تور

اجاره خودرو در دبی
رپورتاژ آگهی

چرا اسنپ آسان‌ترین راه برای خرید بلیط قطار است؟

رزرو بلیت قطار از اسنپ

سفرکردن با قطار را دوست دارید؟ با رزرو بلیت قطار از اسنپ به سفرکردن با قطار علاقه بیشتری هم پیدا خواهید کرد. خرید اینترنتی بلیط هم ساده است و هم سرعت فرایند آماده‌شدن برای مسافرت را بیشتر می‌کند. بدون نیاز به مراجعه حضوری برای خرید بلیط و به‌سادگی در عرض چند دقیقه می‌توانید بلیط مقصد موردنظرتان را تهیه کنید و هزینه‌اش را هم آنلاین بپردازید. با خدمات سفر با قطار در سوپراپلیکیشن اسنپ می‌توانید به‌سادگی به آن دسترسی داشته باشید. در ادامه به شما می‌گوییم که چرا این روش ساده‌ترین گزینه برای تهیه بلیط قطار است.

اسنپ قطار آسان ترین راه برای رزرو بلیط قطار

خرید اینترنتی بلیت قطار ؛ سادگی سرعت می‌بخشد

اگر قصد سفر دارید و یکی از نگرانی‌هایتان آماده‌سازی تدارکات لازم مانند خرید اینترنتی بلیت قطار است، با وجود اسنپ دیگر هیچ دغدغه‌ای نخواهید داشت. فرایند ساده‌ای برایتان وجود دارد که شما را بدون نیاز به مراجعه حضوری به بلیط مقصد می‌رساند. اسنپ آسان‌ترین راه برای رزرو اینترنتی قطار را به شما معرفی می‌کند. چرا؟ به این دلایل:

  • خرید بلیط در هر مکان و هر زمان
  • امکان رزرو و خرید سریع بلیط قطار
  • انتخاب از میان قطارها و شرکت‌های ریلی متنوع
  • روند بدون پیچیدگی خرید
  • استفاده از کمک تیم پشتیبانی
  • امکان استرداد بلیط
  • دسترسی آسان به نسخه قابل‌ ارائه در هنگام سوارشدن

خرید اینترنتی بلیت قطار

۱. خرید بلیط در هر مکان و هر زمان

شما می‌توانید در هر ساعت از شبانه‌روز به اپلیکیشن اسنپ مراجعه کنید و برای سفرتان بلیط بخرید. نیازی به مراجعه حضوری نیست و در ضمن، محدودیتی در زمان خرید هم وجود ندارد. برای مثال، فرض کنید که برنامه‌ای ناگهانی برای سفر پیش آمده و مجبور هستید که فوری و سریع، بلیط تهیه کنید. هیچ جای نگرانی وجود ندارد و در هر ساعت از شبانه‌روز که بخواهید، اسنپ راهی امن و ساده برای خرید خواهد بود.

۲. امکان رزرو و خرید سریع بلیط قطار

تمام فرایند خرید اینترنتی بلیت قطار از اسنپ فقط چند دقیقه طول می‌کشد. با ورود به بخش خرید بلیط اپلیکیشن، انتخاب گزینه موردنظرتان چند لحظه طول خواهد کشید. بدون معطلی بابت تأیید اطلاعات یا طول‌کشیدن روند پرداخت، بلیط را می‌خرید و برای سفر آماده می‌شوید. هم روند انتخاب ساده است و هم پرداخت. در ضمن، امکان استفاده از تخفیف‌های مختلف هم برای پرداخت هزینه بلیط با اسنپ وجود دارد. همین موضوع می‌تواند یکی از جذابیت‌های خرید اینترنتی بلیط از اپلیکیشن باشد.

۳. انتخاب از میان قطارها و شرکت‌های ریلی متنوع

شرکت‌های ریلی مختلف و قطارهایی با امکانات متنوع در اپلیکیشن اسنپ وجود دارند. با نگاهی به زمان حرکت، نرخ بلیط و امکانات هر قطار می‌توانید گزینه مناسب سفرتان را انتخاب کنید. از فیلترهای انتخاب بلیط هم استفاده کنید. با وجود فیلترهایی مانند ارزان‌ترین، گران‌ترین، بیشترین تخفیف و… می‌توانید با در نظرگرفتن تعداد نفرات اقدام به خرید مناسب‌ترین بلیط کنید.

در خرید حضوری بلیط، امکان مقایسه دقیق و راحت میان گزینه‌های مختلف وجود ندارد. با سفارش آنلاین بلیط قطار دست‌تان باز است که هرقدر می‌خواهید موارد انتخابی را با هم مقایسه کنید. با درنظرگرفتن شرایط هر قطار و شرکت ریلی، مناسب‌ترین گزینه نسبت به بودجه، زمان سفر و مقصد را سفارش بدهید.

۴. روند بدون پیچیدگی خرید

فرایند سفارش آنلاین بلیط قطار از اسنپ هم دشوار نیست. با ورود به اپلیکیشن و مراجعه به بخش «بلیت سفر» باید مراحل زیر را طی کنید:

  • از میان گزینه‌های منوی بلیت سفر، قطار را انتخاب کنید تا وارد صفحه خرید بلیط شوید؛
  • یک‌طرفه/دوطرفه، مبدأ، مقصد و تاریخ سفر را مشخص کنید؛
  • فهرست شرکت‌های ریلی مختلف را مرور کنید؛
  • از فیلترهای گران‌ترین، ارزان‌ترین، زودترین و… را به‌کار بگیرید تا به گزینه موردنظرتان سریع‌تر برسید؛
  • بلیط مناسب را انتخاب کنید، هزینه را آنلاین بپردازید و تمام!

همان‌طور که می‌بینید، اسنپ قطار راه اسان برای رزرو قطار است. تمام این مراحل بدون پیچیدگی خاصی طی می‌شوند. اگر حتی کمی دانش استفاده از تلفن همراه هوشمند و اپلیکیشن‌ها را داشته باشید، بی‌نیاز از کمک و به‌راحتی می‌توانید خودتان از اسنپ بلیط بخرید.

۵. استفاده از کمک پشتیبانی

یکی از مهم‌ترین نکاتی که به آسان‌شدن فرایند رزرو اینترنتی قطار با اسنپ کمک می‌کند، وجود تیم پشتیبانی آن است. در هر بخش از فرایند خرید که دچار مشکل شوید، تماس با تیم پشتیبانی به شما در رفع مشکل کمک خواهد کرد. هر پرسش و شبهه‌ای هم که وجود داشته باشد، این تیم پاسخ‌گو است و به شما در مسیر خرید ساده کمک می‌کند.

۶. امکان استرداد بلیط به‌طور آنلاین

اسنپ سعی کرده است که فرایند رزرو بلیت قطار را به راحت‌ترین شکل ممکن برای کاربرانش طراحی کند. در این مسیر به همه‌چیز هم فکر کرده است. برای مثال، امکان لغو سفر یا تغییر زمان آن همیشه وجود دارد. به هر دلیلی شاید لازم شود که بلیط خریداری‌شده را پس بدهیم.

با در نظرگرفتن این نکته، اسنپ امکان استرداد بلیط یعنی پس‌دادن آن به‌طور آنلاین را هم فراهم کرده است. پیش از انتخاب بلیط، بهتر است که قوانین و قواعد شرکت‌های ریلی مختلف درباره پس‌دادن بلیط را بخوانید. هر شرکت بنا به فاصله زمانی پس‌دادن بلیط تا زمان حرکت، درصدی از هزینه پرداختی را به‌عنوان جریمه کسر می‌کند.

در هنگام خرید آنلاین بلیط قطار می‌توانید قوانین هر شرکت را بخوانید و بدانید که در صورت استرداد، چه مبلغی از شما کسر می‌شود. امکان پس‌دادن بلیط به‌طور آنلاین، نمی‌گذارد که زحمت پیگیری‌هایی پیچیده برای استرداد حضوری به شما تحمیل شود.

سفارش اینترنتی بلیط

۷. دسترسی آسان به بلیط

شاید فکر کنید که با خرید اینترنتی بلیط چطور می‌توانید نسخه کاغذی را در هنگام سوارشدن ارائه کنید. این بخش از کار هم بسیار ساده است. اسنپ شماره بلیط و مشخصات قطار را از راه پیامک و ایمیل در قالب فایلی PDF در اختیارتان قرار می‌دهد.

قبل از حرکت قطار به راه‌آهن مراجعه کنید و با اعلام شماره بلیط، نسخه کاغذی را دریافت کنید. یادتان باشد که دریافت نسخه کاغذی برای سوارشدن به قطار ضروری است.

در آخر 

اسنپ قطار راه اسان برای رزرو قطار است. بی‌معطلی و اسیرشدن در ترافیک و شلوغی خیابان‌ها در هر جا که باشید و البته در هر ساعتی از شبانه‌روز می‌توانید بلیط بخرید. فرایند خرید ساده است و بیشتر از چند دقیقه طول نمی‌کشد. برای رزرو بلیت قطار در سفر بعدی‌تان از اسنپ استفاده کنید و مطمئن باشید که لذت می‌برید و پشیمان نخواهید شد. مدیریت بخش‌های مختلف زندگی از جمله سفر در این روزها به راهکارهای هوشمندانه‌ای مانند استفاده از اپلیکیشن‌های هوشمند و معتبر نیاز دارد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا