تور

اجاره خودرو در دبی
رپورتاژ آگهی

بهترین هتل های سیدنی چیست؟

اگر قصد سفر با تور استرالیا را دارید حتما در شهر سیدنی سکونت خواهید کرد. جذابیت ‌های سیدنی علاوه بر  سواحل زیبا و معماری‌ های خاص ساختمانی خود، اخیرا شامل اقامتگاه های زیبا و هتل های لوکس هم می شود. برای سفر به استرالیا خوب است نام هتل ‌های سیدنی را بدانید و درباره امکانات آن اطلاعاتی کسب کنید.

بهترین هتل های سیدنی

معرفی هتل های سیدنی

بهترین هتل ‌های سیدنی که رو به منظره های خارق ‌العاده‌ شهر هستند، اقامتی خاطره‌ انگیز را با سفر تور استرالیا برای شما فراهم خواهند کرد. برای مطلع بودن و داشتن اطلاعات کافی در خصوص بهترین هتل های سیدنی، قصد داریم در این مطلب به این سوال پاسخ دهیم که بهترین هتل های سیدنی چیست؟

هتل مریتون سوییتس کمپبل استریت

این هتل در منطقه‌ی تجاری و مرکزی سیدنی و در مقابل سالن تئاتر پایتخت واقع گشته است. مسافران می ‌توانند از امکاناتی نظیر اینترنت رایگان و لباسشویی هم استفاده کنند. اتاق ‌های هتل به سیستم تهویه هوا و تلویزیون فلت نیز مجهز هستند.

این هتل از ۴۰ طبقه تشکیل شده و با بندر دارلینگ تنها ۱۵ دقیقه و مرکز همایش ‌های بین ‌المللی شهر سیدنی فاصله دارد. در اطراف این هتل نیز کافه ها و رستوران‌ های بسیاری وجود دارد و شما می ‌توانید غذاهای محلی شهر سیدنی را از این محل ها امتحان کنید.

هتل مریتون سوییتس کمپبل استریت

هتل استار گرند

هتل استار گرند سیدنی امکانات لوکس بسیاری برای مهمانان خود فراهم می کند. این هتل در مجتمع تفریحی استار در بندر دارلینگ واقع شده است. اکثر اتاق ‌های هتل دارای منظره‌ زیبایی از شهر سیدنی هستند.

در سفر به استرالیا می توانید از رستوران‌ ها و بارهای مدرن و زیادی که در این هتل قرار دارند از جمله فلایینگ فیش و بلَک سوکیوو با سرویس ۲۴ ساعته لذت کافی را ببرید. همچنین اتاق ‌های هتل، آشپزخانه‌ خصوصی دارند. پارکینگ، مرکز سلامت و تناسب اندام و استخر از هم دیگر امکانات این هتل هستند.

هتل استار گرند

هتل ریجز سیدنی هاربر

هتل ریجِز هاربر شهر سیدنی در بخش تاریخی منطقه راکس واقع شده است. در یک سفر رویایی در تور استرالیا می توانید با اقامت در این هتل رویایی، از شنا کردن در استخرهای سقف باز به همراه منظره‌ زیبای خانه‌ اپرا شهر سیدنی و پل بندرگاه سیدنی لذت بسیاری ببرید.

هتل ریجز سیدنی هاربر

هتل شانگریلا

این هتل هم مانند هتل ریجز هاربر در منطقه تاریخی راکس واقع شده است؛ مکانی که اروپایی ‌ها برای اولین بار در آن منطقه ساکن شدند. تمام اتاق ‌ها این هتل به اینترنت رایگان و داکِ آی ‌پاد مجهز هستند. رستوران این هتل منظره‌ زیبایی از بندر سیدنی را شامل می‌ شود و شما می توانید در سفر به استرالیا از غذاهای متنوع آن لذت ببرید.

هتل شانگریلا

وایب هتل سیدنی دارلینگ هاربر

وایب هتل سیدنی دارلینگ هاربر دارای امکانات بی نظیری از جمله رستوران و بار لوکس، استخر فضای باز، مرکز ورزشی تناسب اندام است. خدمات و اتاق سرویس ۲۴ ساعته این هتل به همراه اینترنت رایگان، اقامت در دارلینگ هاربر را برای مهمانان و مسافران هتل بسیار آسان تر و لذت بخش تر می ‌سازد. همچنین جاذبه ‌های گردشگری جذابی چون موزه گالری هنری نیو ساوت ولز که در فاصله‌ سه کیلومتری این هتل واقع شده اند.

هر کدام از اتاق‌ های این هتل به تلویزیون فلت، میز کار، سرویس بهداشتی خصوصی و سیستم تهویه‌ی هوا مجهز هستند. مرکز همایش ‌های بین ‌المللی شهر سیدنی در فاصله‌ نزدیک و در حدود پنج کیلومتری هتل، اقامت را برای مسافرانی که برای همایش به این شهر می آیند تسهیل می کند. موزه‌ ملی دریایی شهر سیدنی نیز در فاصله‌ ۱/۸ کیلومتری این هتل قرار دارد.

وایب هتل سیدنی دارلینگ هاربر

هتل مریتون سوییتس کِنت استریت

هتل مریتون سوییتس کِنت استریت در مرکز بخش تجاریِ شهر سیدنی، اتاق‌ های بسیار مدرن و لوکس را در اختیار مسافران و مهمانان خود قرار می ‌دهد. استخر بزرگ، مرکز ورزشی و تناسب اندام و اینترنت نامحدود رایگان از جمله بهترین امکانات این هتل هستند. اکثر اتاق ‌های این هتل منظره‌ زیبایی از شهر سیدنی را برای شما به نمایش می‌ گذارد. این هتل در مقابل مرکز خرید وُرلد اسکوئر قرار گرفته و تنها ۱۰ دقیقه با ساختمان ملکه ویکتوریا و بندر دارلینگ سیدنی فاصله دارد. هر کدام از این اتاق‌ ها دارای سیستم تهویه‌ هوا، تلویزیون فلت و آشپزخانه هستند.

هتل مریتون سوییتس ورلد تاور

این هتل در بلندترین برج مسکونی شهر سیدنی که با نام ورلد تاور مشهور گردیده واقع شده است و از طبقه‌ی ۶۱ به بالا را به خود اختصاص می‌دهد. اتاق‌های لوکس هتل مریتون سوییتس ورلد تاور دارای پنجره‌های بزرگی هستند که از سقف تا کف اتاق کشیده شده‌اند. این پنجره‌ها تصویری پانوراما و زیبا از منظره‌ی شهر به نمایش می‌گذارند. استخر، سونا، مرکز تناسب اندام ۲۴ ساعته و وای‌فای رایگان و نامحدود از دیگر امکانات این هتل هستند.

هتل مریتون در قلب منطقه تجاری و  مرکزی سیدنی بنا شده است و تنها با هاید پارک سیدنی، محله چینی ها و ساختمان ملکه ویکتوریا ۱۰ دقیقه فاصله دارد. هر کدام از این اتاق ‌های هتل به تلویزیون فلت و بزرگ، آشپزخانه‌ شخصی و دی ‌وی ‌دی پلِیِر مجهز هستند.

هتل مریتون سوییتس ورلد تاور

هتل چهار فصل سیدنی

هتل چهار فصل سیدنی با منظره‌ ای که رو برو محله‌ تاریخی راکس بنا گشته، امکانات زیادی را برای مهمانان و مسافران خود فراهم کرده است. اینترنت نامحدود رایگان، رستوران و بار جذاب با منو غذایی متنوع، مرکز ورزشی تناسب اندام حرفه ای و استخر بسیار بزرگ، تنها تعدادی از امکانات این هتل هستند. همین طور هر کدام از اتاق‌ های هتل، یک نما و منظره‌ پانورامایی و گسترده از خانه‌ اپرای شهر سیدنی و اسکله‌ مدور سیدنی به نمایش گذاشته است.

هتل چهار فصل سیدنی

سخن آخر

در این مقاله تلاش کردیم تا به این سوال پاسخ دهیم که بهترین هتل های سیدنی چیست؟ پس از بیان موارد بالا شاید به این فکر افتاده باشید که بهترین گزینه برای شما دیدن شهر زیبای سیدنی و اقامت در یکی از بهترین هتل های این شهر به همراه تور استرالیا باشد. برای به وجود آوردن شرایط مناسب در ارتباط با این زمینه می توانید با آژانس هواپیمایی سام سیر و مراجعه به بخش تور استرالیا هتل و تور مورد نظر خود را در این رزرو نمایید.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا