تور

اجاره خودرو در دبی
رپورتاژ آگهی

لیست و اطلاعات نانوایی های شهر کرمان با اسنپ فود

ساکنین شهر کرمان می‌توانند از نانوایی‌هایی که در سطح این شهر هستند، خرید خود را انجام دهند، بدون آنکه نیازی به مراجعه حضوری داشته باشند. اپلیکیشن اسنپ فود امکان این کار را برای شما فراهم کرده و می‌توانید با استفاده از سایت یا اپلیکیشن این مجموعه خریدتان را نهایی کنید.

در این مطلب می‌خواهیم به معرفی لیست بهترین نانوایی‌های شهر کرمان بپردازیم تا بتوانید با توجه به نیاز خود و محدوده‌ای که در آن هستید، سفارش خود را به صورت آنلاین انجام دهید.

لیست بهترین نانوایی‌های شهر کرمان

بهترین نانوایی‌های در سطح شهر کدامند؟

برای معرفی بهترین نانوایی کرمان به سراغ آن‌هایی رفتیم که کیفیت نان‌هایی که تهیه کرده‌اند، در سطح بالایی بوده و در هنگام سفارش آنلاین محصولاتشان را با بسته‌بندی بهداشتی و در سریع‌ترین زمان ارسال کرده‌اند. اگر اهل کرمان هستید، می‌توانید برای تهیه نان کرمان روی لینک https://snappfood.ir/service/bakery/city/kerman?page=0 کلیک کنید.

نان گندم زار

در ابتدا با نانوایی‌ گندم‌ زار شروع می‌کنیم؛ این نانوایی یکی از بهترین‌ها و باکیفیت‌ترین‌‌ها در کرمان است. نان گندم ‌زار یکی از بزرگ‌ترین مراکز تولید نان صنعتی در استان کرمان است که با توجه به تجربه‌ی 27 ساله‌ی این مجموعه در عرصه‌ی تولید نان می‌توانید با خیالی راحت از این نانوایی خرید کنید. ما در وبلاگ اسنپ‌فود به طور کامل به معرفی نانوایی گندم‌ زار کرمان پرداخته‌ایم. مطالعه آن خالی از لطف نخواهد بود.

  • آدرس: کرمان، میدان آزادی، ابتدای بلوار صدوقی (جاده تهران)، نبش کوچه شماره 1
  • شماره تماس: 03432478524

نان گندم زار کرمان

نانوایی شرف آباد

نانوایی شرف آباد یکی دیگر از نانوایی‌های محبوب کرمان  است. این نانوایی سنتی به کیفیت بالای نان و حسن اخلاق کارکنان مشهور است. اهالی محله شرف‌ آباد کاملا با این نانوایی آشنا هستند. شما هم اگر مایل هستید تا بیشتر درمورد این نانوایی بدانید، مقاله معرفی نانوایی شرف ‌آباد کرمان را مطالعه کنید.

  • آدرس: کرمان، شهرک طباطبایی، بلوار قائم، خیابان حجت
  • شماره تماس: 09133872586
  • ساعات کاری: 7:30 تا 12:30 و 16 تا 19:45 . جمعه‌ها تعطیل است.

نان سنگکی

نان سنگکی یکی از خوش‌طعم‌ترین نان‌های سنتی کرمان را تولید می‌کند. اگر از طرفداران این نان محبوب هستید، به هیچ وجه از این نانوایی غافل نشوید. توصیه می‌کنیم معرفی نان سنگکی کرمان را در وبلاگ اسنپ‌فود مطالعه کنید.

  • آدرس: کرمان، بلوار کشاورز، بین کوچه 13 و نظامی گنجویی
  • شماره تماس: 03432110233

نان فانتزی نانک

بی‌شک نان فانتزی نانک یکی از بهترین نانوایی‌ها در عرصه نان حجیم در شهر کرمان است. نان‌های غنی این نانوایی را به تمام دوست‌داران نان‌های فانتزی توصیه می‌کنیم. برای آشنایی بهتر با این مجموعه می‌توانید مقاله‌ی معرفی نان فانتزی نانک کرمان را در وبلاگ ما مطالعه کنید.

  • آدرس: کرمان، خیابان شهید مطهری غربی، بین مطهری 44 و 46
  • شماره تماس: 09129217376
  • ساعات کاری: همه روزه از 5:45 تا 00:00

نانوایی رنجبر

نانوایی رنجبر یکی دیگر از سردمداران حوزه تولید نان در کرمان است. این نانوایی را هم به طور کامل در مطلبی با عنوان معرفی نانوایی رنجبر کرمان در وبلاگ اسنپ‌فود معرفی کرده‌ایم. سعی شده تا تمام سوالات احتمالی شما در این مطلب پاسخ داده شود.

  • آدرس: کرمان، بلوار مصطفی خمینی، خیابان شهیدان اعتباری غربی، بین مصطفی خمینی 40 و 42
  • شماره تماس: 09133431946

نان زینلی (نان آویژه)

نان زینلی که پیش از این با نام نان آویژه فعالیت داشته است، از بهترین مجموعه‌های تولید نان در کرمان است. این نانوایی در عرصه تولید  انواع نان، از نان سنتی گرفته تا نان‌های حجیم و حتی ارگانیک کم رقیب است. علاوه بر این انواع کیک، بیسکویت و خمیر پیتزا را هم می‌توانید از این مجموعه تهیه کنید. برای کسب اطلاعات کامل این نانوایی مقاله معرفی نان زینلی (نان آویژه) کرمان را مطالعه کنید.

  • آدرس: کرمان، خیابان همتی‌فر، بین همتی‌فر 17 و بلوار پزشک
  • شماره تماس: 03432645505

نانوایی خواجه خضر

احتمالا تمامی اهالی محله خواجه خضر با نانوایی خواجه خضر آشنایی داشته باشند. این نانوایی هم به واسطه کیفیت بالا و به کار گرفتن مواد اولیه  خوب در لیست بهترین‌ نانوایی‌های شهر کرمان قرار گرفته است. اگر به دنبال اطلاعات بیشتر و جامع‌تری در مورد این نانوایی هستید، مقاله‌ی معرفی نانوایی خواجه خضر کرمان برای شما تهیه شده است.

  • آدرس: کرمان، خیابان ابوحامد کرمانی، ابوحامد 4
  • شماره تماس: 09365383680

دهکده نان کرمان

دهکده نان، نامی آشنا برای اهالی کرمان است. این مجموعه بزرگ با توجه به استفاده از سال‌ها تجربه در زمینه تولید نان، اکنون یکی از بهترین‌های استان کرمان است. انواع نان فانتزی، نان خشک، شیرینی و ساندویچ را در این فروشگاه می‌توانید تهیه کنید. برای آشنایی کامل‌تر با محصولات این مجموعه می‌توانید مروری بر مقاله‌ی معرفی دهکده نان کرمان در وبلاگ اسنپ‌فود داشته باشید.

  • آدرس: کرمان، الله آباد، خیابان بعثت نبش کوچه 16
  • شماره تماس: 09926244204

دهکده نان کرمان

نان فانتزی درستکار

نان‌های فانتزی در حال حاضر با استقبال چشمگیری رو به رو شده‌اند. همین مورد باعث شده است مجوعه‌های تولید نان فانتزی روز به روز گسترش پیدا کنند. یکی از بهترین مجموعه‌های تولید این نان در کرمان هم نان فانتزی درستکار است.

این فروشگاه از بهترین مراکز تولید و فروش نان فانتزی در محله سلسبیل است. اهالی محله به خوبی با این مجموعه آشنا هستند. اگر دوست دارید اطلاعات بیشتری درمورد این مجموعه کسب کنید مقاله معرفی نان فانتزی درستکار کرمان را به شما پیشنهاد می‌دهیم.

  • آدرس: کرمان، سلسبیل، خیابان حمزه، خیابان دستغیب 21

نانوایی دایی حاجی

بلوار شهید صدوقی کرمان یک نانوایی نام آشنا را در دل خود جای داده است. نانوایی دایی حاجی در این منطقه به نان با کیفیت و خوش عطر و طعم معروف است. ما معرفی نانوایی دایی حاجی کرمان را در وبلاگ اسپ‌فود برای آشنایی بیشتر شما با این نانوایی قرار داده‌ایم. پیشنهاد می‌کنیم حتما آن را مطالعه کنید.

  • آدرس: کرمان، بلوار مرادی کرمانی، بلوار شهید صدوقی

کلام آخر

در این مقاله‌ ما به معرفی انواع نانوایی های خوب کرمان پرداختیم. این لیست گلچینی از بهترین‌های این شهر است. چه از طرفداران نان‌های فانتزی باشید و چه دوست‌دار نان‌های سنتی در این لیست می‌توانید نانوایی مورد نظر خود را پیدا کنید. امکان ثبت سفارش برای خرید نان در کرمان از طریق اسنپ‌فود هم وجود دارد و برای هر نانوایی یک صفحه مخصوص در نظر گرفته شده است. به عنوان مثال می‌توانید برای سفارش آنلاین نان خانگی سیوندی کرمان روی لینک https://snappfood.ir/bakery/menu/%D9%86%D8%A7%D9%86_%D8%AE%D8%A7%D9%86%DA%AF%DB%8C_%D8%B3%DB%8C%D9%88%D9%86%D8%AF%DB%8C-r-095qjd کلیک کنید. این مطلب برگرفته از یکی بلاگ‌های اسنپ فود بوده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا