تور

اجاره خودرو در دبی
رپورتاژ آگهی

مستر بلیط؛ سفری زیارتی به شهر مشهد مقدس

درباره شهر مشهد چه می دانید؟ آیا مشهد از شهرهای باستانی ایران محسوب می شود؟ شهر مشهد و زیبایی ‌های تاریخی آن زبانزد خاص و عام است. هرکس که به مشهد سفر می کند در پی دیدن آثار تاریخی و قدیمی این شهر زیباست، خانه های تاریخی و آرامگاه های مشهور که تعدادشان هم در مشهد کم نیست. بسیاری از آثار تاریخی در شهر مشهد در فهرست جهانی یونسکو به ثبت رسیده اند.

مستر بلیط؛ سفری زیارتی به شهر مشهد مقدس

درباره مشهد مقدس بیشتر بدانیم…

شهر مقدس مشهد دومین کلان شهر کشورمان ایران بعد از تهران است و در قسمت شمال شرق کشور و در مرکز استان خراسان رضوی قرار دارد. مساحت مشهد 351 کیلومترمربع می باشد. به دلیل وجود حرم امام رضا (ع)، این شهر سالانه پذیرای بیش از 27 میلیون مسافر و گردشگر می باشد.

شهر مشهد از موقعیت جغرافیایی خاصی برخوردار است و دارای آب و هوایی متمایل به سرد و مرطوب در زمستان و گرم و خشک در تابستان می باشد. کمینه دما در زمستان به طور معمول 5 درجه‌ سانتی گراد زیر صفر و بیشینه‌ دما در تابستان به 43 درجه‌ سانتی گراد می رسد. لازم به ذکر است شهر مشهد حداقل دمای 21 درجه سانتی گراد زیرصفر را نیز تجربه کرده است. مشهد در بیشتر روزهای سال به ویژه تابستان‌ ها شلوغ است، اما می ‌توان گفت بهترین زمان سفر به مشهد شهریور و مهر ماه است؛ چرا که این هنگام آب و هوایی معتدل در شهر مستقر است.

حرم امام رضا

مستربلیط؛ معتبرترین وبسایت رزرو هتل مشهد

امروزه وبسایت های زیادی در حوزه گردشگری فعالیت می کنند؛ اما به خاطر داشته باشید که مقصود از سفر به مشهد، لذت بردن از این شهر زیباست بنابراین باید با آگاهی قبل از سفر به مشهد اطلاعاتی کامل و جامع درباره هتل ها و نقاط گردشگری آن به دست آورید و با خیالی راحت و آسوده به این شهر زیبا سفر نمایید.

شهر مشهد به دلیل داشتن جاذبه های تاریخی و تفریحی فراوان میزبان بسیاری از گردشگران داخلی و خارجی است. مسافران برای این که در رزرو هتل مشهد با مشکل مواجه نشوند، بهتر است با مراجعه به وبسایت مستربلیط تنوع هتل ها را بررسی نمایند تا بتوانند بهترین هتل را مطابق با هزینه و سلیقه خود انتخاب کنند، این موضوع باعث شده است افراد به راحتی آن چه را مد نظر دارند، مشاهده کنند و رزرو را انجام دهند.

رزرو آنلاین هتل مستربلیط در هر کجای دنیا، پرواز و هتل های داخلی و خارجی بسیاری را با قیمت مناسب ارائه می دهد و به همین علت باعث می شود آسایش را برای گردشگران فراهم نماید. مسافران با رزرو هتل مشهد به دو قطب توریستی کشور سفر می کنند و می توانند با رزرو این هتل ها از شهرهای اطراف بازدید داشته باشند.

وبسایت رسمی مستر بلیط با ایجاد بستری امن در حوزه گردشگری برای تهیه بلیط هواپیما و رزرو هتل در همه نقاط نقاط کشور و ارائه پشتیبانی 24 ساعته به ایجاد سفری امن و خاطره انگیز برای همه مسافران عزیز می اندیشد. شما عزیزان در هر ساعت از شبانه روز می توانید با کارشناسان حرفه ای مستربلیط تماس حاصل نمایید و از تخفیف های ویژه مستربلیط استفاده نمایید. پیشنهاد می کنیم حتی برای یک بار سرویس رزرو  هتل مستربلیط را امتحان کنید و سفر خاطره انگیز مشهد مقدس خود را با رزرو به صرفه هتل ماندگار نمایید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا