تور

اجاره خودرو در دبی
ازمیرترکیهجهانگردی

ساحل پیرلانتا پلاژ ازمیر

یکی از فوق‌العاده ­ترین و زیباترین سواحل در ترکیه پیرلانتا پلاژ ازمیر نام دارد که این ساحل به دلیل بادها و موج­ های فراوانش برای موج سواری بسیار عالی خواهد بود. ساحل پیرلانتا پلاژ ازمیر در ده کیلومتری مرکز چشمه کلیفت کویددیر قرار داشته و ویژگی خاص این ساحل این است که شما می ­توانید در ابتدا 250 متر روی ماسه­ های این ساحل قدم بزنید و سپس به آب دریا وارد شوید. از دیگر ویژگی ­های چشمگیر این دریا عرض زیاد آن بوده و امکانات تفریحی بسیار زیاد آن باعث شده که گردشگران در این ساحل کمبودی را احساس نکنند. ساحل پیرلانتا پلاژ به نام ساحل الماس در این شهر شناخته شده و دارای طبیعت بسیار زیبا و دلنشین است.برای اشنایی بیشتر با این جاذبه گردشگری با مجله گردشگری دوباره سفر همراه شوید.

ساحل پیرلانتا پلاژ

بعد از گذراندن ساعاتی در بازارهای ترکیه و خرید کردن ساحل پیرلانتا پلاژ بهترین گزینه ­ای است؛ که برای رفع خستگی و لذت بردن از ساحلی زیبا می­ توانید انتخاب کنید. به گفته گردشگرانی که به ترکیه سفر کرده ­اند ساحل پیرلانتا پلاژ ازمیر یکی از بهترین سواحل در این کشور بوده که شما می ­توانید اوقات خوشی را به همراه دوستان یا خانواده در آن­جا رقم بزنید. ساحل این دریا پوشش گیاهی خوبی داشته و باعث شده تا مکان­ هایی همراه با سایه بسیار فراوانی را به وجود آورد؛ و شما بتوانید در زیر این سایه­ ها زمانی را به استراحت یا برپا کردن پیکنیک بگذرانید.

ساحل پیرلانتا پلاژ ازمیر

ساحل پیرلانتا پلاژ جزء محبوب­ترین سواحل برای ایرانی ­ها بوده که به دلیل ماسه ­ای بودن این ساحل در حدود 250 متر؛ شما می توانید بدون هیچ پوششی برای پا در این ساحل به گشت و گذار بپردازید. قدم زدن در این ساحل با پای برهنه و همچنین خیس شدن پا­ها احساس لذت­ بخشی را برای شما به ­وجود خواهد آورد.

مسئله دیگری که درباره این ساحل نباید فراموش کرد آب زلال آن است؛ که باعث زیبایی بیشتر این ساحل شده و سبب واضح دیده شدن عمیق دریا می ­شود. تماشا کردن غروب آفتاب برای بسیاری از افراد لذت‌بخش بوده پس تماشای این ساحل در هنگام غروب را به هیچ عنوان از دست ندهید. ساحل پیرلانتا پلاژ ازمیر در همه ساعات به خصوص در هنگام غروب برای افرادی که علاقه به عکاسی دارند نیز گزینه بسیار مناسبی محسوب می‌گردد.

تفریحات در ساحل پیرلانتا پلاژ

یکی از دلایل محبوبیت ساحل پیرلانتا پلاژ در میان مردم تفریحات متنوع آن‌جا است؛ که با این تفریحات می­توانید ساعاتی به دور از مشغله­ها را داشته باشید. ساحل پیرلانتا پلاژ ازمیر چند کیوسک تفریحات دریایی دارد که شما در این ساحل قادر به تجربه کردن این تفریحات متفاوت هستید. اما مهم‌ترین و هیجان­ انگیزترین تفریح در این ساحل موج سواری بوده که در هنگام موج سواری شما می‌توانید اوج سرعت را روی آب تجربه کنید؛ که همین اوج سرعت روی سطح آب برای سواران بسیار لذت‌بخش خواهد بود.

از دیگر تفریحات می­توان به قدم زدن در ماسه­ های 250 متری این ساحل اشاره کرد که فضای عاشقانه­ ای را به وجود می ­آورد. قایق رانی نیز یکی دیگر از تفریحات در ساحل پیرلانتا پلاژ ازمیر است و شما می­ توانید از این تفریح استفاده نموده و لحظات خوب و آرامش­ بخشی را برای خود و اطرافیانتان رقم بزنید.

ساحل پیرلانتا پلاژ ازمیر

امکانات ساحل پیرلانتا پلاژ

مسئولین در ساحل پیرلانتا پلاژ برای رفاه حال گردشگران و مسافران خدمات بسیار زیادی را ارائه داده‌اند تا گردشگران احساس هیچ کمبودی را نداشته باشند؛ و با آرامش خاطر از زیبایی­ های این ساحل لذت ببرند. یکی از خدمات ارائه شده در ساحل پیرلانتا پلاژ ازمیر وجود پلاژهای بسیار زیاد برای استراحت گردشگران است. میزهای خواب نیز برای استراحت و آفتاب گرفتن مسافرین تهیه شده که شما می­ توانید از آن­ها استفاده نمایید. در این ساحل رستوران ­ها و کافه­ هایی نیز وجود دارند که در هر زمانی آماده ارائه خدمات به گردشگران هستند.

ساحل پیرلانتا پلاژ ازمیر

بهترین زمان برای بازدید از ساحل پیرلانتا ازمیر

در هنگام سفر یکی از مواردی که بسیار مهم تلقی می‌گردد انتخاب زمان مناسب برای سفر به منطقه ­ای بوده که آن را برمی‌گزینید. در هنگام سفر به ساحل پیرلانتا پلاژ ازمیر بهترین و مناسب­ ترین زمان ممکن را می ­توان فصول بهار و تابستان را نام برد. در فصل بهار این منطقه شاهد بارش­های کم باران خواهد بود و شرایط اقلیمی آن ­به گونه ­ای است که گشت و گذار با لباس­ های خنک و نازک را می­ پذیرد. در فصل تابستان آب و هوای این منطقه کمی گرم‌تر خواهد شد و هزینه سفر در این ماه‌ها کمتر از سایر ماه­ ها برآورد می‌شود. فصل پاییز در این منطقه نیز بسیار زیبا و عاشقانه است و می ­تواند بهترین انتخاب برای زوج­ هایی باشد که تازه ازدواج کرده ­اند.

اما در فصل زمستان به دلیل سرد شدن هوا در این منطقه و یخبندان ­ها شما از تفریحات دریایی بی­ نصیب خواهید ماند. پس توصیه می­ شود اگر قصد استفاده از تقریحات دریایی را دارید و می­ خواهید در ساحل پیرلانتا پلاژ ازمیر نهایت لذت را ببرید؛ در فصل های بهار و تابستان یا پاییز به آن­جا سفر کنید و نظاره‌گر طبیعت بکر این منطقه باشید. دمای پایین ساحل پیرلانتا پلاژ نسبت به سایر سواحل در ازمیر باعث شده که این ساحل برای شنا کردن در تابستان مناسب بوده؛ و افراد زیادی در فصل تابستان علاقه ­مندی به سفر در این ساحل زیبا را پیدا نمایند.

ساحل پیرلانتا پلاژ ازمیر

دیدنی­ های ساحل پیرلانتا پلاژ

در ساحل پیرلانتا پلاژ دیدنی ­های طبیعی بسیاری وجود داشته که انسان از دیدن آن­ها شگفت‌زده خواهد شد. به‌طور مثال یکی از این دیدنی­ های طبیعی ساحل ماسه ­ای آن­جاست که نظر بسیاری از گردشگران را به خود جلب نمود. قدم زدن در این ساحل ماسه ­ای برای انسان حس لذت‌بخشی را به‌وجود آورده؛ و آب زلال پیرلانتا پلاژ ازمیر سبب جلب توجه بسیاری از افراد به این مکان گردید. این ساحل به دلیل رنگ سفیدی که دارد آن را از بین سواحل دیگر در ترکیه متمایز ساخته و سفیدی آن درست مانند برف است.

در این ساحل یک آموزشگاه برای افرادی که علاقه به یادگیری موج سواری و گرفتن ارتفاع بر سطح آب دارند وجود داشته؛ تا همه آموزش­ های لازم را به افراد علاقه­ مند ارئه دهد.

ساحل پیرلانتا پلاژ ازمیر

کلام آخر

اگر قصد سفر به ترکیه را دارید و به دنبال طی کردن روزهایی خوش در آن­جا هستید ساحل پیرلانتا پلاژ ازمیر یک انتخاب بسیار عالی خواهد بود. نام ساحل پیرلانتا به خاطر شن‌های ریز آن که مانند الماس می‌درخشند، گرفته شده است. کل ساحل با این لایه ریز ماسه پوشیده شد. از آن‌جایی‌که این منطقه حفاظت شده، ساحل و اطراف آن طبیعتی باشکوه دارد ساحل پیرلانتا پلاژ ازمیر با دیدنی­ های طبیعی خود و تفریحات بی­ نظیرش مکانی است که از سفر کردن به آن­جا پشیمان نخواهید شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا