تور

اجاره خودرو در دبی
استان خراسان رضویایرانگردیمشهد

آشنایی با کوه پارک مشهد

کوه پارک مشهد

در این بخش از مقالات ایرانگردی قصد معرفی و آشنایی با کوه پارک مشهد را که یکی از جاهای تفریحی مشهد است داریم. در ادامه برای آشنایی بیشتر با این مکان زیبا با ما در مجله گردشگری دوباره سفر همراه باشید.

کوه پارک مشهد
تصویر از قدس آنلاین – علی کریمی رستگار

در ارتفاعات جنوب شهر مشهد بزرگترین پارک کوهستانی بنام کوه پارک وجود دارد.این پارک دارای 1میلیون درخت و درختچه با چشم اندازی زیباست.این پارک زیبا در فاصله 17 کیلومتری از غرب حرم مطهر رضوی قرار گرفته است.

کوه پارک مشهد

کوه پارک واقع در ارتفاعات جنوبی مشهد با درختان انبوه،زیبایی خاصی به این شهر داده است.شما می توانید در این پارک در ماشین خود بشینید وفیلم مورد علاقه خود را برپرده سینما ببینید.در تاریخ 26 تیر ماه سال 1399 ساخت کوه پارک با بیش از 2 میلیون متر مربع معادل 250 برابر یک زمین فوتبال که حدود 3 برابر پارک ملت است افتتاح شده است.

کوه پارک مشهد

اکنون این پارک با داشتن بیش از یک میلیون درخت در کنار دیگر مکان های تفریحی مشهد مانند پارک ملت، باغ وکیل آباد و بوستان کوهسنگی پذیرای شهروندان می باشد.

امکانات کوه پارک مشهد

کوه پارک دارای چندین آبشار دست ساز مصنوعی کوچک و بزرگ و جنگلهای مصنوعی است که در حال ساخت می باشد.اما با مسافتی که دارد برای کوهپیمایی و دوچرخه سواری مناسب است.خانواده ها دیگر نگران جای پارک نیستند و به راحتی می توانند به تفریح خانوادگی خود بپردازند.برنامه های در حال انجام آن: سینما ماشین ، رستوران سیار، مزرعه حیوانات و کارفود است.که 5 کارفود با بهترین فست فودها آماده ی خدمات به عزیزان می باشد.

کوه پارک مشهد
تصویر از سایت TRIP.IR

نحوی دسترسی به کوه پارم مشهد

کوه پارک در بلوار شهید فکوری ، انتهای دلاوران قرار دارد.طول پارک 5 کیلومتر است.عابران و دوچرخه سواران و خودروها از سمت دلاوران تردد می کنند و ورودی پارکینگ های آن رایگان است.

خانواده هایی که خودروی شخصی ندارند با اتوبوسهای خط 4 به میدان سلمان ، سپس به خیابان دلاوران بروند که انتهای آن خیابان نخل است.تابلوهای مسیر ، شما را به پارک می رساند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا