رویایی و عالی را برای خودتان بسازید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا