تور

اجاره خودرو در دبی
استان سیستان و بلوچستانایرانگردیچابهار

پارک سنگی لیپار چابهار

یکی از بهترین مقصدهای مسافرت و گردشگری، جنوب کشورمان است. شهرهای جنوبی با داشتن آب‌وهوای بسیار مناسب، شما را به سمت خود جذب می‌کنند. بهترین مقصدی که می‌توانید در این فصل انتخاب کنید، چابهار است. بندر چابهار با قرارگیری در کنار آب‌های آزاد، از بهترین آب‌وهوا در ایران برخوردار است. علاوه بر این وجود مکان‌های گردشگری و تفریحی زیاد در آن، باعث می‌شود که طرف‌داران بسیاری داشته باشد.وقتی به چابهار رسیدید، یکی از مکان‌هایی که حتماً باید به آن بروید، پارک سنگی لیپار چابهار است. در این پارک ساحلی امکانات متفاوتی وجود دارد که شما می‌توانید نهایت لذت را تجربه کنید. در ادامه با این پارک به طور کامل آشنا خواهیم شد. پس این مطلب از مجله گردشگری دوباره سفر را دنبال کنید.

موقعیت مکانی پارک سنگی لیپار چابهار

همان‌طور که بیان شد پارک سنگی لیپار چابهار، یک پارک ساحلی است؛ بنابراین شما می‌توانید در جاده ساحلی این پارک را پیدا کنید. از مکان‌های مهمی که در نزدیکی این پارک قرار دارند، می‌توان به هتل لیپار اشاره کرد. پارک سنگی چابهار با فاصله کمی از هتل لیپار قرار گرفته است. این پارک به آب‌های آزاد دریای عمان متصل است.

پارک سنگی لیپار چابهار

امکانات رفاهی پارک

امکانات رفاهی مناسبی در این پارک تعبیه گردید تا مسافران و گردشگران عزیز بتوانند از حضور در پارک لذت ببرند. سرویس بهداشتی، پارکینگ و فضای سبز از مهم‌ترین امکانات رفاهی پارک هستند. آلاچیق و نیمکت‌های زیبا که بهترین جایگاه برای نشستن و استراحت کردن هستند نیز، در سرتاسر پارک قرار دارند. جاده‌های پیاده‌روی مناسب در تمام پارک وجود دارد که باعث راحتی رفت‌وآمد در پارک می‌شود.

رستوران‌ها و کافه‌های معروفی که در پارک سنگی لیپار چابهار وجود دارند. این مکان‌ها بسیار مورد تأیید گردشگران و مسافران هستند. کافه‌ها و رستوران‌های آن، علاوه بر غذاهای عادی از غذاهای محلی نیز برخوردار هستند؛ بنابراین شما می‌توانید در اینجا لذت خوردن غذاهای محلی چابهار را تجربه کنید. طبق تجربه‌های گردشگران بهتر است که قبل از غروب آفتاب به این پارک مراجعه کنید. زیرا در این زمان است که کافه‌ها و رستوران‌ها شروع به بازگشایی می‌کنند. علاوه بر این شما می‌توانید در این زمان به تماشای غروب آفتاب بنشینید.

امکانات تفریحی پارک

امکانات تفریحی پارک بسیار زیاد و متفاوت هستند. شما می‌توانید با تجربه اسکی روی آب در این پارک، تعطیلات خود را به بهترین نحو بگذرانید. علاوه بر این شما می‌توانید در آب‌های آزادی که به این پارک متصل‌اند، قایق‌سواری را تجربه کنید. از دیگر امکانات تفریحی می‌توان به کلبه‌های غواصی که در انتهای این پارک قرار گرفته‌اند، اشاره کرد. شما می‌توانید با مراجعه به این کلبه‌ها اطلاعات موردنیاز برای غواصی در آب‌های آزاد را کسب کنید. تجربه غواصی در این مکان با یک هزینه مناسب، یکی از لذت‌بخش‌ترین تجربه‌های زندگی شما خواهد شد.

این پارک سنگی یکی از بهترین لوکیشن‌ها برای عکاسی است. شما در صبح می‌توانید از بهترین نور ممکن برای عکاسی در این مکان استفاده کنید. غروب آفتاب در این پارک بسیار زیبا و دیدنی است و در انتها شب‌های پارک بسیار زیبا هستند. زیرا نورپردازی‌های زیبا در آن باعث جذابیت دوچندان فضای پارک شده است. پارک سنگی لیپار چابهار یک پارک ساحلی است که یک مکان خوب برای آب‌تنی است. شما می‌توانید در ساحل این پارک به آب‌بازی و آبتنی با خانواده خود بپردازید.

پارک سنگی لیپار چابهار

دیگر مکان‌های گردشگری چابهار

شما با سفر به چابهار می‌توانید از وقت گذراندن در پارک سنگی لیپار چابهار لذت ببرید. علاوه‌برآن می‌توانید از مکان‌های گردشگری متعددی که این شهر زیبا قرار گرفته‌اند، بازدید کنید. از این مکان‌ها می‌توان به مسجد جامع تیس، موزه محلی چابهار و مسجد جامع دزک اشاره کرد.

یکی دیگر از نقاطی که شما می‌توانید با سفر به چابهار آن را تماشا کنید، تالاب لیپار است. این تالاب تنها تالاب صورتی ایران است که ظاهری بسیار جذاب و زیبا دارد. شما می‌توانید از جنگل‌های حرا نیز لذت ببرید. به طور کل چابهار یکی از بهترین شهرهایی است که شما می‌توانید برای سفر آن را انتخاب کنید. آب‌وهوای مناسب آن باعث شده تا هرساله چابهار پذیرای مسافران زیادی باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا