تور

اجاره خودرو در دبی
استان مازندرانایرانگردیبابلسر

منطقه ساحلی میرود ، منطقه ای بکر در بابلسر

منطقه ساحلی میرود

در این بخش از مقالات ایرانگردی قصد معرفی و آشنایی با منطقه ساحلی میرود را که یکی از جاهای دیدنی بابلسر است داریم. در ادامه برای آشنایی بیشتر با این مکان زیبا با ما در مجله گردشگری دوباره سفر همراه باشید.

منطقه ساحلی میرود بابلسر

شهرستان بابلسر از شهر های شمالی ایران و در استان مازندران و دربین دریای مازندران و رشته کوه البرز قرار گرفته است. بابلسر شهری ساحلی است و دارای آب و هوایی دلپذیر می باشد که باعث شده در بین گردشگران و مسافران از محبوبیت بالایی برخوردار باشد.

منطقه ساحلی میرود بابلسر، که به منطقه گردشگری میرود معروف شده است در فاصله 2 کیلومتری از شهرستان بهمنمیر که از توابع بابلسر می باشد قرار گرفته است. این منطقه گردشگری ، بکر، سرسبز و جنگلی دارای چشم انداز های بسیار زیبا و خیره کننده ای می باشد. این منطقه در چهار راهی قرار گرفته است که به بابل ،‌بابلسر، کیاکلا و قائمشهر متصل می شود.

منطقه ساحلی میرود بابلسر

بهمنمیر از جمله شهرهایی می باشد که از طریق محله میرود به دریا وصل می شود و هر دو جذابیت جنگل و دریا را در کنار هم دارد که باعث شده همه ساله تعداد زیادی از مسافران به این منطقه سفر کنند. این شهر ساحلی زیبا دارای مناطقی بکر و نوار جنگلی زیبایی در سمت شمالی خودش می باشد که به نوعی منحصر به فرد است.

منطقه ساحلی میرود بابلسر

منطقه نمونه گردشگری میرود دارای امکانات رفاهی بسیاری از جمله آلاچیق، سرویس بهداشتی، پارک کودک، نمازخانه، و سکوهای مخصوص نصب چادر و رستوران برای گردشگران می باشد و همچنین در فصل شنا یعنی تابستان به جهت جلوگیری از بروز حوادث برای شنای مسافران و استفاده آنها از آبهای ساحل ، دو طرح دریا برای آقایان و خانم ها با حضور تعدادی غریق نجات در این منطقه گردشگری در نظر گرفته می شود.

در حدود 600 ویلا در این منطقه وجود دارد که از دیگر امکانات موجود در منطقه گردشگری میرود در بهمنمیر وجود دارد. این منطقه با حمایت های شهرداری بهمنمیر و سازمان میراث فرهنگی مازندران تبدیل به منطقه نمونه گردشگری شده است که همه ساله پذیرای مسافران و گردشگران زیادی از نقاط مختلف کشور می باشد.

آدرس منطقه گردشگری میرود: ایران، استان مازندران، بابلسر، 2 کیلومتری بهنمیر، منطقه گردشگری میرود

هزینه بازدید از منطقه گردشگری میرود: بازید از این منطقه رایگان است.

ساعت بازدید از منطقه گردشگری میرود: همه روزه 24 ساعته

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا